Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Opel Calibra, 2.0 Turbo 150kW 4x4, 1993a, wtf_ http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=3764 |
11. leht 33-st |
Autor: | wtf_ [ 20.08.2011 13:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Angelid näitavad paremini ja mulle meeldivad rohkem Suht jama oli sinna lati juurde ligi pääseda. Proovisin seda ka. Altpoolt oleks saanud jahm, kuid noh polnud tõstuki peal ja ei hakanud maas roomama. Lõpuks sain ikka lahti. |
Autor: | Spondzile [ 22.08.2011 03:13 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
wtf_ kirjutas: Angelid näitavad paremini ja mulle meeldivad rohkem Suht jama oli sinna lati juurde ligi pääseda. Proovisin seda ka. Altpoolt oleks saanud jahm, kuid noh polnud tõstuki peal ja ei hakanud maas roomama. Lõpuks sain ikka lahti. Need "angelid" näitavad imo paremini teistele liiklejatele näkku ,kui sulle teed(vähemalt mina olen nii täheldanud liikluses) Aga muidu kena masin isegi |
Autor: | wtf_ [ 22.08.2011 08:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Spondzile kirjutas: Need "angelid" näitavad imo paremini teistele liiklejatele näkku ,kui sulle teed(vähemalt mina olen nii täheldanud liikluses) Aga muidu kena masin isegi Noh eks see oleneb ikka sellest, kuidas need regullitud on. Iga tuld kannatab pimestama regullida. Mul on peaaegu paigas. Ülevaatusel öeldi, et natuke võid üles poole keerata. Noh eks oma osa ole nende tulede värgil ka selles, et originaaltuli on ju pmst 18 aastat vana, tuuningtuli paar aastat. Seega eks uus originaal Hella näitaks ka paremini. |
Autor: | wtf_ [ 29.09.2011 21:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Pole pikka aega kirjutanud. Natuke vahepeal tegutsenud ka. Kuna mingi imelik vibra lõi sisse ja siis sai vahetatud rattalaager, poolteljed. Ikka ei saanud paremaks. Lisaks tuli veel mingi imelik jõnks sisse keerates. Selle sain korda roolilati vahetamisega: Vahepeal sai ka esirehvid vahetatud. Alla läksid Dunlopi 225/45R17. Tundub, et vibra tuleb ikka velgedest. Kuigi imelik, sest muidu olen kogu aeg saanud ilma tsentreerimisrõngasteta ilusti ratta keskele. Kuid praegu originaal 15" proovides ei vibranud rool enam. Vibra tuli sisse 80-120 umbes. Nüüd ostsin materjali, lasen tsentreerimisrõngad teha Calibraclubi suvepäevad olid vahepeal : Niisama väike remondi-laupäevak : ---------------- Ning täna rihiti mu auto parklas ära: |
Autor: | Flinst1 [ 29.09.2011 21:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
seal kui te tõrvas suvepäevi veetsite cruisisin mööda siis jäi nii üks kuni mitu päris kenat calibrat silma.Sammuti ka sinuoma! Edu autoga |
Autor: | KakukeO [ 29.09.2011 23:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Paremal ees on nüüd plekkvelg ? olid vist sina ,kes vastu sõitis täna tammsaare teel ? |
Autor: | wtf_ [ 29.09.2011 23:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Ette viskasin prooviks ajutiselt 15" mustad valuveljed alla. Aga rõve on nii, kiiremas korras on 17" all tagasi Sõitsin jah mitu korda täna mööda Tammsaaret. |
Autor: | wtf_ [ 13.10.2011 22:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Auto käis mingi aeg siis vanaraua kaalu peal ka ära korraks --> tulemuseks u 1350 kg. Siis lasin veel teha tsentreerimisrõngad. Puhtaks pestuna peale parklarihtimist (puhtana ei paistagi nii hull) Järgmine nädal läheb siis remonti. Esiosa kõrgus on juba enamvähem. Nüüd olekski vaja taha madaldusvedrusid. Seega pakkuge!! Siis saaks terve auto viisakalt madalaks. Päris hulluks ei lähe kahjuks Kevadeks plaaniks veel oma eelmised veljed alla saada. Sai nats nahksisu hooldatud jälle. |
Autor: | tomm49 [ 14.10.2011 10:38 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
wtf_ kirjutas: Auto käis mingi aeg siis vanaraua kaalu peal ka ära korraks --> tulemuseks u 1350 kg. Haha, kaalu/võimsuse suhe on kehvem kui asconal |
Autor: | wtf_ [ 14.10.2011 11:14 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
tomm49 kirjutas: wtf_ kirjutas: Auto käis mingi aeg siis vanaraua kaalu peal ka ära korraks --> tulemuseks u 1350 kg. Haha, kaalu/võimsuse suhe on kehvem kui asconal No ega sul ka auto päris tühimassi välja ei anna, ikka on rohkem. Tühimasside järgi mul võimsam. Aga eks jah ma seda auto massi kasvatanud ka tegelt ju. (kondisüsteemid, nahksisu, spoilad, veljed supakad jne jne) Ega mis seal muud ikka, kui tuleb tehnika käsile võtta. Ega tegelt see mõlgub kogu aeg mõtetes. |
Autor: | cars112 [ 14.10.2011 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
sisu paistab ka väga korralik nahk ikka.omal calibral olid küll nahal ääred päris läbi omadega aga sel vist kõik korras? |
Autor: | wtf_ [ 14.10.2011 18:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Ütleme nii, et sain päris korraliku sisu Ainult juhiistme seljatoe välimine äär oli õmblusest lahti (niidi nagu katki hõõrunud, nahka polnudki väga ära hõõrunud, ainult natsa). Selle õmblesime kokku tagasi hetkel ja päris hea Nüüd üritan ikka korralikult hooldada jne. |
Autor: | wtf_ [ 12.11.2011 22:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
nii, väiksed teaserid 1/22 |
Autor: | ghozt [ 12.11.2011 22:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
c20let läks vahele ? Kui nii, siis ehk avaldad, mis hinnaga need mootorid liiguvad praegusel ajal ? On endalgi kunagises kauges kauges tulevikus plaan see pada oopeli kapoti alla tõsta. |
Autor: | jyrgenpii [ 12.11.2011 22:48 ] |
Teema pealkiri: | Re: Opel Calibra, 2.0 110kW, 1993a, wtf_ |
Sebisid turpsari kellad, rooli ja sisselaske kopsiku kirjad? |
11. leht 33-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |