Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=65972
2. leht 22-st

Autor:  FreeFaller [ 10.05.2011 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

ma ostsin Chevyle uued küünlad just top partsist platinumid pidid ilgelt kaua kestma ja head olema 7 euri tükk arvasin, et ma maksin palju :D kuna tavalised olid 3 euri tk aga 50 euri tk mis need siis nii kalliks teeb ? :o

Autor:  wirx [ 10.05.2011 21:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Kallis on suhteline, kui see 7€ küünal juhtub mõned korrad vahele jätma või valel ajal süütama, lendab kogu 15k€ maksev mootor taevasse...kallimatega on see risk väiksem. Tehase boosti juures pole probleemi, aga suuremate juures soovitatakse soojalt kasutada selliseid, sest väike viga võib väga kalliks minna. Aga noh, hea et BMW 750 ei pidanud selliseid ostma, siis oleks 12tk vaja läinud :kill

Autor:  wirx [ 11.05.2011 13:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Rehvid said ka tellitud 4tk http://camskill.co.uk/products.php?plid=m12b0s668p1600
Kirjas neil seal, et garanteerivad parima hinna, leidsin siis 20£ odavamalt kusagilt ja sain neilt vastuseks, et sry hinda nad paremaks ei saa seekord teha. :angry
Jäidki seekord tellimata, siis vahepeal ostsin 2tk Goodyear F1 lisaks praegustele, tellimus läks läbi ja hiljem kirjutati et sry rehve ikkagi pole laos, et mida asemele tahad? :angry
Ütlesin, et neid samu Toyosi, vastas, et okei pane see kood TOMOTEMP1 sisse ja saad 15% alla ja nii läkski :smokin
Kood töötab ikka veel, kes tahab saab hea hinnaga rehve sealt ka praegu..kehtib Toyodele

Autor:  wirx [ 18.05.2011 15:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Pilt
Pilt
Ratta jõud...ehk siis 585hj ja 726nm mootorist(kui 1.25x)...nm järgi peaks usa omadega olema võrdne ~525hj rattast...aga no see ainult 1.6 bari peal, dynotaja ei julgenud rohkem panna, olgugi, et usas iga teine laseb 2.0 ja mõni 2.1-ga...õnneks rinkal sellest pole lugu...peaasi, et pada koos püsib!

Autor:  vallo [ 18.05.2011 15:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Tavalise 98 küttega käib ?

Autor:  wirx [ 18.05.2011 16:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Jep. jätsin eesti oma igaks petteks sisse

Autor:  oopc [ 18.05.2011 17:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Päris kangeks masin saanud ning päris uhke.Ei tea palju tal 400m oleks

Autor:  wirx [ 18.05.2011 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Pigem huvitab palju sauga ring on;)

Autor:  ht99 [ 18.05.2011 18:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Mingi nädal käisid Vana Villemi pubis söömas, siis need hääled olid küll väga mõnusad kui ära sõitsid. :rokib

Autor:  Kahvel [ 19.05.2011 00:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Väga hea tehnika masinale kokku pandud,nign ka välimus on ilus ja silma paistev
Meeldib

Autor:  wirx [ 19.05.2011 01:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

reklaami jaoks ongi tehtud..ostke nüüd läpakaid, kui ilus on :-D
Eestis maanteel on selle sumpsiga pmst sama nagu originaaliga sõita, aga soomes 150ga kiirteel oli küll mõnus kumin sees navit ka ei kuulnud.
Aga muidu sõidust tänaval-maanteel, lisa 0.3L mille stroker andis teeb sõidu tänaval mõnusamaks kui enne, vahetan viimasel ajal käike 1, 3, 5, 6 ja kui uus käik jääb 1500rpm peale on täitsa ok rahulikult sõita. Samas kui gaasi anda, siis 4000rpm-i peal on max rõhk 1.6bari juba käes, stock turbol oli vist sama asi, ainult et hj on uuel autol sama palju siis, kui vanal max oli. Sommid ise ka kiitsid, et väga hästi välja kukkunud hobujõud ja düno kõver. Arvasid, et saaks lõpust 10-15hj veel ehk lisaks kui sisselaske osa natuke järele aidata(hetkel mingi suvaline koonus küljes) ja nagu graafikult näha siis lame on lõpp.
Lag'i on ntx siis, kui 6ndaga sõita 3000rpm ja gaas põhja ~130km/h peal siis võtab aega, aga eks see ka loomulik, samas kui sama kiiruse juures on 4-s sees siis ei pannud nagu tähele uimamist.
Endalegi üllatavalt ei kisu rattaid ringi (ehk on asi 255 laiusega r888 toyodes mis all) aga pigem selles, et 2.3l on nutuselt vähe litraazhi ja turbo nm ei tule hüpates nagu 5L oleks. Mis tegelikult on väga positiivne, rinkal oli 911-ga koguaeg tegemist, et külge ette ei viskaks.

väike video ka dünost http://www.youtube.com/watch?v=4--Yuxd0rio

Autor:  kalle [ 19.05.2011 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Väga kena aparaat, kuigi ma ei saa siin huumorisoont vaka all hoida, nimepoolest oleksid pidanud ikka valima Subaru WRX-i :D

Autor:  Homersimpson [ 22.05.2011 16:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Mispärast Sind täna võmm kottis :?:

Autor:  wirx [ 22.05.2011 20:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

sama mis eilegi...ÜV tegemata, täitsa meelest oli ära läinud...see on see, kui iga 3a tagant pead käima näitamas, sain kõigest 20€ aktsiaid eile ja täna vaba pääse

Autor:  wirx [ 23.05.2011 22:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Sain täna 10hz GPS-i kätte ja sai natuke võrdlus materiaali Porsche 911 Turbo ja Corvette Z06-ga Racechronos
Kuna käimarit ei taha veel õhtale lasta, siis tegin vanaemalikud käiguvahetused 1seki kandis :ouh
Võrdlesin just neid hetki, kui käiguvahetust ei toimunud. Tulemuseks see, et nii 911tt, kui z06 olid ntx 135km/h-170km/h 2.2 seki, evo 2.1 seki. Samas 911tt koos nitroga oli 2.0s
Tundub ka reaalis täitsa 585hj olevat - z06 oli 505hj(tagavedu) ning 911tt ilma nitrota 540hj kandis ja nitroga 650hj ehk :-P
Kui homme ei saja, siis saugale sõitma

2. leht 22-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/