reklaami jaoks ongi tehtud..ostke nüüd läpakaid, kui ilus on

Eestis maanteel on selle sumpsiga pmst sama nagu originaaliga sõita, aga soomes 150ga kiirteel oli küll mõnus kumin sees navit ka ei kuulnud.
Aga muidu sõidust tänaval-maanteel, lisa 0.3L mille stroker andis teeb sõidu tänaval mõnusamaks kui enne, vahetan viimasel ajal käike 1, 3, 5, 6 ja kui uus käik jääb 1500rpm peale on täitsa ok rahulikult sõita. Samas kui gaasi anda, siis 4000rpm-i peal on max rõhk 1.6bari juba käes, stock turbol oli vist sama asi, ainult et hj on uuel autol sama palju siis, kui vanal max oli. Sommid ise ka kiitsid, et väga hästi välja kukkunud hobujõud ja düno kõver. Arvasid, et saaks lõpust 10-15hj veel ehk lisaks kui sisselaske osa natuke järele aidata(hetkel mingi suvaline koonus küljes) ja nagu graafikult näha siis lame on lõpp.
Lag'i on ntx siis, kui 6ndaga sõita 3000rpm ja gaas põhja ~130km/h peal siis võtab aega, aga eks see ka loomulik, samas kui sama kiiruse juures on 4-s sees siis ei pannud nagu tähele uimamist.
Endalegi üllatavalt ei kisu rattaid ringi (ehk on asi 255 laiusega r888 toyodes mis all) aga pigem selles, et 2.3l on nutuselt vähe litraazhi ja turbo nm ei tule hüpates nagu 5L oleks. Mis tegelikult on väga positiivne, rinkal oli 911-ga koguaeg tegemist, et külge ette ei viskaks.
väike video ka dünost
http://www.youtube.com/watch?v=4--Yuxd0rio