Vahepeal pole suurt midagi Sierraga teinud aga kuna puhkus sai läbi, siis mõtlesin, et võtan ennast lõpuks kokku. Talv ju varsti juba uksetaga.
Igatahes täna lasin oma ammu Hydroscandist soetatud õli tagasivoolu stutsi Renaldol (Sumpsimees) veidi ringi tuunida (originaalis seest 8mm, nüüd 12mm),
kuna tal oli parasjagu õige mõõduga toru olemas ja tema kui elukutselise keevitaja keevituskvaliteet on ikka öö ja päev võrreldes minu odava aparaadi ja mehe komboga.
Lisaks on see stuts vaja veel ploki külge keerata, mis ei oleks ehk peale minu tuuningut enam nii teostatav olnud.

Kes on õli ja vee torusid keevitanud, see ilmselt teab, et peab keevitusega hea käsi olema, et ühendus lekkima ei jääks.
Eelmine kord küsisin Renaldolt, et kas pean jupi vee all suruõhuga üle testima, et lekkekindlust näha, selle peale palus Renaldo, et ma teda otse näkku solvama ka ei tuleks.

Ahjaa, kuna E30 mootorit on nüüd ka vaja veidi ehitada, siis pean kiiremas korras Sierra ploki mootoripukist maha tõstma ning Bemmi oma asemele.
Saab Sierra mootori vaikselt vahele tagasi tõsta. Kui ilm ja viitsimine lubab, siis peaks täna vast Sierra kapotialuse puhtaks küürima.
Garaažis seismisega on tolm juba roostekohad ka ära varjanud
