Sai siis natukene nokitsetud jälle.
Panin kardaanile uue tugilaagri ja risti.

Tagumine rist jäi hetkel vahetamatta, sest onu jutu järgi oli ta alles selle ära vahetanud ja kuna mingit loksu ma seal ei täheldanud siis jäi hetkel vana...ega see pole mingi raske asi ka vahetada kui läbi läheb.
Ja üks kauss nägi päris hea seest välja.


Määrde asemel tolmas roostest.
Vahepeal käisin põhja all ja parandasin pintsliga need kohad kust mastiks oli maha tulnud silla alla panekuga.
Mootoril ajasin märgid paika nukkvõlli ja väntvõlli suhtes ja panin hammasrihma peale.

Jõudsin veel paar klapivahet ka ära reguleerida aga siis sai aeg otsa ja tuli selleks korraks ära lõpetada.
Tekkis üks probleem selle klapivahe paika seadmisega, selline asi siis, et kui olin reguleerpoldiga sobiva vahe leidnud, siis hoidsin seda selles asendis ning samal ajal keerasin vastumutri kinni, kuid iga kord läks vahe selliseks, et peale vastumutri kinni keeramist ei läinud enam kaliiber vahele. Pidin alguses natuke suurema vahe jätma et pärast kinni keerates jääks asi õige...
Kui keegi Ladal klapivahet regullinud siis andke teada kas see on tavaline asi et kinni keerates läheb vahe väiksemaks või olen mina lihtsalt eriline?
