Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=3764
10. leht 33-st

Autor:  dust [ 31.05.2011 16:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Ma juba ootasin,millal oopc Keiri autoga mingit tuuningut teeb :D

Autor:  wtf_ [ 31.05.2011 20:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

bls kirjutas:
Põrandamatti oleks ka musta nüüd vaja.

Mul hetkel ei meenugi, kas tumedat matti calidel ongi? Kas liiga tumedaks siis salong ei jääks? Samas jah nagu hetkel liiga suur kontrast. ma ei teagi.

oopc kirjutas:
Calibra originaal on sisu ehk

Ah? originaal nahksisu jhm :P

oopci VT kohta seda, et kas liiga tühjaks siis stange sealt alt ei jääks? Jääb rõvedalt põhja, pakki jne näha ju vist.


Tänud heade sõnade eest.



Hetkel mõtlengi, et kas jätan originaalväljalaske ja vahetan sellel otsad/püti ära või siis paneks selle otseläbi-väljalaskel suka vahele (sp läkski pooleks keskelt, jäik oli enne :D ) ja vahetaks lõpupüti mingi normaalse vastu, liiga rõve hääl oli.


Siis veel üks küsimus laiale ringile, kus ma leiaks niukse soliidse käigukanginupu? (ma arvant niukse musta, nahast vms, tavalise ilusa)

Autor:  oopc [ 31.05.2011 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Põhimõtteliselt tundub .et kui minu VT järgi teha siis see tagumine osa oleks nagu originaal stange laadne ja kas ikka paistaks sealt siis kola teistele silma aga jah ei tea.

Autor:  djcoolj [ 04.06.2011 11:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

jääb paistma, mul oli mingi taoline:D
parem las olla selline nagu on :)

Autor:  wtf_ [ 29.06.2011 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Nii, ilma kondita elu käib närvidele :D :D
Hakkasin täna nokitsema, võtsin doonorilt terve kondi süsteemi maha.
Mingi päev hakkan siis enda autole peale aretama. Eks näeb, mis saab :twisted:

Esiraami osa tuleb ära vahetada, see siis kondi oma koos ventikaga.
Pilt
Kondi radikas
Pilt
Juhtmestik (kust on veel puudu salongisisesed releed - aravatavasti vähemalt :D)
Pilt

Autor:  wtf_ [ 12.07.2011 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Nii, auto vahepeal seisis ja nüüdseks kõik kondi junnid kapoti alla veetud ning esinina vahetatud. Pilte natuke:
Lahti võetuna:
Pilt
Kondi pump ja roolivõimu pump:
Pilt
Värvisin selle raami ära:
Pilt
Raam ees ja auto ootab kokkupanekut:
Pilt

Aga jah, ikka väga palju erinevusi on kondiga ja ilma kondita autodel. Noh alustades esiraamist, salongi küttesüsteem, konditorud, radikas, kondi pump, juhtmestik + veel mootori õliradika ja roolivõimupumba torud ning nende jahutus (torud on pikemad jne). Seega tööd ja jamamist küllaga. :smokin


Nüüd aga hakkas selle kondi pumba laager häält tegema, jubedalt kahisema. Et noh ta käib nagu muidu tühjalt (veab roolivõimu pumpa).
Ja selles hallis kondi anumas (kuivati vist vms?) ka loksub midagi, see vist ikka pole normaalne. Et sebin vist selle anuma ja kondi pumba teise, et kellel need funganud.

Juhtmestikku hakkan see nädal millalgi vedama, eks näeb kui raskeks/võimatuks see osutub :lol: Jälle salong laiali.

-----

* Ning siis vahetasin veel geneka ka ära. Eelmisel arvatavasti hakkas pingeregulaator jupsima, pinge tõmbas lakke ära ja jamas terve elektrisüsteem. Nüüd see ka korras.

Autor:  wtf_ [ 25.07.2011 15:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Nii, nüüd sai siin pikad päevad, poole ööni, cali kallal tegutsetud.

Üks päev võtsin terve salongi jälle laiali, armatuur välja jne ning vedasin lõpuks konditsioneeri juhtmestiku ära! 8) :rokib
Ütleme nii, et päris palju tegemist oli. Salongis on nähtavalt ainult 2 lisa nuppu kondi jaoks (siseõhk ja lumehelbeke), Alustasin nende vedamisest. Siis oli veel soendusploki sees andur (külma/sooja nupu jaoks), siseõhu klapi juhtmed. Tuli veel vahetada/asendada puhuri kiiruseregulaatori pistik ja uued juhtmed jooksid läbi releede. Salongi tuli 3 uut releed juurde. Kapoti alla tuli suur kaitsme/releekarp, kus mitu suurt kaitset ja mitu releed. Päev aega võttis see salongi lammutamine, juhtmete vedamine ja salongi kokkupaneks aega, lõpetasin öösel 1 ajal :wink:
Aga tundub, et sai asja. Midagi käivitamisel läbi ei põlenud ja siseõhu nupp toimib. :lol: Kondi nupp ei saa sp toimida, et süsteem on tühi. Ehk siis pärast täitmist äkki toimib.
Kuna kondipumba laager hakkas ka nii jubedat häält tegema, siis sai kondipump ära vahetatud. Nüüd rahulik vaikne.

Täna õhtul lähen proovin süsteemi ära täita, noh eks kõigepealt kontrolli. Loodame parimat.

nii, kondi nupud salongis. jeee :mrgreen:
Pilt
sedaviisi sai teiselt autolt juhtmestik maha kistud ja märgistatud:
Pilt

Teisel päeval aga selline lugu: :arrow:
Nii, kuna esimesed amordid hakkasid väsima, siis esiteks sai ära tellitud amorditugipadjad ja tugilaagrid ning siis läksid alla reguleeritavad kollased KONI amordid.
Soovitan kõigil cali omanikel enne amortide vahetust ära tellida need tugipadjad ja tugilaagrid, sest need kausid kipuvad kõik puruks minema. Minu autol olid need tugipatjade kausid, purud, lisaks veel 2'l doonor calil on olnud need purud ja pragudega jne. Ehk siis pole mõtet vanu jätta, kui isegi ei paista katki.

Lisaks veel panin enda calile salongiõhufiltri raami (mis tavaliselt on ainult uuematel calidel) ning ostsin sinna sisse aktiivsöefiltri.

Pilt ostetud asjadest:
Pilt
Õhufiltriga raam vs tavaline:
Pilt

Amortide vahetud käib täies hoos, rooliotste lahtisaamisega oli tükk tegemist.
Pilt
Tavaline vedru (oli minu autol all) ja teisel calil all olnud vedru:
Pilt
Seega mõtlesin panna enda calile need lühemad vedrud alla :P
Tundub, et sai natuke madalam (väga palju ei tahtnudki) ja sittakanti jäigem xD
Noh pildi epalt paha võrrelda, oleksin võinud enne ära mõõta.
Pilt
Nüüd siis pean veel vaatama, kas doonoril on taga ka teised vedrud. Siis need endal ära vahetama. Tahaks tagant ka autot nats madalamale saada.


Salongivalgustusse läks igale poole sellised LED'id:
Pilt
Pilt
Eks hämaramas teen paremaid pilte. Numbrituledesse läksid ka LED'id.


Nii, mina siis olen caliga maha vuranud u 21000 km (seda siis kakspool hooajaga - talvel masin seisnud) Nii et tegelikult suht väike läbisõit per aasta.
Pilt

Käigukanginupu ostsin ka uue lõpuks, tavalise soliidse musta, kuid ma ei saa seda panna. Ei sobi krt. Calibral on vaja niisugust nuppu, kus alumises otsas oleks suur ümmargune tühimik nagu, et saaks selle tagurpidi käigu junni üles käigukanginupu sisse tõmmata. Muidu jääb rõve, jääb vedru näha jne.
Ehk siis kus oleks normaalset käigkanginuppude valikut, mis sobiksid ka calidele?


Salong koos ja nats puhastatud, aint üks kate puudu veel
Pilt

Autor:  Harri_K [ 25.07.2011 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Kus sa alles viitsid jamada sellega, calibra kohta täitsa viisakas ka ;) Millal täitma lähed?

Autor:  wtf_ [ 25.07.2011 15:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

:)

Täna õhtul lähen täitma. Siis kuuleb, kas süsteem peab ja toimib.

Autor:  wtf_ [ 26.07.2011 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Võtsin oma moblast viimast, proovisin mõne pildi teha :wink:

Pilt

Pilt

:P

Pilt

Autor:  Raghza [ 26.07.2011 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

väga kena :)
kas kondi said toimima?

Autor:  wtf_ [ 19.08.2011 21:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Konti veel toimima ei ole saanud. Pole leidnud normaalset kohta, kus oleks võimalik lasta vahetada kondipumba rihmaratta laager (noh käib nagu tühjalt ringi(veab roolivõimupumpa ka), kondipumpa ringi ei vea, selle laager) ja osta erineva suurusega konditorude rõngastihendeid. Laager teeb lolli häält ja torude ühenduskohad ei pea survet. Ja noh ime ka pole, vana süsteem ja kõik korra lahtikäinud jne. Seega natuke veel nokkida. Vähemalt elektrisüsteem tundub ok olevat.
Ehk oskaks keegi soovitada mingit normaalset konditsioneeride remondiga seotud ettevõtet/inimest?


Niipalju siis hetkel uudist, et spido taustavalgus selline:
Pilt

Ehk siis vaikselt püüdlen kõik ühtseks ajada. Maki valgus sinine. Spido ja kompu ka nüüd sinised. Nüüd oleks vaja edasi teiste nuppude ja paneelide valgustus muuta.

Kompu hakkas ka paremaid numbreid näitama. Näitab suht täppi. Mingi viimase aja keskmiseks kütusekuluks sain 9,1 l/100km. Seal palju linnasõitu ja maanteel tavaliselt 100-120km/h.

Autor:  jyrgenstein [ 19.08.2011 22:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

C20XE mootor peaks hakkama saama keskmisega ilusti alla 8l / 100km kohta, kui linna arvestada alla poole.

Kui laagri vahetuseks on puudu lihtsalt pressist, siis saan ehk abiks olla.

Autor:  wtf_ [ 20.08.2011 00:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

jyrgenstein kirjutas:
C20XE mootor peaks hakkama saama keskmisega ilusti alla 8l / 100km kohta, kui linna arvestada alla poole.

Kui laagri vahetuseks on puudu lihtsalt pressist, siis saan ehk abiks olla.

Seal oli pool või üle poole linnasõitu pmst minumeelest.

Kahjuks pole ainult pressist abi, aga tänud teavitamast, teinekord ehk rattalaagri vahetusel pressi vaja :)
Kondipumbal mingit spetsvõtit vaja, siin lingil täpsemalt näidatud - http://www.xmanproject.com/tutorials/r4 ... repair.php

Autor:  Birdshit [ 20.08.2011 13:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_

Originaaltuled ka ette!
Teinekord vöta roolivardad lati küljest lihtsalt lahti, ei pea rooliotsi välja suruma hakkama, saad kiiremini :)

10. leht 33-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/