Sellel nädalavahetusel erilist arengut ei olnud. Selleasemel sai hoopis raha kogutud müües igast vana tehnikat ja ka päris kopsaka summa sai vanaraua ja värvilise metalli eest.
Netis tekitas natukene halva eelaimu vot selline pilt :frown:

Vaadates seda pilti aga ei tundu see mount nii kvaliteetne:

Masin on EF crx VT mudel(kapott on suurem kui tavalisel ...-96kw masinal) ja see rihma ülemine rullik ei tundu mahtuvat. Vaadates aga kinnitusi mis temal on siis jääb mulje, et tegu ei ole originaal Hasport omadega. Ise aga plaanis tellida vist täna ära Hybrid-racingu omad.
Ei taha gene relocation-kiti ka panna kuna siis jääb kont. idee kohe ära. Eks näeb. Aega veel on natukene.
Nati juttu siis kulutustes
Hetke seisuga siis
Mootor - 25000kr
Aju + võtmed - 3200kr
Käigukang - 550kr
Kütusevoolikud ja ülemineku osad - 476,60kr
Saan lähi ajal või tulemas mingi hetk
92+ a. hydro sidur (saan) - 250kr
Hybrid racing mounts - Jääb sinna 8000kr kanti arvatavasti (eks see selgub veel)
Radikaid pakutud 300-500kr eest (kasutatud)
Väljalaske kollektor - arvatavasti 3000-5000kr
Mõned puuduvad andurid - ~2000kr
Kõige viimane probleem mis vajab lahendamist on teljed. Neid ei hakka ennem tellima, kui on mootor sees ja proovitud ühed kokku kombineeritud teljed.
Kui tuleb välja ,et enda aretatud teljed sobivad siis saab napilt 45000kr -ga K20 swapi hakkama. LOL Mjaa Isa ütles juba mootori ostu peale, et peast nati .... Tervet summa veel maininud ei ole. ja vist ei maini ka
Juhtmete poolelt siis niipalju ,et nädala pärast tuleb ühte romulasse accord Type-S sisse. Kui selgub ,et juhtmestik sobib siis saab selle endal tasuta

Kui veel midagi huvitavat sellel Type-S-il siis vist ostab seal endale veel midagi.