Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Estfield Hayabusa - Wirx
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=2704
13. leht 20-st

Autor:  wirx [ 16.08.2009 18:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

it's so booooring... võrreldes rinkaga ning bhra oma ego ja reeglistikuga, absoluutselt ei tõmba

Autor:  salasilm [ 18.08.2009 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

T-Bass kirjutas:
Dragi suhtes on agasid oi kui palju. Esiteks oleks päris kindlasti koheselt outlaw pill. Mul ei ole praegu BHRA reglementi ees ,aga mingi case seal mootori ja margi kohta oli. Teiseks mis raamile on estfield ehitatud. Kas mitte toruraamile. Igatahes paljalt katuse peale tegemisest kindlasti ei piisa, et A-klassi sõita ja wirx pole otsesõitmis hunt kunagi olnud


Ma loen siit (BHRA) Kiirendusvõistluste tehnilised reeglid 2009, et motoriseeritud redeliga võib kindlasti sõita Outlaw klassis: "1.5 Outlaw (EMV-arvestus): Toruraamil autod ilma mootori piiranguta". AGA. Samas ei ole öeldud A-klassi juures midagi selle kohta, et on kandevkere kohustus või toruraami piirang? Sellest ma oma algaja juristi haridusega loen välja, et A-klassis kere/raami piirang üleüldse puudub, samas kui Outlaw klassis võib olla ainult toruraam.

Aga järgnevad nõuded võivad takistuseks saada, vahet pole mis klass:
2.7.3 Sõidukil peavad olema esiuksed,/.../ (mingit erandit rodsteri keretüübile ei näe)
2.8.1 /.../ Piduritorud ei tohi asetseda kardaanitunnelis /.../ (ühelt pildilt paistab vist väga niiviisi)
2.6.1 Käigukastil peab olema tagurpdidikäik (kuidas sellega on?)

Ma mõtlesin, et leian sealt reeglitest paragrahvi stiilis "auto mudelit peab olema valmistatud seeriaviisiliselt vähemalt N tükki" et välistada iseehitatud masinad, aga ei leidnud.

Autor:  wirx [ 19.08.2009 00:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

no samas on cobra kit car vist suht sarnase sisemise ehitusega estfieldile http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=25154897
aga no isegi kui reeglid lubaks, ikka ei läheks :P
lähen ehk reedel hoopis raplasse drifti harjutama, kuigi pole eales isegi kässarit peale tõusudele seisma jätmise kasutanud....aga see sõltub enim ilmast ning transporist..treileri leiaks, aga juhti netu

Autor:  T-Bass [ 19.08.2009 15:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

wirx need ühe teljega treilerid ju ka olemas. Seal pole kati vaja mu meelest

Autor:  wirx [ 19.08.2009 15:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

auto peab arvel olema nendega või vähemalt vaidlemise teema pidi olema politseiga, sest auto osaleb liikluses

Autor:  antsa911 [ 19.08.2009 15:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Auto peab olema arvel ja kindlustatud jne aga veetav koorem ei pea. Mõtle siit ise edasi... :P

Autor:  wirx [ 19.08.2009 15:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

kuna auto rattad on maas, siis osaleb ta ka liikluses ning vajab üv, kindlustust jne
auto24 foorumis oli juristide vahel sellest pikem arutelu

Autor:  saarlane [ 19.08.2009 16:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

1 teljega treilasid ka olemas ju, kuhu terve auto peale mahub. Kaaludest ei tea midagi ning saada ka ilmselt pole :D

Autor:  hallivatimees [ 19.08.2009 16:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

wirx kirjutas:
ei teagi kella omad need olid, 300.- tk maksid igastahes
kas keegi ehk teab, kas kusagil on rendile anda ka 750kg kerghaagist, mille kasti sisemõõt oleks vähemal 1.7x3.2m ?


Mul on olemas treila, mille kastimõõtmed on 4,5m pikkust ja 1,95m laiust. Reg mass on 1100kg, aga kuna tegemist on piduritega haagisega, siis võib seda legaalselt B-kategooria lubadega vedada juhul, kui veduki reg mass ei ületa 2400kg - ehk siis autorongi reg masside summa ei tohi ületada 3500kg.
Ja 1100kg reg massiga piduritega haagist võib isegi Renault Clio vedada ;).

haagis selline: http://b3.ee/?id=cars&car=9

Autor:  Redone [ 19.08.2009 17:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Käru kohapealt, et vahet pole see 3,5t kui kärul/treileril on kaks silda siis e kat vajalik!

Autor:  hallivatimees [ 19.08.2009 18:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Redone kirjutas:
Käru kohapealt, et vahet pole see 3,5t kui kärul/treileril on kaks silda siis e kat vajalik!



See pole just kõige õigem teema, kus seda lahata, aga ei saa siiski vait olla :).
See, mitu silda haagisel on, ei puutu üldse lubade kategooriasse. Ka kerghaagis registrimassiga 750kg võib olla tehtud kahele sillale - ega siis seetõttu kohe E-kategooriat vaja ei lähe. See, mis loeb, on registrimass. Ja täienduseks mu eelmisele jutule, siis juhul, kui veduki ja treileri registrimasside summa ei ületa 3500kg-d, treiler on piduritega ja treileri tegelik mass ei ületa veduki tegelikku massi, siis piisab sellise autorongi vedamiseks B-kategooria juhilubadest. Ja kui ka seda tegelike masside nõuet rikkuda, siis pole tegemist E-kategooria nõude vastu patustamise, vaid vedukile mittesobiva käru vedamise või käru ülekoormamisega.
Ehk siis ükskõik, mis käru ja millega sa vead - kui autorongi registrimasside summa ei ületa 3500kg, siis ei ole E-kategooria üldse teemaks. Igasugused ülekoormamised, suunatulemittenäitamised ja kiiruse ületamised ei ole seotud E-katiga:)

Autor:  wirx [ 19.08.2009 22:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

jätan meelde, mis hinda sa selle käru rendi eest muidu tahad?
homme saugale AG karika raames sõitma http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=635
kes tahab, siis seal peaks vabu kohti veel olema

Autor:  Mossemeez [ 19.08.2009 22:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Kui sellel ühe silla treilal on ülevaatus ja kindlustus siis ei pea järel veetaval autol isegi dokumente ega ka nr olema.
Olen väga palju igast roimaasid vedand sellega ja politseiga ka vaielnud

Autor:  wirx [ 19.08.2009 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

Peab täitsa uurima, jõledam jeblamine on see E kat ikka...kas vastab tõele, et kui C1 olemas, saan C1E teha ning sellega ka siis treilaga sõita?
Vahepeal sai korda käsipidur ning ka ventikas ette paigaldatud, otseloomulikult tutikas andur ei toiminud ja nüüd vent koguaeg töös...
Peale viimast ja ühtlasi ka esimest saugat ilmnes ka tõsiasi, et tagasild loksus mingi 2-3cm ning rehvi isegi nati söönud oli logar - poldid olid lahti, sai need kõik uued ja keermeliimiga kinni pandud, ehk püsib ning muidugi andis saba ka üks tagumine piduri supportisse minev toru, loodame, et see homme ikka kenasti peab

Autor:  oskaja [ 20.08.2009 15:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Estfield Hayabusa - Wirx

C1E peaks laienema BE katiks. Ja kui on täis CE kat. tehtud siis see E kat. laieneb kõikidele teistele kategooriatele. CE on nn. ülim E :D

13. leht 20-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/