Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 09:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 21.10.2010 21:20 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Need surved nii all ka ei ole nüüd, et päris käima ei lähe. Kui mootor veel oma õige kere vahel oli, siis mäletan et oli talvel -10C külma ja pill läks käima, töötas ja sõitis ka veel. Väga lahjake ta olla ka nüüd ei saa. Ja kui isegi on, siis diisel on külmalt peaaegu nagu õli, piserdab end ise kolvile, tihendab rõngaid ja tekitab suurema surve. Parajalt hea aku ja eelsüüteküünlad peavad siin olema. Hea oleks veel plokisoojendi ja Webasto
Survetega on nii, et kui ma pihustid maha saan keerata mingi päev järgmise nädala sees, sest siis saan need uued kätte. Mõõdan uuesti ja kõik silindrid.
Pump ja sellised asjad töötavad sellel masinal ilusti, mootor käib piisavalt ühtlaselt, soojalt on külma mootoriga võrreldes küllaltki vaikne ja pill läheb 5minutiga tühikäigul töötemperatuurini, mis on väga hea, meie pere bensiinimootoriga isend peab ikka päris pika maa maha sõitma et mootor isegi soojaks jõuaks minna. Õlist aurustunud kondentsi oli viimase klapiregulli ajal kambrikaanel päris palju.
Mootorile uus õli, uued pihustiotsad ja siis peaks töötama küll.
Nii vanast mootorist ja sellest, et esivedrud juba laiali olid vajunud sai eeldada juba seda, et mootor on palju sõitnud. Sõidab ka see miljon ja poolteist ära muretult.

Lubadega seoses on mul ametlikult BP juba käes, niiet kõrvalistuva isikuga kellel rohkem kui 2 aastat sõitu ja vahtralehe ära on visanud, sellega võin sõita. Siiamaani on mööda eestimaad ligi 7000km kulgetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 24.10.2010 20:45 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Palju rääkida ei ole, monotoonne käeliigutamine auto kõikidel plekkdetailidel. Tänasega sain hakkama sellega, et lihvisin kõik kohad, mis värvi alla peaks minema üle 240'se paberiga. Nüüd läheb uuesti pritsi kandmiseks, kuna osad täkked ja kohad tahavad veel natukene saada, eriti kapott ja tiivad. Seejärel uuestil lihv ja täitekrunt.
Võtsin kätte, tegin puhtaks ka ilukilbid. Värvieemaldi näeb täitsa värvi eemaldavalt välja, võttis kõik selle rohelise sealt ära, 15 minutiga ja kolmelt kilbilt korraga. Kui ma lihvisin ühte kilpi paar tundi paljaks siis värvieemaldi on igatahes parem variant, nüüd mõtlen, proovin ka katsetan, kas jätta niisama paljaks või värv selga lüüa...
Garaažis on mind lõbustamas selle liigutamise ja ähkimise peale üks veneaegne peokõlar, mis teeb päris head häält.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 24.10.2010 20:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Tubli töö!

PS, "peokölar" ja Vermona on juba sellises staatuses, et varsti neid pole enam üldse saada ja soovitan neid hoida :)

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 24.10.2010 21:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.07.2008 23:59
Postitusi: 232
Asukoht: muutuv
Minu poolt samuti kiidusõnad ning hea meel selleüle, et võtad kasutusele need originaalkilbid, mis näevad korralikult taastatuna selle auto all välja 100x paremad, kui mingid euro stiilis valuveljed, mis tänaval igal viiendal autol all on :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 00:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
tore tõesti, et need kilbid kasutusse lähevad. samas olen aru saanud ka, et püütaksegi originaalsust hoida ?
loodan, et ma ei eksi :)
samas, ega see mersu miskise kena veljegagi si*em välja ei näeks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 09:04 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Velje kohta on selline asi, et oleks mul raha, oleks ka velg.
Neegrivelge siia alla ei tule, idee poolest näeb see auto välja kõige parem kas randiga kärjega või originaal AMG Pentaga. Viimast on ka eestis müügil ja 15k komplekt mille eest juba teise auto saab osta. Kui leian mingi soodsa pakkumise pentadele, siis teen nad korda ja lähevad nad alla.

Pentad
Pilt
Kärg
Pilt

Mõlemaid on järele tehud, ja saab asendada, näiteks kärge saab asendada mingi Omega kärjega, aga see on näotu ning pentat on keegi järele teinud, aga mitte nii hästi. Samas on sellele raske velge leida, keskava peab olema 66,6 (kui just rõngaid vahele ei pane), ET põhimõttele ei ole ma siiamaani pihta saanud.

Originaali, ma ei teagi. Teen nii kuidas omale silmale ilus vaadata oleks ja kõrvale ka kuulata. Peas liiguvad väga jõudsalt helisüsteemi paigaldus mõtted ja väga sarnased OliverV autole omased. Praegu oleks idee poolest paras asi ära teha, kuna klaase pole ees ja hea on seal all majandada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 09:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.08.2010 20:31
Postitusi: 170
ET on velje offset, kaugus velje kinnituskohast velje keskkohani millimeetrites; uued veljed on peaaegu kõik järjest "väljaspoole suunduvad" (positiivne offset) ehk siis kinnituskoht on velje keskkohast väljaspoole.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 16:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Saaremaal laseb üks Mosse, selliste kärgedega ringi, MB logod ka küljes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2008 15:50
Postitusi: 294
Asukoht: Tallinn
Need logod saab vast sinna ise toppida ja mossel käib velg nelja, mitte viie poldiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:54 

Liitunud: 16.03.2008 16:00
Postitusi: 22
VallatuTorpeedo kirjutas:
Need logod saab vast sinna ise toppida ja mossel käib velg nelja, mitte viie poldiga.


viimati oli ikka viie mutriga :uhoh
edit: k2rpman jõudis ette:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.10.2010 17:58 

Liitunud: 04.07.2006 17:03
Postitusi: 160
Asukoht: Rapla/Tallinn
VallatuTorpeedo kirjutas:
Need logod saab vast sinna ise toppida ja mossel käib velg nelja, mitte viie poldiga.


Mosse veljed siiski täiesti 5 poldiauguga (5x114,3). Mersul 5x112, niiet mersu veljed annab mossele alla küll pookida.

Edit: ja minust jõuti 2x ette :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 00:25 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 242
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
Oleneb siiski Mossest! On ka 4 poldiga...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 09:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Neid AMG Pentasi olen ma isegi eestis mingitel rontidel all näinud. 99% juhtudest omanik ei tea, mis selline velg väärt on. Kui on õnne, saad "kommiraha" eest kätte. Sammuti juhtusid mulle Porsche Fuchs veljed kommiraha eest kätte koos rehviga. Hinnad eBays on 1000 - 2500 EUR, olenevalt laiusest.
Pilt

Mõni nädal tagasi panin Soome kuulutuse (eestis turg puudub) ja pool tundi hiljem tuli kõne ja müüdud. Hinnaks 800 EUR. Juu siis müüsin liiga odavalt.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 12:32 

Liitunud: 28.10.2004 23:45
Postitusi: 22
Asukoht: tallinn
canyondrift kirjutas:
Velje kohta on selline asi, et oleks mul raha, oleks ka velg.
Neegrivelge siia alla ei tule, idee poolest näeb see auto välja kõige parem kas randiga kärjega või originaal AMG Pentaga. Viimast on ka eestis müügil ja 15k komplekt mille eest juba teise auto saab osta. Kui leian mingi soodsa pakkumise pentadele, siis teen nad korda ja lähevad nad alla.

Pentad
Pilt
Kärg
Pilt

Mõlemaid on järele tehud, ja saab asendada, näiteks kärge saab asendada mingi Omega kärjega, aga see on näotu ning pentat on keegi järele teinud, aga mitte nii hästi. Samas on sellele raske velge leida, keskava peab olema 66,6 (kui just rõngaid vahele ei pane), ET põhimõttele ei ole ma siiamaani pihta saanud.

Originaali, ma ei teagi. Teen nii kuidas omale silmale ilus vaadata oleks ja kõrvale ka kuulata. Peas liiguvad väga jõudsalt helisüsteemi paigaldus mõtted ja väga sarnased OliverV autole omased. Praegu oleks idee poolest paras asi ära teha, kuna klaase pole ees ja hea on seal all majandada.




Osta.ee myygil sarnased veljed hea hinnaga.
Pilt
http://www.osta.ee/15066600


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 13:33 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
Suvel oli Jõhvi Kuusakoskis üks mersu, vist natuke pikema kerega w126, millel olid minumeelest Pentad all.

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7