Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.11.2010 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.02.2007 13:19
Postitusi: 139
Asukoht: tartu
Iff kirjutas:
Tegelt see kivikaitse on üldse minumeelest üsna mõttetu asi. Ei kaitse ta suurt millegi eest. Karpidele võib lasta aga poole küljeni tõmmata.. no ei oska ma arvata midagi. Kui saab kivi lööb värvi nagunii maha ja teeb värvipinna ainult koledamaks (krobeliseks). Ja enamus poesmüüdavatest kivikaitsetest kuivavad ära kivikõvaks, vaid tehasepoolt on kummjas ollus millest on kasu kui elastikainet värvisisse segada (kui parandustöid teha või karpi nt uuesti värvida)



terosoon 3000.kallis aga väga hea

_________________
keretööd ja värvimine tartus 5113665


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.11.2010 20:55 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Jah, Terosoni tooted on üldse väga head aga nende kättesaadavus ongi tavainimesele veidi kehva ja hind kirves. Kasutasin ca aasta ainult Terosoni kivikaitseid, mastikseid, kerevahasi jm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.11.2010 21:16 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Kivikaitse on sinna nn poole küljeni, sest seda ei ole ka kuskile mujale saati lasta ja originaalis on ta täpselt samamoodi samasse kohta lastud. Kivikaitsmel minu arvates ikkagi mingi mõte on, olgu see et värvi maha lööb, aga väikesed teravad täkked toovad kaasa endaga ka väikesed roostetäpid.
Kivikaitse oli ka Hagmansi toodang nagu kruntki. Poes, seda ostes sain võrrelda kahte kivikaitset omavahel, odavamat ja seda kõige kallimat mis neil pakkuda oli. Ühesõnaga oli nende vahe selles, et üks lihtsalt krõbises kui teda plastikust värviproovi lipakal painutada. Teine jäi sama painde all täiesti terveks, ei mingit heli. Muidugi väga kõvasti väänates teeks ka see mingi murenemise ära, aga plekk peab ikka päris kõvasti muljuda saama et see kivikaitse sealt minema läheks.
Kivikaitset võtan veel ja silun väheviisi liivapaberiga enne täitekrundi kasutamist.

Vahepeal on mind kummitanud tõsine mõte, et äkki teeks maalri tööd natuke kergemaks. Võtaks kätte ja ostaks vähe värvi ja tulistaks uksevahed ja urruaugud üle. Tiiva juures asuvasse ukse nö koopasse on päris raske ligi pääseda ja ustevahede värvimise teeks ma ise ära nii et uksed on maha keeratud. Pärast töökojas saan ehk sellevõrra hinda alla. Ma pole asjas veel päris kindel, aga vaatame veel seda asja. Jõuludeks lubati auto üle värvida, niiet ootan seda uhket jõuluvana, kes värvipüstoli ja püttidega ringi jookseb, milles värv on.
Mersule vist eriti ikka külm ilm ei meeldi. Õli paks, ma ei tea mis seisus käigukasti õli on, aga mootoris on vist mingi paras moos. -10C garaažis vähemalt poksas pill käima, küll vähe vaevarikkamalt kui 0C, aga siiski ta töötab. Korra eelsüüdet, tiba kurgule keelekastet jalaga lisades ja mõned sekundid võtme hoidmist ja juba köhatas. Aku pole ka see kõikse kõigem, see sai eelmine talv saadud ühe vanahärra käest, kes arvas et see aku enam nii hästi ei tööta.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 05.12.2010 21:07 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
No ei saa aega mersuga tegelemiseks. Eelmine nädalavahetus sai tehtud midagi, mis lund eemaldaks ja koristaks, selleks läks ära terve nädalavahetus ja see, praegune nädalavahetus suurte külmade järel ja et keegi toas ei ela, siis veed olid kinni külmunud ja sulatasin seda. Külm teeb ikka nii palju pahandust, et isegi kummivooliku ajab laiali. Kuulkraanist ja toa segistist rääkimata.
Masin teise garaažiboksi, tuba soojaks ja tegudele. Sain tehtud nii palju, et kergelt üle lihvitud kivikaitsme jääkidest ja teravad nurgad siledaks. Nüüd piinlik pesu nii garaažile kui ka autole ja läheb tuisutamiseks. Enne tuleb muidugi paras katmisprotsess. Kui nüüd veab, siis esiklaasi saan ka mingi hetk kätte, CB märgistusega. Täpsustan enda jaoks veel üle, mida see tähendab.
Kolm nädalat kooli, jõulud ja siis saabub ka vist päev kuna ja mis saama hakkab.
Kolme nädalavahetusega loodan omadega mäele jõuda, et auto oleks valmis treileri peale sõitma ja kambrisse kütma.
Ja et mersuga ikka sõita saaks, siis läksin ARK'i ja annetasin riigile 1400,- + teenustasu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 13.12.2010 17:26 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Lumetorm ja sellega kaasnev 30cm lund nõudsid minult järgmise nädalavahetuse. No on ikka kuradi ilm, ei lase töörahval tööd ka teha.
Hoov puhtaks roogitud, jäi üle ka tühine murdosa ajast oma valgukesele. Suurpuhastus ja katmine on alustatud, Paber on ikka jama, oleks sellist kilet mis värvi peal hoiaks, oleks see töö ka hulka kiiremini tehtud.
Samas üks päev avastasin ka kuriteo.. Ma olin kapoti aluse pinna ära unustanud, et seal ka roostet oli. Nüüdseks on see ka puhastatud ja Buvanoli all. Parajalt omajagu oli seda rebast seal, aga ole ei hullu. Kapott saab nagunii omale mõninga koguse kereõli ja juhul kui hea asja välja mõtlen, siis ka müramatti, mis oleks piisavalt kerge, et ma vedrusid viimasesse astmesse ei peaks asetama. Pakuti mulle ka mingit spetsiaalset asja, aga kapoti jagu maksab 790,- ja jääb ära ilmselt sellise hinna juures. Lahkasin seda teemat ka ühe mersumehega ja tema soovitas autode pagasiruumis ja seal põhjas asuvat paksu vilti, mis pidi ka asja vaiksemaks tegema. Mersu kapott on ikka parajalt lahmakas ja painded mis seal sees on ei tähelda ka erilist võnkumise peatamist, seega tuleb asja kindlustada.
Nädala sees jõudsin soetada omale ka (müüja sõnul) korralikud kandilised esituled. Mitte et ma ümmargused nüüd nurka viskaks, vaid teen need ka korda, näis siis millised ette lähevad.
Esiklaas on ka tellitud, CB - Clear Blue, ehk siis puhas klaas sinise päikseribaga, just see mida vaja on. Maksab ta mulle 830,- ja ehk kunagi järmise nädala jooksul maabub kuskile.
Treileri ja veduki teema tõuseb jälle päevakorda. Päevaks ajaks treilerit kellegil?

(Pilte pole, mis ma lund ikka pildistan)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.12.2010 20:42 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Ikka ei liigu asjad nii nagu nad peaksid liikuma, ikka ei ole mul kooli ja majapidamise valvamise kõrvalt aega, et mercedes ette võtta ja peale pritsida krunt. Auto on pakitud, klaasid, augud, enamus on kinni kaetud. Kui nüüd õnneks läheb, siis vaheaeg tuleb end tagant suruda ja rahad paika panna.
Klaas pidi jõudma sellel reedel ja järgmine nädal ehk kohal olema, seega, sellega on lood korras.
Tänasest Tartus käigust on mul ette näidata kaks korralikku kandilist esituld, ainuke jama on see, et üks tuli on ühe auto küljest, teine jälle teise auto küljest. Reflektorid on neil mõlemil väga head, ei ole kahjustatud ega midagi. Vahe on selles ainult, et ühel on vaakumkontroll, teisel pole. Ühel on erinev pooltule kauss, teisel jälle teistsugune. Üldiselt olen sellise raha eest ostuga rahul, nüüd klaasid ära puhastada, tihendid ja asjad üle vaadata ning võib tuled ka juba pea et ette kruvida.
Kunagi tegelesin ka esivõrega, mis mul täiesti meelest ära on läinud.
Et mitte maksta üle 200,- uue esivõre sisu eest, siis võtsin kätte ja tegin vana korda. Vigaseks osutusid alumiinist lippe kinni hoidvad kõrvad, mis olid lihtsalt mingi paigalduse käigus irdunud. Minu kätte jõudes hoidis mõningaid lippe ainult kaablikinnitus. Kuna mul neid võresid õige mitu, siis ühe küljes lammutasin lippe kinni hoidvad kõrvad maha ja tegin nad kasutusse mineva võrega tuttavaks liimi vahendusel. Tulemusega olen rahul, nüüd tuleb ainult need natuke viga saanud kohad üle käia värviga ja ongi mul normaalne võre olemas. Lipid ka masina peal üle poleerida ja siis on kuldne.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.12.2010 21:20 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Mis sul nendest ümmarguste reflektoritega tuledest sai? Need oleks natuke stiilsemad.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.12.2010 21:30 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
rain0102 kirjutas:
Mis sul nendest ümmarguste reflektoritega tuledest sai? Need oleks natuke stiilsemad.

Need viibivad hetkel Tallinnas, ootavad kuna saavad postitatud minu poole, siis mul seisab juba omajagu aega värvieemaldi laua peal ja ootab teha reflektorite kallal värvieemaldust.
Kroomimisse viimiseks peavad pinnad ikka puhtad olema, ei saa nii et ma ühe osa kroomin ära, teise mitte, juhul kui just mitte lihtsalt vanni ei kasteta mingit osa pidi. Kui ma nad kätte saaks, poleeriks korraks üle, eemaldaks värvi viimse piisani ja saadaks tagasi, siis lähevad kroomi. Kroom peaks reflektori peal ikka väga kaua vastu pidama.
Stiilsem, eks seda näha ole, ümmargusi minema ei viska. Saab ju mõlemat proovida, kuigi tunnistan ausalt, et olen hetkel kandiliste poolt, muidu poleks neid ostnudki.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.12.2010 23:27 

Liitunud: 25.03.2005 20:04
Postitusi: 319
Kandilised on ilusamad, jah!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 19.12.2010 23:56 

Liitunud: 25.03.2005 20:04
Postitusi: 319
Mõttetu vaidlus :D


aga kandilised on kindlasti ilusamad!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.01.2011 02:25 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Pidu, möll ja trall, kaksteist sööki ja neli jooki...
Mina möllu ei pane, pool nohusest ja paksust peast nuusutan nitrolahustit ja lendan pahtlisaarele. Hetkeolukord garaaži seinte vahel valitsemas järgmine: avastades siin järjekordsed paar muhku ja ühe lohu pidin jälle pahtliteema käima tõukama. Saatuslikuks sai parem tagumine uks, mille ukse hing veel natuke kolkida tahab et asi korralikult käiks ja lukusti tahab natuke voolimist saada, et uks korralikult ka kinni käiks. Parem tagatiib oli ka lohu alla jäänud, kohast kus ma arvasin et on nagunii sirge ja ei puutu, aga näet, paagiluugi alune oli luugi suhtes astmega ja lohk oli ikka. Vasak esitiib tahtis ka natuke tegemist jälle, peale natukest silumist. Igatahes on need silumised nüüdseks korras, sinnagi pritspahtel auga peale lastud ja näis, kui nüüd sirgeks ja siledaks lükkan, mis nägu plekk siis on ja kas saab auto halliks võõbata.
Kätte sain ka oma esitule reflektorid, enamus värvi on juba eemaldatud, kõige keerulisemad kohad on veel jäänud ja nurgataguste puhastamisega võin nad uuesti tagasi saata, seekord siis loodame et kroomi.
Käisin ka üks päev Tartus, tõin omale esiklaasi, mis on liivatäketeta ja kojameeste triipudeta. Maksis teine mulle üllatavalt odava hinna 645,- nagu ka limitexi veebilehel märgitult. Tahtsin küll CB klaasi, aga peale limitexi tülitamist tellimisega ei suutnud Poola tehas seda neile anda/teha kolme nädala jooksul, mil tellisin seda CB klaasi. CB oli tõesti puhas klaas sinise päiksesirmiga. Oleks stiilne ja abistav küll olnud, aga noh, läks siis nii.
€ on nüüd selline lugu, et kui õnneks läheb, siis vaheaja teine pool läheb masin treila peale ja 40km sõit Võrru võib alata, aga ikkagi juhul kui õnneks peaks minema. Värv on sisuliselt olemas, aga maalri palga kallal tuleb veel natuke vaeva näha.
Kanttuled võtsin ka korraks lahti, uurisin teispoolsust, vaatasin kuidas vaakummembraanid istuvad jne, see järelturu vaakummembraan on natuke nõrgavõitu, pidin teise lahti võtma ja tagasi suruma, et asi vaakumit peaks, samamoodi oli ära oksüdeerunud ühest nurgast membraani tagasi tõukav vedru.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 02.01.2011 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2008 16:05
Postitusi: 225
Asukoht: Pärnu
k2rpman kirjutas:
Siis tõmba selga hele krunt ja selle peale must kontroll värv/krunt.

Tegelikult paljud kasutavad selleks tahma.

_________________
RUST - So played out, Opel doesn´t even have it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 07.01.2011 19:59 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Masin krunditud, krunt lihvitud ja liikumisvalmiks seatud.
Selle liikumisvalmidusega mõtlesin seda, et helesinine värv toodud 4,2l ja maalrile ka soovitud teibirullid ostetud. Ei olegi muud jäänud kui auto treileri peale ja värvima.
Kui selle juures on jälle üks suur aga. Kuna liikumine on ikkagi talvel, siis ma pean raudselt asja mingi presendi või millegiga ära katma, sinna viimise juures ei ole asi probleemiks, aga tagasi toomisel võib probleem alles tulla, et äkki peksab midagi ära või midagi.
Samas on viga ka treilerite ja nende onudega kes nendega sõidavad. Seda masinat tooma minnes oli treileriga alul jama, doonorit tuues oli küte paagis sült ja nüüd kui värvima viia vaja oli, siis jooksid käsipiduriklotsid peale ja tagatipuks istus buss ka 10m enne hoovi kinni kui naelaga löödud. Ei edasi ei tagasi, tõukamisega saime ikka tagurpidi tulema, aga hoovi peale ei saanud kuidagi. Sissesõidutee on parajalt pikk ka, et tagurpidi tagasi sõita ja nii me istusime ja ootasime traktorit kes tee natuke laiemaks tõukaks et mahuksime käru ümber keerama. Bussile sõideti ka vallide vahele niieölda tasku sisse ja saime otsa ringi keeratud. Iseasi et kell juba pool kaheksa näitas. Seega maalrit ega autojuhti ei tahtnud enam piinata ja läksime tühjalt tagasi. Nüüd neljapäev ja reedene päev olen sisuliselt tühja istunud, sest lumetuisk ja ilm teeb oma töö ja ma ei saa ise ka auto juurde rääkimata siis mersuga ise tee peale sõitmisest ja seal treila peale ajamisest.
Nii ma nüüd ootan kannatlikult kuna nädalavahetus läbi saab ja kuna omal aega tekib, et sõit ette võtta. Vaheaeg saab ju läbi...

Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.01.2011 03:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2011 03:17
Postitusi: 156
Asukoht: Võru
Tore, et asi liigub, ootame lõpptulemust :)

_________________
Sinuga vaidlemine on sama hea kui peaga vastu seina jooksmine!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.01.2011 22:33 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 242
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
Ilus on vaadata. Kindel plaan oma silmaga ära näha kui ükskord teedele tuiskad.
Stiilne ja ilus auto esimeseks. Ja veel oma käe ja silma läbi taastatud.
Ehk saad varsti shampal korgi maha lüüa ja oma töö vilju nautida.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7