Alustuseks õnnitlused kõigile võitjatele - mul on ülihea meel, et sellel aastal on niipalju uusi häid sõitjaid (kellega osadega õnnestus sõbruneda) ning vanad tegijad seavad igal võistlusel uued skoorid - SUPER LIHTSALT
Ning SUUR tänu tiimi sponsoritele:
CarSec -
http://www.carsec.eeGhost Audio -
http://www.ghost.eeFINEST Design -
http://www.finestdesign.fiBC Racing Coilovers -
http://www.aftermarket.eeEstPerformance -
http://www.estperformance.comValvoline -
http://www.valvoline.eeAutoextra -
http://www.autoextra.eeSTA-PUT liimid
toonklaas.ee -
http://www.toonklaas.eeFirststop Eesti -
http://www.firststop.eeDarkDog -
http://www.darkdog.eeSK - design

Meie tiimi jaoks on olnud 2011 hooaeg puhtalt uue auto ehitamise/testimise aasta ning Rapla etapp ei olnud erand. Uus auto vajab harjumist, sillad seadistamist, tööriistad ostmist ning meeskond väljaõpet. Tiimi jaoks oli kõige olulisem, et auto mehaanilised sõlmed jääksid Rapla betooniga ääristatud raja võistlustules terveks ning mulle anti karm käsklus mitte betooniga lähemat tutvust teha. Enda jaoks seadsin eesmärgiks kuskil PRO klassi keskmise/alumise otsa kandis sõita, mis ka enamvähem õnnestus. Realistina teadsin, et ma ei suuda eriti esiotsa meestel (tomz ja Henri, Mika sõitude juures väga kaarte segada jne)
Erinevalt eelmisest Haapsalu etapist ei lõhkunud ma õnneks autol ühtegi olulist detaili - spoilade remont on meil siin standard olukord

Lisaks stangedele andis üritusel saba ka käsipiduri mingi junn aga Heikkile oli selline probleem üsna köömes (vähemalt mulle tundus see nii, sest Heikki ja Siim olid asja kalla ainult 15minutit :roll: )
Enne Raplat tegime auto juures ka mõned uuendused:
1. ehitasime uue jahutussüsteemi, mis toimis laitmatult - enam ei näinud temperatuuri üle 100 kraadi
2. Paigaldasime uue õlipumba
3. Paigaldasime uue keti koos hammasratastega
4. Ehitasime esisilda jälle natuke paremaks.
Veelkord tänu EstPerformanceile juppide ning kiire kättetoimetamise eest

-
http://www.estperformance.comPõhiliseks probleemiks oli Raplas esiotsa pidamine ning nüüd, päev pärast võistlust on meie teooriale ( et caster on vale) piltide näol ka kinnitus olemas. Esiotsa kehv pidamine ei lubanud mul eriti hästi rünnata kurvide clipping punkte ning seetõttu oli mu sõit võibolla veidika lame aga trenniks sobis ikka

Esimeses Q sõidus proovisin kindlapeale mingi skoori teha ja tulemuseks tagasihoidlik 58 punkti.
Teises Q voorus läksis rohkem punne püüdma aga stardis suutsin kolmanda asemel esimese käigu lülitada ja loodetud suurem entry kiirus jäi saavutamata - rada sai lamedalt läbi sõidetud ja tulemuseks jälle 58 punni (vahi stabiilsust

)
Mõned pildid viltusest, maaga mitte kokkupuutuvast rattast:


Wisefabi esisillas on antud probleem hästi lahendatud
Aitäh Siim, Heikki, Jarmo ja kõik teised, kes te meie tiimile mõnusa elu olete sisse puhunud JA ÄRGE UNUSTAGE PÕHILIST JA KÕIGE OLULISEMAT -
DRIFT ON FUN
