Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 16:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 527 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 05.12.2009 11:39 

Liitunud: 13.07.2009 00:12
Postitusi: 54
Inferno kirjutas:
teamforce kirjutas:
Termoteip.Kaitseb mootoriruumi kuumuse eest ning väidetavalt ka kiirendab gaaside liikumist mingil määral.Kergitades korra kruvikaga peale kiiremat sõitu termorihma oli kollektori ülaosa erk hõõguvpunane.


selle info kohta,et kiirendab gaaside liikumist võiks küll mingi link tekkida....


mul pole küll linki, aga puhtalt koolifüüsikale tuginedes väidan, et kuumalt on gaasi osakeste liikumine aktiivsem ning TEOREETILISELT on summuti otsa pool õhk jahedam, mis omakorda tekitab nn hõrenduse ning nn aktiivsem gaas peaks sinnapoole kiiremini liikuma, kui vähem aktiivsem. Kas, kuipalju ja milliste temperatuuride juures mu teooria tööle hakkab, on muidugi teine asi. Kui palju effekti juurde annab, seda ei oska mina, kes alles uurib esimesi aastaid automaailma, ammugi öelda.

Aga see temperatuuri eemalehoidmine mootoriruumist on juba piisav põhjus, et seda teipi sinna mässida.

Edu autoga!

stay tuned

_________________
Bomsch:
"No ma räägingi ju, et üldise nimetusega võsaralli e. kuusiku kiirendus, tammiku drift, kaasiku kannakad, skogen reissing jne."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 05.12.2009 12:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
see sinu teoreetika kehtib ka tavalise summuti osas,seega ei ole piisav põhjendus.
sellepärast uurisingi,et kõlas nagu odav turundusnipp.

arvestades teibi hinda ja tekkivat kasutegurit on tegemist reaalselt 0,0000099 tuuninguga tegelt.
ei saa see siks neid 5000+ pöördeid tundide kaupa järjest kuskil ringrajal.

teip on krdi kallis, võiks ikka odavam olla..endale ma näiteks ei pane,hinna pärast.

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 05.12.2009 13:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Mul oli vaja,kuna plastrüüsiega juhtmed seal samas kõrval ja neid väga palju .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 05.12.2009 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Inferno kirjutas:
see sinu teoreetika kehtib ka tavalise summuti osas,seega ei ole piisav põhjendus.
sellepärast uurisingi,et kõlas nagu odav turundusnipp.

arvestades teibi hinda ja tekkivat kasutegurit on tegemist reaalselt 0,0000099 tuuninguga tegelt.
ei saa see siks neid 5000+ pöördeid tundide kaupa järjest kuskil ringrajal.

teip on krdi kallis, võiks ikka odavam olla..endale ma näiteks ei pane,hinna pärast.

Kasutegur tekib pigem siis kui mootori ruumi ka muud moodi jahutad. See on lihtsalt osaliselt aitab sellele kaasa ja nagu me kõik teame siis turbo mootoritele on külmast õhust rohkem kasu kui soojast. Muidugi see, et too asi tuimalt annab hobujõude ja parandab gaaside liikumist on müüginipp.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 05.12.2009 21:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2009 12:58
Postitusi: 1066
Asukoht: Rakvere/Haljala
Tuttav võttis selle lihtsalt enda turbotatud galantil kollektori pealt ära, kuna ütles,et kasu sellest pole. Kollektor kippus liiga kuumaks minema.

_________________
Autoremont! (Hooldused,veermik,mootor ja esiklaasid) Rakveres/Haljalas Info @ PS!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 06.12.2009 20:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
KristjanH kirjutas:
Tuttav võttis selle lihtsalt enda turbotatud galantil kollektori pealt ära, kuna ütles,et kasu sellest pole. Kollektor kippus liiga kuumaks minema.


ja mis sellest et liiga kuumaks?kusmaalt hakkab üldse liiga kuum? teip on selleks et kolle ei kiirgaks soojust kapotialla ja lähedalseisvatele detailidele... Kolle on liiga kuum siis kui hakkab sulama :D

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 08.12.2009 10:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2008 23:28
Postitusi: 947
Asukoht: Tartu city
väga ilusti tehtud lada :)

Korralik kõik jne :)

Meeldib täitsa

_________________
Tuuliku Car Service Oü. Keretööd ja värvimine ! https://www.facebook.com/T.Car.Service
Rehvi vahetus 25€ jooks Nr 56866452 ! http://www.tuuliku-car-service.eu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 03:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 21:27
Postitusi: 1194
Asukoht: Värvikambris
Mina tean seda et teip ei pidanud koldele eriti hästi mõjuma- et hakkab ussitama kiiremini või nii.
Kustotsast teip kallis on?! Näed, saad terve väljalaske kaks korda mässida.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=6675&highlight=teip

_________________
Powered by IŽ 212501, JAWA 638, Mercedes Benz 230 CED


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 10:13 

Liitunud: 29.04.2004 16:25
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
Inferno kirjutas:
see sinu teoreetika kehtib ka tavalise summuti osas,seega ei ole piisav põhjendus.
sellepärast uurisingi,et kõlas nagu odav turundusnipp.

arvestades teibi hinda ja tekkivat kasutegurit on tegemist reaalselt 0,0000099 tuuninguga tegelt.
ei saa see siks neid 5000+ pöördeid tundide kaupa järjest kuskil ringrajal.

teip on krdi kallis, võiks ikka odavam olla..endale ma näiteks ei pane,hinna pärast.



tervelt ühe xenoni komplekti hind ju :D

aga kolle teip pole vist tuning nagu xenon tuled näiteks udukates :lol


lada on muidu tibi tobi ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 11:33 

Liitunud: 27.12.2003 00:36
Postitusi: 123
Kui lähedal need juhtmed siis kollele on?

Mõni metallimees/insener võiks tegelt kommenteerida, kuidas kuumakindel teip ikkagi kollektorile ning mootorile mõjub. Toimub ju väga tugev kuumuse isoleerimine väga väikse ruumalaga kohta ning metalli omadused temperatuuri kõikumisel muutuvad. Niipalju kui mina olen raceing masinaid näinud, siis ühelgi pole sellist vidinat peal olnud - võibolla siis vähe näinud :)

Mis selle teibi max temperatuuri taluvus on?

_________________
1/4 mile - 10.4(zx6r)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 11:58 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Niipalju kui USA foorumitest lugenud siis soovitatakse üldse keraamilist kollet/kollektori keraamilist katmist. See teip olevat mõnegi mehe masinal metalli ära söönud aga eks see sõltu ka paljust.


http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=555439 kirjutas:
Many wrapped pipes deteriorate quickly because of trapped moisture. I've seen pipes that disintegrated when the wrap was removed. I've also seen pipes that looked new when the wrap was removed. I am not sure what variables effect the outcome (time, climate, type of steel, ?)

IMHO, the gain does not outweigh the risk and effort. If you really need it, get it coated.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 13:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Minuarust see rumal jutt üsna.Kui palju sa seda vett ja niiskust kollektorile ajad ,et ta sul auklikuks mädaneb ja kollektor pole paberist vaid korraliku seinaga torust.Kolle läheb tööfaasis nii kuumaks ,et see niiskus kaob sealt ruttu.Keraamika parem jah aga kallis ja kohti kus tehakse on vähe.Juhtmeid ja kaableid on seal 5 korda rohkem kui originaalis.Kes näind see teab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 13:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Ehita juhtmed wirelesi peale :D
Kas neid siis sealt eemale ei kannata viia?või siis mingi croom kate peale juhtmetele et otsene soojus sinna ei tuleks :)

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 13:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2008 21:29
Postitusi: 663
Asukoht: NA RAJONE!
Juhtmed on ilusti rüüsides ning komplekteeritud.Lihtsalt kuna neid nii palju on ja kollektori jooksu iseärasuse tõttu jooksevad lähedalt on teip peal.Hetkel ei leia ma absoluutselt siin mingit probleemi.Mootoriruum on jah ning viisakas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE(DUB lada)
PostitusPostitatud: 09.12.2009 23:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
teamforce, vägev töö on ära tehtud. Loodetavasti saab kevadel jälle midagi vägevat näha.
A muide, küsi vihterpallilt, kus martna vägevam fordimees elab, teeme ta wirelessi peale ümber.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 527 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 36  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7