Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 00:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.08.2009 14:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Õnnestus mööda minnes Taketist leida kasti esimene simmer.
Tundub, et simmeri töösuund on ka õige isegi, kuigi noolt peal pole.
Keegi on vist juba enne ka seal midagi teinud, kuna asi oli punase silikooniga koos, kui see just tehasest nii ei tule.

Sierra ja esindusega on see probleem, et pooli asju ei toodeta enam originaalosana.
Melasis on enamus ajsad originaalid ja seal igatahes survelaagrit sees polnud.
Nagu Bomsch mainis, siis selle pärast Ford-i mehed oma autosid lammutuse/prügikasti juppidega remondivadki. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.08.2009 02:04 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Seda survelaagrit müües võib vaeseks jääda ju lihtsalt, need ei lähe peaaegu kunagi katki. Mul oli Escortis oli algselt survelaager aastast 70 ja see õrnalt undas, võtsin siis Sierra oma aastast 83 ja see sobis lupsti asemele :) Põhimõtteliselt enamik OHC ja Type 9 juppe on umbes veeuputuse ajal disainitud ja Sierra tootmise ajaks põhjalikult end tõestanud.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.08.2009 10:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai hommikul siduriketas Pidurimeistrisse katete vahetusse viidud.
Idee poolest peaks nüüd parema friktsiooniga katted sinna peale pandama ja sisse poole veidi laiemalt, kui originaal kate on.
Hoorattal oli seest pea 10mm tööpinda diameetri peale kasutamata originaal kattega aga korvil pole suurt midagi üle muidugi.
Kuna pakuti algul laiema katte varianti ja ma polnud korvi tööpinna laiust mõõtnud, siis sai see valitud.
Kas see reaalselt ka midagi peale kõrgema hinna toob on muidugi küsitav.

Ja hooratta kaalusin ka ära. 9.18kg kaalub originaal hooratas. :(
Õnneks läheb see veel modimisse ja peaks kaalu vähemalt 7kg peale saama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.08.2009 11:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
Palju selline katete vahetus umbes maksab?

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.08.2009 12:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mulle öeldi, et 450.- eek läheb. Samas ketas üksi ei pea, see aitab ainult natuke kaasa siduri pidamisele, põhitöö teeb korv.

Vahepeal olen jõudnud ka kasti esimese simmerlingi ära vahetada ja bellhousingu tagasi panna.
Vast peab nüüd paremini kui enne punase silikooni ja surnud tihenidtega, sai korralik Loctite tihendisilikoon pandud seekord.
Õhtuks vast tagumine simmer ja õli ka vahetatud. Krt meenus, et käiguhoob vaja ka veel ringi tuunida.
Tegelikult oleks tahtmine see nädal kast ka alla ära visata, siis hakkaks asi vaikselt looma juba.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.08.2009 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Juhtus ime ja saingi Fixusest type 9 käigukastile sobiva survelaagri ja veel imeodavalt ka, 140.- eek tutikas.
Asi vist mitu aastat kuskil laos seisnud, kuna peal olid veel voltaauto kleepsud. :)
Sain ka siduriketta kätte ja katte laius sai super, täpselt korvi tööpinna laiune ja ülivähe väiksem kui hooratta tööpind.
Lisaks sai ka veel hooratas töösse saadetud ja saab ehk selle veel see nädal kätte.

Varsti juba kõik jupid olemas, et kasti alla saaks tõsta.
BalticBolt-ist aint poldid veel muretseda hoorattale ja korvile.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.08.2009 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.08.2006 14:01
Postitusi: 363
Sierra tuunimine võib odav(am) olla, aga üldkokkuvõttes tuleb summa siiski päris kenake.
Samas ei kannata Subaruga kindlasti võrrelda. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.08.2009 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eks seda raha kulub aga vähemalt on midagi teha ja põnev nokitseda.
Mul juba ideed olemas, mis aju funktsioone tahan proovida Sierra peal.
Neid on tunduvalt odavam katsetada Sierra peal kui kallimate autode peal.

Miks ma asja lihtsalt suvalt kokku ei loobi vanade juppidega on lootus, et ei pea asja väga tihedalt remontima.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.08.2009 09:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
:D

Difti eemaldamise meetodi idee au peab siiski Rublale pühendama.
Esimene kasu mis Bomschist on olnud, et ta suutis viimase difti, mis vastu punnis, hoorattast kätte saada :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.08.2009 16:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis kast alla panekuks valmis. Shifteri osa pole muidugi edasi teinud aga see käib enivei külge alles siis, kui kast all on.
Sisse läks BP Energear HT 75W-90 õli (High Performance on kanku peal kirjas :D), mille tarnis kiirkorras soodsalt Ladu24.
Otsisin odavat käigukastiõli ja see tunuds tuntuse ja hinna suhtelt kõige parem olevat.
Oleks sanaud alla 100eek liiter mingit KingOil käigukastiõli aga no andke andeks, see nimi ei pane seda isegi Sierra kasti ostma.
KingAudio woofritega sai selle firma kaubamärk minu jaoks oma maine kujundatud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 09:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Hooratta sain ka eile õhtul kätte. Sai siis siduri tööpind üle käidud ja korvi kinnitus sobivale kõrgusele viidud.
Lisaks lasin asja ka kergemaks teha, kuna Sierra hooratast oli kerge teha kergemaks.
Suured tänud Siimule kiire ja hea töö eest!
Nüüd kaalub asi 5.58kg varasema 9.18kg asemel, ehk siis 3.6kg kergem kui originaal.
Sisuliselt ainult tugevamad hooratta ja korvi poldid veel vaja muretseda ning saab asja kokku visata :P
Ahjaa hooratta balansi peab ka üle kontrollima in-case enne, kuna tegu ikkagi valatud detailiga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 12:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
M-Tech kirjutas:
Ahjaa hooratta balansi peab ka üle kontrollima in-case enne, kuna tegu ikkagi valatud detailiga.

Kus ja kuidas seda hooratta tasakaalustamist üldse teha saab? Või saab kodus teha mingi normaalse meetodiga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 14:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh selleks kasutatakse erinevaid meetodeid, kui täpne neist ükski on ei oska öelda.
Mõned tasakaalustavad rehvipingis. Mina kasutan laagril keerutamise meetodit, et leida raskemad kohad.
See ei ole küll ülitäpne meetod aga parem saab vast ikka, kui niisama külge panna.

Sain sobivas mõõdus laagri ka horatta kontrollimiseks ning ka 12.9 tugevusega poldid hoorattale,
mis on küll sisekuuskant peaga ehk kõrgemad aga loodan, et kettale ette ei jää.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 15:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Äkki viitsid seletada või mingeid vihjeid anda kuidas see laagriga tasakaalustamine käib? Usun, et ma pole ainuke kes sellest huvitatud oleks.
Ma pakuks asja käiguks midagi sellist, et sobiva mõõduga laager kinnitatakse või surutakse kuhugi hooratta reljeefsusesse kinni(vast saate aru küll), nii et oleks täiesti keskel, siis laagrist kinni hoides(olenevalt siis kas seest või väljast kinni hoides) hooratast pöörlema lükates peaks nagu tundma seda kas on tasakaalus või ei.
Aga kui paika see nüüd peab :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.08.2009 15:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
pakun, et laagriga tasakaalustatakse selliselt, et laager jääb hooratta keskele.laager torgatakse mingi "pulga" otsa koos hoorattaga ja pannakse ringlema.raskeim pool vajub alla.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7