Väike update:
Nüüd siis selge, et SR avalaksul oli 118kw -ne masin mitte Type-r motoga masin.

. Tegelt täpselt ei oska öelda mitu KW oli kuna alumine osa (selgub kui kaan maas) on stock K20a2 (type-r). Pea aga on K20a3 ( Civic SI 118kw) oma. Välimuselt on need identsed. Klapikaan maas siis alles saad aru millega tegu.
K20a3:
2002-2006 RSX BASE
2002-2005 Civic Si Displacement: 1,998 cc (121.9 cu in)
Compression: 9.8:1
Power: 160 hp(118 kW) @ 6500 rpm
Torque: 141 lb·ft (191 N·m)* (191 N·m) @ 5000 rpm
Redline: 6800 rpm
i-VTEC Engagement Window: 2200 rpm
VTC Timing Shift: 4700 rpm
Samas seda juhtis K20a2 aju. Mille näitajad, redline, on ikka väga kõrgel. K20a3 info aga väga erinev kohati mitmed foorumid räägivad et 7200 RPM edasi mootor enam ei rohkem jõudu.
Saab siis järjekortse mootori lahti lammutada. Peab vist teise punki ostma. 1 pukk juba hõivatud V6 mootoriga
Aga A, A1, A2, A3, Z jne., et mis vahe kõik ju K20.
2 jalgne vtec

3 jalgne ehk õige vtec. (n.ö Õige VTEC mootor; Type-r)

Minu mootor. Sisselaskel on 2 nukka ja väljalaskel 1 nukk.
