Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 18:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2009 18:58 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Subarut saab ka osta

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.07.2009 10:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Enamasti kõigel on oma hind :)

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.07.2009 13:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2007 17:31
Postitusi: 1072
Asukoht: tallinn - stockholm
jh aga on ka neid kes ei austa teiste kätetööd. mõtlesin seda e34 525 alpina optiku lõppu. räbaldunud kujul lammaris :cry

_________________
crx- 1,6@91kw
325tds@ 105kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.07.2009 14:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.09.2004 21:43
Postitusi: 709
Asukoht: kirdalu
prelude20 kirjutas:
jh aga on ka neid kes ei austa teiste kätetööd. mõtlesin seda e34 525 alpina optiku lõppu. räbaldunud kujul lammaris :cry


OT aga on see kindel? Mis sellega juhtus siis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.07.2009 17:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No minu endistest autodest juba vist 3tk oma tee lammutuses või Kuusakoskis leidnud.

Inimesed ei taha aru saada, et autot peab ka hooldama, mis siis,
et auto eest võib-olla poole rohkem maksid kui teised samasugused maksavad.
E34 ilmselt aeti nii läbi kui võimalik, sest minu käest läks ta ära kõikide tutikate originaalvaruosa sillajuppidega.
Esimese asjana müüdi auto alt maha pea tutikas Koni Sport amordiring.
Sees oli ülikorralik must M5 elektriline nahksisu, mis hetkel pidi täielik peldik olema.

Siiani pole millegipärast ülesaamise vältimiseks keegi raatsinud ühtegi minu viimasel ajal müüki pandud autot osta.
Ju siis loodetakse poole odavamalt mõne maa volodja käest ideaalkorras auto saada.
Paljud arvavad ilmselt, et ise on odavam ehitada ja jupp haaval tükke osta aga nii see kahjuks pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.07.2009 15:13 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2008 15:27
Postitusi: 558
http://en.wikipedia.org/wiki/Alpina - jutt käib Alpina B10st (optic)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt



PS! isegi mina mäletan Mihkil Alpinat - sattusime summutimees Renaldo töökojas kokku, ma sõitsin siis BMW745 E23 3.5 turboga - olid ajad :)

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!
Audio ja tuuninglahendused Ghostist!!! - http://www.ghost.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.07.2009 18:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
Tsiteeri:
Autoga läks nii, et jaanipäeva ajal löödi klaas sisse ja varastati muusika seest ära ja siis tänutäheks kallati pool autot valge värviga üle.. Ja nii ta lammutusse sattus. Seisis teine seal päris nurkralt kõhu peal, amordid alt ära võetud. Sisu oli ka mõnusalt räbaldunud ja valge värviga koos
Hella originaal valge suunaga tagatuled olid ka saada, 800 krooni. Rohkem väga midagi võtta ei ole, kui just ei ole viitsimist sisu uuesti nahatada (el-sportistmed ja taga M5 iste). Istmed olid täiesti räbalaks kulunud.



Hetkel ilutseb see Alpina esistange minu auto küljes. Kui ma ei eksi, siis see ainus eestis. Tegu on Alpina B10 BiTurbo esistangega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.07.2009 10:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
-lost- kirjutas:
Hetkel ilutseb see Alpina esistange minu auto küljes. Kui ma ei eksi, siis see ainus eestis. Tegu on Alpina B10 BiTurbo esistangega.


OT aga ainuke kindlasti mitte, Eestis on veel üks mihkli eksile sarnane 530i liikvel, lisaks on Alpina b10 ka Eestis olemas.(ehk isegi mitu)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.08.2009 15:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vahepeal pole suurt midagi Sierraga teinud aga kuna puhkus sai läbi, siis mõtlesin, et võtan ennast lõpuks kokku. Talv ju varsti juba uksetaga.
Igatahes täna lasin oma ammu Hydroscandist soetatud õli tagasivoolu stutsi Renaldol (Sumpsimees) veidi ringi tuunida (originaalis seest 8mm, nüüd 12mm),
kuna tal oli parasjagu õige mõõduga toru olemas ja tema kui elukutselise keevitaja keevituskvaliteet on ikka öö ja päev võrreldes minu odava aparaadi ja mehe komboga.
Lisaks on see stuts vaja veel ploki külge keerata, mis ei oleks ehk peale minu tuuningut enam nii teostatav olnud. :D
Kes on õli ja vee torusid keevitanud, see ilmselt teab, et peab keevitusega hea käsi olema, et ühendus lekkima ei jääks.
Eelmine kord küsisin Renaldolt, et kas pean jupi vee all suruõhuga üle testima, et lekkekindlust näha, selle peale palus Renaldo, et ma teda otse näkku solvama ka ei tuleks. :D

Ahjaa, kuna E30 mootorit on nüüd ka vaja veidi ehitada, siis pean kiiremas korras Sierra ploki mootoripukist maha tõstma ning Bemmi oma asemele.
Saab Sierra mootori vaikselt vahele tagasi tõsta. Kui ilm ja viitsimine lubab, siis peaks täna vast Sierra kapotialuse puhtaks küürima.
Garaažis seismisega on tolm juba roostekohad ka ära varjanud :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.08.2009 09:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Saigi eile ennast käsile võetud ja Sierra Bomschi abistava käega garaažist välja lükatud.
Väljast suurem saast maha loputatud ja kapoti alt juba päris hea.
Mart loputas igavusest jahutus- ja salongiradika survepesuriga läbi, ei tulnud sealt just kõige puhtamat vett.
Paisupaak sai ka seest survepesu ja välimuselt nagu uus juba :)

Et siis nüüd saab viisakalt mootori aistevahele tagasi tõsta.
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.08.2009 11:20 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Tagakoopad ikka mönusalt roostes :P

Tiivalaiendid olid peal, siis oli OK ;) :P Paned ikka tagasi need?

ahjaa, miks tagurattad nii lääpas on?

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (TBO conversion) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.08.2009 11:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Õnnetum on ainult parempoolne tagumine rattakoobas.
Rattad on lääpas, kuna kõik asjad seisavad praegu vaid ajutiselt all, et vaid autot liigutada saaks.
Diffri tuge pole küljes, mis hoiab tagasilda omal kohal.

Mina pole auto välimusega midagi teinud, seega ei tea tagumistest koopalaienditest ka midagi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.08.2009 22:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Leidsin arvutist mõned pildid nookurite paigaldamise ajast ka:
Pilt Pilt

Täna peale tööd sai ka veel veidi nokitsetud. Väljalaskekollektori tikkpoldid sai tutikad pandud ja puuduvad sisselaske omad ka.
Lisaks keerasin külge õli tagasivoolustutsi ning panin külge ka väljalaskekollektori (loomulikult uute tihenditega).
Esialgu panen asja vabalthingavana käima ja siis läheb protsess edasi.
Pilt Pilt

Bomschi lemmikpilt ka :D :
Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 09.08.2009 16:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vahepeal veel nii palju muudatustest, et pihutsid lähevad siiski Boschi omad, mõned kuud tagasi suht soodsa hinnaga sain.
Tegu siis Turbo Saabidel leiduvate 431 lõpuga kõrgeoomiste pihustitega.
Andmete järgi 350cc@3.0bar, peaks piisama ~250hj tarbeks.
Paljuks nad tegelikult piisavad selgub muidugi sõites, kuna antud mootori BSFC on teadmata suurus.

Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 11.08.2009 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai täna invaliidist Bomsch-iga mootor aistevahele tagasi tõstetud, hädaldas küll teine tund aega, et nüüd läheb poole ööni aga reaalselt läks 5 min. :D

Pilt

Aku alus on ainukesena jubedalt roostes aga muud kohad on nagu ilusti OK.
Ilmselt on mingi aku kenasti seal hapet välja ajanud kunagi.
Ei viitsinud seda alust hetkel puhastama hakata, veel vast küljest ära ei kuku.

Peaks vist mootoripadjad ka veidi tugevamad ehitama sinna aga taas hetkel ei viitsinud, saab muid asju edasi teha, patju hiljem suht kerge vahetada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7