Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Opel Corsa B 2.0 16V ||| 1996 ||| M-Tech
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=78045
11. leht 17-st

Autor:  yellowboost [ 28.12.2012 16:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Mina olen Ladale ka kastekannuga karpasse kallanud, pole probleemi.

Autor:  Killer666 [ 28.12.2012 18:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

oskaja kirjutas:
ghozt kirjutas:
Haimps kirjutas:
Kuidas see kolvirõngaste ehmatamine käib? Mootor kuumaks ja siis küünla august vett sisse natuke?



Kas ta nii pold, et hoiad mootorit pisut pöördes ja samal ajal süstlaga õhu sisselaskesse vett suruda nii, et mootor koguaeg käib. Peaks päris korralikult ära puhastama seest kõik ja tagant peaks vinget valget auru viskama.

No näiteks Gaz 66-l tehti sedamoodi, et õhufiltri kopsik karpa otsast maha, mootor mõõdukalt pöördesse (tegelikult lasi omanik peaaegu põhjagaasiga kohapeal käia) ja liitrise plastkannuga valas julmalt otse karpasse. Mootor korra köhatas ja mõne aja möödudes korrati tegevust... 3-4 korda.
Ilmselt peaks vee kogus tunduvalt väiksem olema ja kaasaegsel tehnikal käib see vee lisamine arvatavasti veidike teistmoodi (näiteks käsipihustiga pudelist väike aurupilv kollektorisse vms)


Mina arvan , et kindlasti mitte nii , sest pole vist hea kui see läbi õhulugeja käib. Ma otsiks kollektori kyllest mõne vaakumi ja sealt äsaks sisse ja vett tuleb ikka niipalju valada, et sest ikka tolku ka oleks. Ega see paljas pihustatud veaaur tee miskit.

Autor:  ghozt [ 28.12.2012 20:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

killer666 kirjutas:
oskaja kirjutas:
ghozt kirjutas:
Haimps kirjutas:
Kuidas see kolvirõngaste ehmatamine käib? Mootor kuumaks ja siis küünla august vett sisse natuke?



Kas ta nii pold, et hoiad mootorit pisut pöördes ja samal ajal süstlaga õhu sisselaskesse vett suruda nii, et mootor koguaeg käib. Peaks päris korralikult ära puhastama seest kõik ja tagant peaks vinget valget auru viskama.

No näiteks Gaz 66-l tehti sedamoodi, et õhufiltri kopsik karpa otsast maha, mootor mõõdukalt pöördesse (tegelikult lasi omanik peaaegu põhjagaasiga kohapeal käia) ja liitrise plastkannuga valas julmalt otse karpasse. Mootor korra köhatas ja mõne aja möödudes korrati tegevust... 3-4 korda.
Ilmselt peaks vee kogus tunduvalt väiksem olema ja kaasaegsel tehnikal käib see vee lisamine arvatavasti veidike teistmoodi (näiteks käsipihustiga pudelist väike aurupilv kollektorisse vms)


Mina arvan , et kindlasti mitte nii , sest pole vist hea kui see läbi õhulugeja käib. Ma otsiks kollektori kyllest mõne vaakumi ja sealt äsaks sisse ja vett tuleb ikka niipalju valada, et sest ikka tolku ka oleks. Ega see paljas pihustatud veaaur tee miskit.



Ma ka täpselt ei tea, lugesin asja biker.ee foorumist, kus tehti seda 600ccm ratastele, kus ilmselgelt see veekogus väiksem olema peab. :D Endal ongi plaanis ühel 600ccm v2 mootoril proovida seda trikki kevadel, äkki muutub paremaks.

Autor:  bls [ 30.12.2012 00:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Pange Seafoami, palju ägedam kraam :)

Autor:  argo7up [ 30.12.2012 00:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Täna lasin 200g vett läbi oma suvel kapremonditud mootori, puhtalt uudishimust :D Tagant tuli tahe aurupilv välja ja vb on see mental, kuid tundus, et parandas auto erksust küll :burnout

Autor:  peedu. [ 30.12.2012 12:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Võtan ka sõna kuna olen piisavalt kordi teinud veega ehmatamist nii karpamootorile kui pritsemootorile. Minu kogemus näitab, et vee kogust ei tohi karta. Mingi süstlaga jamamine või kahe viinapitsise kogusega jamamine on mootorile narrimine. Paar kuud tagasi lasin ühel 100 kw Omega B-l kolm liitrit vett mootorist läbi. Kasutan alati sooja vett(umbes 60 kraadi).
ÜKS VÄGA TÄHTIS ASI.
Peale veega möllamist tuleb teha alati õlivahetus(soovitatav ka läbipesu) kuna veeaur ja niiskus tungib igatahes karterisse. Selle omega puhul näiteks oli õli pärast täielik valge läga.
Muidugi võibolla kui lasta läbi mootori ainult 100 grammi vett siis ei juhtu seda. Mina doseerin vett igatahes palju korraga. Tuleb hoida umbes 3000-4000 pööret ja vett valada umbes nii palju , et kuuldavalt mootor puterdama hakkab. Mitte mingil juhul ei tohi valada nii palju, et väljasurema hakkab. Doseerida võib ju tegelikult süstlast ämbrini kui seda teha mõistusega.
Igatahes soovitan teha ettevaatlikult.

Autor:  arsi [ 30.12.2012 13:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Pean ka sõna võtma :)
Puht uudishimust tegin katse. Katsealune oli mazda 323f bg 1,6 66kw
Mootor soojaks, pidurivõimendi vaakum lahti ja ots 5l kankuse . Edaspidine on juba eelpool kirjeldatud tegevus .
Siis kui 5l vett oli mootorist läbi lastud algas kaane eemaldus .
Pilt mis avanes ei olnud sugugi see mida ootasin, nõgi oli kolvidel ja klappidel samamoodi kui iga teisel mootoril mida lahti olen võtnud .
Kokkuvõtteks pean ütlema, et tegemist on müüdiga.

Autor:  arsi [ 30.12.2012 13:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

rockfordfosgate kirjutas:
Golf mk1 1.6D 40kw
2l läbi aetud, enne kui kaas maha sai võetud, -miks? Sest:esimene probleem oli see, et rõngad kinni, teine oli kaane tihend on nagunii ära, peab maha võtma. Klapid, kolvid jms kõik puhas- peaaegu nagu uus!

ARSI:vaata vähem juutuubi vidjosid. ;)

Mis juutuub siia puutub ?

Autor:  M-Tech [ 31.12.2012 01:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

It is ALIVE! :D

Esimesed tiirud Jürka ja Eclipsiga tehtud ning päris mürgine putukas sai.
Nüüd saab alustada lapsehaiguste ravimisega.
Summutile sukka vaja vahele, genekas teeb väga imelike hääli (laagrid läbi ilmselt), starter teeb imelike hääli (remontida vaja) ja veel sada muud häda.
Aga pill vähemalt sõidab.

Minu väga suured tänud lähevad siinkohal seltsimees "antennipea"-le, kelle üüratust Opeli varuosakogust sain endale kastiga puuduvaid juppe, et pillile hääled sisse saaks.
Muidu otsiksin ilmselt siiani üle Eesti juppe kokku.

Probleemiks, miks mootor korralikult ei töötanud oli tuksis pihustid.
Võtsin täna kätte ja panin pihustid stendi ning kõik olid tuksis, kusesid, ning tootlikus oli ühel 4x väiksem, kui peaks olema, teistel 3x väiksem.
Seda kuidas selline asi juhtus ei oska ma kommenteerida, ilmselt vett/kondentsi saanud.
Õnneks nagu eel pool mainitud olid kastist kohe teised kasutatud pihustid võtta ning need oli stendis kõik ilusti võrdsed ning õige tootlikusega.
Mingi hetk tuleks veel kõik muud komponendid ka üle mõõta, et veenduda süsteemi 100% korrektses töös aga mingeid erilisi anomaaliaid hetkel küll ei tähelda.

Autor:  jyrgenpii [ 31.12.2012 01:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Ma ei oleks iial osanud arvata, et Opeli 85kw kone Mihkli näole nii laia naeratuse võiks tuua :D

Autor:  Moose [ 31.12.2012 02:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

jyrgenpii kirjutas:
Ma ei oleks iial osanud arvata, et Opeli 85kw kone Mihkli näole nii laia naeratuse võiks tuua :D

Ah mis need imprezad ja v8 audid siis ära pole :D Corsa on ikka püss :evil:

Autor:  M-Tech [ 31.12.2012 02:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Kui oled mingi stock mootoriga pilli korralikult käima saamisega nii palju nussinud nagu selle C20NE-ga, siis muidugi toob naeratuse näole.
1.2 mootorile mõeldud rehvid muidugi pärsivad omajagu seda naeratust.
Üldiselt kes on enda pillidele mingeid kangemaid mootoreid peale tõstnud, need teavad, mis tunne on esimesed ringid sõitva pilliga teha, see sama tunne panebki järgmist projekti ehitama.

Autor:  jyrgenpii [ 31.12.2012 18:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

:rokib LIGHT on teema. kerge kere, olematu massiga pöörlevad osad... 85w annab impressive performance'i

Autor:  Priit86 [ 05.01.2013 03:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

M-Tech kirjutas:
Üldiselt kes on enda pillidele mingeid kangemaid mootoreid peale tõstnud, need teavad, mis tunne on esimesed ringid sõitva pilliga teha, see sama tunne panebki järgmist projekti ehitama.

Tean, mida sa tunned. Ja rehvide teema samuti tuttav. Nimelt ühele japsile (62kW) sai peale ~2 korda võimsam mootor ja rehvimõõt oli algul 175/65R13. Sai tutikad protid ostetud, kuid paar nädalat ja kõik. Aga jälgin huviga, mis sellest corsast edasi saab. Edu ja jaksu!

Autor:  offline [ 05.01.2013 12:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Opel Corsa 2.0 8V ||| 1996 ||| M-Tech

Mul tekkis lampi küsimus Mihklile ,et kas sa tööjuures küsid klientidelt ka nagu rehvivahetustes et : Palju rõhku paneme? :D

11. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/