Tänasest hakkas ka minu autol suvi - 18" Rondell 21 leidsid tee auto alla.


Et taha läksid 25mm flantsid, siis see eeldas koobaste rullimist.

Kahjuks käis peale rullimist endiselt vastu, kuna hetkel ET -12, orginaalis +20. Et flantsi ei peaks eemaldama kasutasime rullimisel vana head taktikat. Toru rehvi ja tiiva vahele ja taaskord läks rullimiseks. Lõpuks kandis tehtud töö vilja ja enam tagant vastu ei käi.

Esimese flantsiga läks kehvemini. Eelnevalt taga olnud 12mm flantsid, mis oli plaanis ette paigaldada olid kahjuks talvega katki läinud. Rant kuhu velg toetub oli ära murdunud, nii et nüüd taaskord 10-15mm flantsi otsinguil.
Et jälle poole aasta pärast ei peaks hakkama vahetama suuri sillatala pukse asendasin kummist puksid polüuretaan puksidega –
STRONGFLEXStrongflex toodete valmistamisel kasutatakse materjalina elastomeeri, mis on väga kulumiskindel, elastne ning tugev polüuretaanmaterjal, mis on selletõttu ka traditsiooniline kummi asendaja. Omale läksid külge sportlikuma suunitlusega (kollased) puksid, mis on väheke jäigemad, kui tavaversioon omad (punased) Eks näis kuidas vastu peavad.


Mingi hetk, kui soojemaks väheke läheb, siis plaanis pisematsorti värskenduskuur ette võtta.
- Esistange välja vahetada, kahjuks puuduvad udutulede juhtmed aga eks muidugi saaks vedada.
- Tagastange lisa korralikult kinnitada
- Küljekarbid paigaldada, mis juba üle aasta on nurgas tolmu kogunud.
- Eile garaazist lahkudes õnnestus hea diiligi laia neeru kapott saada, vaja vaid prille ja neere uusi
Ja lõpetuseks kõik hõbedaseks ja poleeri. Õnneks on kõik taaskord teostatav ühes garaazis, vaja vaid tahtmist ja pealehakkamist ja muidugi vaba aega. Loodetavasti MAI alguses võib näha juba väheke teises konditsioonis autot. Elame, näeme.