Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 295 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 21.10.2010 00:33 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
JAWAmees kirjutas:
canyondrift kirjutas:
Huvitav vedrustuslahendus. Ei tea kui jäme see polt seal olema peab, et seda mängu seal regullida annaks normaalselt?

mine räägi peugeot ja citroen'i omanikele et torsioon on huvitav :D

määrdeniplid külge ja sild määritavaks, iga hooldus paned törtsu juurde ja kestab küll, nõellaagrid võiksid muidugi ka ka alles jääda, mitte aga minema kergema vastupanu teed ja treima puksid sisse, mis silla päris peeti keeravad...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 21.10.2010 00:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
JAWAmees kirjutas:
canyondrift kirjutas:
Huvitav vedrustuslahendus. Ei tea kui jäme see polt seal olema peab, et seda mängu seal regullida annaks normaalselt?

mine räägi peugeot ja citroen'i omanikele et torsioon on huvitav :D


mina seda kuulda ei taha :D

ühesõnaga ei jõua ma ära oodata, et seda massinat täisvarustuses ja täies hiilguses liikvel näha :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 21.10.2010 08:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
milkogreen kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
canyondrift kirjutas:
Huvitav vedrustuslahendus. Ei tea kui jäme see polt seal olema peab, et seda mängu seal regullida annaks normaalselt?

mine räägi peugeot ja citroen'i omanikele et torsioon on huvitav :D


mina seda kuulda ei taha :D

ühesõnaga ei jõua ma ära oodata, et seda massinat täisvarustuses ja täies hiilguses liikvel näha :)


:D ma ise ka enam ei śuuda vaadata kuidas see seal pakkudel seisab:P... praegu veljed on kosel.. siis tulevad tagasi,
siis pritsi alla, kruntimisse, värvimisse, lakkimisse ja siis rehvid peale... ja äkki siis jrg nädala keskpaigas saab kätte ka
esitulede kroomi... sisi tuled ka ette ja valma... aa noh sis peab minema silla regullli, pidurid veel korda tegema... ja
siis peab suuna võtma arki poole, kust saab uued dokumendid ja numbrid, ning sooviks et enne lund jõuaks ülevaatuse
ja kõik muud asjad ära teha. et siis ilusti auto seisma panna... siiis oleks hea, et ei pea kevadel hakkama nende asjadega
jebima, läheks võtaks lihtsalt püssi garaasist ära ja kogu lugu... seega siis, vb paar väikest kiiret otsa teeb see aasta,
muidu jääb jah kevadet ootama...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 21.10.2010 10:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
JAWAmees kirjutas:
canyondrift kirjutas:
Huvitav vedrustuslahendus. Ei tea kui jäme see polt seal olema peab, et seda mängu seal regullida annaks normaalselt?

mine räägi peugeot ja citroen'i omanikele et torsioon on huvitav :D


Nende samade* Volkswageni torsioonide peal on kõik Porsched sõitnud (911, 912, 914, 924, 944, 968.....)

* (erinevad jämedused ja pikkused, kuid sisuliselt sarnase sillaehitusega)

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 21.10.2010 14:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
DevilDeVille kirjutas:
soovitan veljed viia hekmatosse gaasi uulitsas - pritsitakse puhtaks, järgneb pulbertsink ja peale viimistluspulber. lõpuks tuiskad ise mingid kihid veljelakki peale ja peaks väga noobel saama.

viimati maksin neljast limuski veljest kilo (lakihind lisandub)

pilti kah
http://www.usaraud.ee/carlogpic/cb1a3b9 ... 81bcc9.jpg
http://www.usaraud.ee/carlogpic/966d306 ... 6171ee.jpg
http://www.usaraud.ee/carlogpic/f554e57 ... 46a906.jpg



Suur aitäh pakkumast!!!

Kuid kuna ma saan need töö juures pritsi alt läbi lasta, kruntida, värvida ja lakkida Tasuta... siis lasen need siiski siin ära teha, kuid sellegi poolest aitäh informatsiooni ees, äkki on kellelgi kasuks...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 21.10.2010 20:54 

Liitunud: 31.01.2008 01:21
Postitusi: 29
Asukoht: keskel
charly kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
canyondrift kirjutas:
Huvitav vedrustuslahendus. Ei tea kui jäme see polt seal olema peab, et seda mängu seal regullida annaks normaalselt?

mine räägi peugeot ja citroen'i omanikele et torsioon on huvitav :D


Nende samade* Volkswageni torsioonide peal on kõik Porsched sõitnud (911, 912, 914, 924, 944, 968.....)

...et esisilda reguleeritavaks teha ,pead silla keskele ,,junnid,,( http://aircooled.fi/shop/index.php?productID=1631) vahele keevitama,nii nagu eelpool näidatud pildil dragi autol).Nende vidinatega saad siis esiotsa nii tõsta-kui langetada,vastavalt vajadusele.Tagumisi torsioone on ilmselt juba moditud,kuna rattad on päris otse.Originaalis peaks swing tagaosal rattad vähe lääpa jääma.Uuematel põrnikatel 1302-1303 on taga vedrustus jah identne Porsche 924-944-ga(õõtshoovad on samad,torsiooni pikkused on erinevad vastavalt mudelile).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 22.10.2010 01:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
Tere... kas kellelgi oleks võimalik photoshopis selle pildi kus veljed all, veljed valgeks?
kuna ma ise ei jaga matsu välja sellest programmist siis jah... kas kellelgi on viitsimist.
tahaks näha kuidas see jääks valgete velgedega:P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 23.10.2010 13:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
DevilDeVille kirjutas:
soovitan veljed viia hekmatosse gaasi uulitsas - pritsitakse puhtaks, järgneb pulbertsink ja peale viimistluspulber. lõpuks tuiskad ise mingid kihid veljelakki peale ja peaks väga noobel saama.
Seal liivaprits või klaaskuuliprits muidu?

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 23.10.2010 18:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
Peugeoti ja Citroeni silda saab ju tõsta ja langetada torsioon varraste liigutamisega, kui märgist üks hammas mööda lasta, peaks see olema umbkaudselt 4cm..
Olen ise mingine 6 tagasilda renoveerinud...

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
k2rpman kirjutas:
kas mitte siin pole sulle mõeldud veljed müügis ?
kahjuks muidugi 2tk


tänud.. kuid leidsin juba veljed:P kui natukene ette poole vaatad siis näed piltigi millised need tulevad... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2010 08:22
Postitusi: 209
McRicco kirjutas:
DevilDeVille kirjutas:
soovitan veljed viia hekmatosse gaasi uulitsas - pritsitakse puhtaks, järgneb pulbertsink ja peale viimistluspulber. lõpuks tuiskad ise mingid kihid veljelakki peale ja peaks väga noobel saama.
Seal liivaprits või klaaskuuliprits muidu?



kuna tegemist siis raske metallitööstusega siis liiva ja haavli prits seal.... noo see haaavli asi on kathlane... teeb veljele täkked sisse :S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 30.10.2010 16:30 

Liitunud: 20.06.2006 13:40
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
HotEst1 kirjutas:
Tere... kas kellelgi oleks võimalik photoshopis selle pildi kus veljed all, veljed valgeks?

Olgu öeldud, et ma pole ka mingi Photoshop-i guru - väga hästi välja just ei tulnud... Suht suvalt nikerdasin, aga ehk annab mingi ettekujutuse. Ise olen valgete velgede fänn :D

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 15.11.2010 18:56 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2003 16:27
Postitusi: 184
Asukoht: Tartu
charly kirjutas:
torsioon jah....siis esiotsa tõstmine-langetamine lihtne
tundub lausa 2 torsioonvarrast???
[/img]


In real pole see päris nii lihtne et keerad nuudist õigele kõrgusele ja paned kokku :)
Esisilla torsoon koosneb lehtedest ja moodustab kandilise otsaga paki.
Pilt

Madalamiseks on teistsuguseid torsoonipakke müüa, erikujulisi esisilla talasid, tehakse otstesse madaldavad flantsid või mis iganes.....ma läksin päris oma teed ja tõstsin silla auto suhtes kõrgemale ja jäigi nina madalam.....madaldasin vist 8cm kui ei eksi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 08.12.2010 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.10.2006 14:13
Postitusi: 177
Ükspäev kuulsin ühtelt tüdrukult nimega Ann , et Rait ehitab põrnikaid.JA vahi raiska , ehitabki :D
Kossu sa vist väga enam ei mängi ?kõhu järgi vaadates ?:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW 1300. 1970a. 31 Kw, Maakeeli ''PÕRNIKAS'' HotEst1
PostitusPostitatud: 12.01.2011 16:01 

Liitunud: 29.11.2010 11:28
Postitusi: 128
Väga kena masin. Pärnus on kõrvalmajas sama värvi masin aastaid olnud, suviti ikka näeb, algul mõtlesingi, et kas see sama, aga siiski mitte. Ja väga kenad 3 kodaralised veljed olid, tegelt ka, ma olen 3 kodara fanatt :D
Ilusat maitsekat joont oled hoidnud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 295 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7