Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 11.10.2010 22:58 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 242
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
Ma arvan, et kui see valge valgus sulle meeldib, siis peaksid jootma lihtsalt mõningad ledid juurde ja asjaga ühelpool. Iseenesest väga kena jäänud ju. Vaid mõni pime koht tablool.

Thumbs up!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 11.10.2010 23:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2009 23:44
Postitusi: 1187
ise olen samasugustel ledidel otsa maha viilinud. veel parem on kui viilid tahud sinna peale. Valgus palju hajutatum

_________________
4 2 0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 12.10.2010 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Teen natuke OT-d. Kust sa omale minifreesi soetasid ja palju maksis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.10.2010 23:39 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Täna otsin mersule viimaks tosooli sisse, (vesi oli juba ammu blokist eraldatud). Segasin asja konsentraadist. Huvitav palju seda vedelikku sinna raamatute järgi läheb? Ma sain kuskil 7l hetkel sinna sisse, salongiradikasse on veel vist midagi jäänud minemata, kuni süsteem end ära õhutab.
Talvele vastu minnes võtsin tosooliga koos ka eelsüüteküünlad näppu, aga arvuti andis mulle valed küünlad. Ma ka ise loll varem ei teadnud millised need õiged olema peaks. Õnneks saan asjad tagasi viia ja õiged tellida. Vahe oli selles, et minu omad on hulka suuremad ja suurema sokliga kui see mis poemüüja mulle andis. Olid küll head, odavad, 93,- tükk, aga tuleb vist kallimate peale minna.
Kellablokile tõin vajaliku pirni ära, et mersufoorumi sõnul ikka laadimine ka alles jääks. Nüüd peaks sellega ühel pool olema, kui ma just valgustusega vägagi rahul ikka ei ole.
Esituledega on ka veidu tegeletud, poleeritud ja lihvitud on nn keskmist ranti, millesse suur ketas ei küündinud. Sain sealt ka küllaltki hea läike kätte peale mõnda tundi tööd. Põhitulede kuplitele sain ka lõpuks lihvimislahenduse ja tegin need ka värvist ja muust säärasest mis seal peal oli täiesti paljaks. Peaks veel mingi värvieemaldi või säärasega üle käima kui päris seda õiget tulemust kätte saada, aga ehk kui kroomi lähevad, siis alul happevannist läbi mis selle kõik ilusti puhtaks küürib.

Nüüd ma ei tea, mis ette võtta nende pisemate tulede kuplitega, sest need on väga väikesed ja sinna ei mahu parasjagu ükski tööriist sisse, et tööd teha. Kui midagi plahvatab, teen ära, aga pisemaid kupleid ma läikivasse asendisse ei aja, palju neid tulesid ikka kasutatakse.

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.10.2010 20:57 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Järgmine nädalavahetus veedetud. Sain kätte õiged eelsüüteküünlad. Tuleb välja, et soovitati mul see süsteem ümber teha teiste küünalde peale, mis töötavad paraleelselt, mitte järjestiku, nagu minu omad. Natuke jama on kui üks vahelt ära kustub ja siis ülejäänud ka ei tööta. Praegu sain standardküünlad, maksin raha välja ja hetkel käib küll.
Idee poolest saaks süsteemi ümber ehitada teiste küünalde peale, aga kas siis peab ka relee ära vahetama? Laseks puksid treida ja keeraks sinna teised, kiiremad küünlad.
Kui küünlad maas olid, siis sain ka mahti silindrisurvet mõõta. Esimesest potist sain kuskil üle 19 At'i kätte, teisel viskas kella tublilt üle 20, aga unustasin enne mõõtmist ühe asja teha, nimelt kütte eest ära tõmmata, sellest ka vast nii kõrge näit, et nafta rõngaid veidu tihendas, kui järgmine kord midagi võtan ja pihustid maha keeran, siis mõõdan uuesti üle.
Esituled said viimast poleeri, nüüd lähevad minu käest minema ja ehk tulevad tagasi kroomoksiidistena.

Tekkis ka mõte kui kuulsin, et ühel Fordi rallikal oli tehtud süsteem kus käsipidur oli hüdrauliline. Ralliautole loogiline, aga ehk aretaks ka ise. Süsteemi saaks lahendada lihtsalt, kuna W123 käsipidur on trumli sees ja klotsidega, siis tuleb trossi tõmbemehanismi asemele lihtsalt mingi väiksem, näiteks Audi või mõne riisi pidurisilinder panna ja torud vedada salongi. Pedaali saaks ka ümber teha sinna mingisuguse väiksema piduripumba peale aretamisega ja oleks käsipidur iga hetk kui kännu taga.
Muidugi on käsipidur täiesti mõttetu asi, mina seda palju ei kasuta, diislil on kindel käigu sisse jätmine ja masin ei lähe kuskile. Lihtsalt arendamiseks, et saaks sellise vinge seisupiduri mis ülevaatajamehel silmad pahupidi keeraks. Aga kahtlen endas, et äkki kui selle süsteemi ära aretan ja valmis meisterdan, siis äkki hakkab pidur peale jääma, äkki asi ei tööta nii nagu ma arvan ja et äkki pideva rõhu all seismisega läheb midagi lihtsalt katki. Andkem nõu, kas on pigem jääda trossisüsteemile, mille trosside vahetamine ja reguleerimine jääb parajalt tüütuks tegevuseks kui talvel trossid kinni roostetavad või on hüdraulika hoopis väga halb lahend.

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.10.2010 21:00 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Hüdrokässari DIY materjali on netis hulgi, ka eestikeeles.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.10.2010 21:13 

Liitunud: 24.01.2009 23:20
Postitusi: 4
Sellisel viisil surve mõõtmine bensiinimootori jaoks mõeldud manomeetriga ei anna täpset tulemust. Diisil on omad vastavalt eelsüüte küünla kujule otsad, mis ei suurenda põlemiskambrit ja sellega ei lange ka kompressioon. Surve peaks olema ideaalis 24-30bar sellel mootoril.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.10.2010 22:00 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Sellest vaatevinklist ma seda asja ei vaadanudki. Eks siis tuleb ikkagi natuke normaalsematesse trossidesse investeerida kui praegu all on ja asi ilusti ära reguleerida. Neil on tihti probleeme olnud seisupiduriga ja need klotsid on ka nii pisikesed sinna tehtud.

Mõõdupuu oli meil teine ka olemas, mis on eelsüüteküünlast tehtud, aga asi see, et mul eelsüteküünal on hoopis teise keermega ja parajat otsa ka kahjuks ei olnud. Pihustite juures äkki tekib selline võimalus. Nii tihe see mootor ka ei ole, et sealt päris 24-30bar kätte saan, teadavalt on need mootorit igiaja sõitnud ja odomeeter näitab aiateibaid.
Pihusti otsi peaks kontrollima küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.10.2010 23:23 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Pane masin kähku kokku ja kohtume seal: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 898&page=1

:)

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.10.2010 15:31 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
rain0102 kirjutas:
Pane masin kähku kokku ja kohtume seal: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 898&page=1

:)

Kahjuks sel juhul peaksin sohvri võtma, neli päeva pärast veebruari on mul endal alles 18.a sünnipäev ja loodetavasti load ka täies mahus käes.
Selle aasta uunikule vistist ei jõua, kuigi mine tea, äkki saan masina enne kokku ja viimistletud, samas on seal käidud ka poolikute autodega.
Võtan arvesse, kui huvilisi on, miks ka mitte.

Tuled saatsin igatahes täna minema, tagasi loodan saada mingi päev järgmise nädala sees. Ootan juba hirmsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.10.2010 16:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
canyondrift kirjutas:
rain0102 kirjutas:
Pane masin kähku kokku ja kohtume seal: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 898&page=1

:)

Kahjuks sel juhul peaksin sohvri võtma, neli päeva pärast veebruari on mul endal alles 18.a sünnipäev ja loodetavasti load ka täies mahus käes.
Selle aasta uunikule vistist ei jõua, kuigi mine tea, äkki saan masina enne kokku ja viimistletud, samas on seal käidud ka poolikute autodega.
Võtan arvesse, kui huvilisi on, miks ka mitte.

Tuled saatsin igatahes täna minema, tagasi loodan saada mingi päev järgmise nädala sees. Ootan juba hirmsalt.


Load saad kuu ennem sünnipäeva juba kätte. Mul 1 märts sünna ja 11 veebruar olid load pihus.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.10.2010 17:38 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
uzzac kirjutas:
canyondrift kirjutas:
rain0102 kirjutas:
Pane masin kähku kokku ja kohtume seal: http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 898&page=1

:)

Kahjuks sel juhul peaksin sohvri võtma, neli päeva pärast veebruari on mul endal alles 18.a sünnipäev ja loodetavasti load ka täies mahus käes.
Selle aasta uunikule vistist ei jõua, kuigi mine tea, äkki saan masina enne kokku ja viimistletud, samas on seal käidud ka poolikute autodega.
Võtan arvesse, kui huvilisi on, miks ka mitte.

Tuled saatsin igatahes täna minema, tagasi loodan saada mingi päev järgmise nädala sees. Ootan juba hirmsalt.


Load saad kuu ennem sünnipäeva juba kätte. Mul 1 märts sünna ja 11 veebruar olid load pihus.

No enne kui 18 pole siis nad kehtima nagunii ju ei hakka :P

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 20.10.2010 18:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
Esmane juhiluba väljastatakse siiski seaduse järgi kodaniku 18 aastaseks saamisel, mitte varem. Kui tutvused sees on, siis on muidugi võimalik varem luba lauale võluda...aga kehtima hakkab ta siiski 18ndal sünnipäeval.
Kodanik uzzac ehk pidas silmas esmase juhiloa vahetust päris juhiloa vastu, mida saab taotleda 23 kuud juhiloa kättesaamisest ehk siis kuu enne 20ndat sünnipäeva, eeldusel et 18selt olid kohe load olemas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 21.10.2010 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Nii oligi. My bad.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 21.10.2010 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
tulen tagasi selle survete mõõtmise juurde.. targem mersumees teadis öelda, et see näit, mis seal pildil on on suhtkoht miinimum sellele mootorile.. järgmine kord tilguta törts õli enne sisse, kui siis tuleb näit 350-380, siis on rõngad sul lõpul.. normaalne pidavat olema 400 ringis :)
Aga noh, kui käib ja töötab, siis ära töötavat asja veel näpi. :)

Sügavad kummardused sellise tegemise juures. ;)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7