Niisama kahtlased hdr pildid



Üldiselt see nukavahetus on päris pikk protsess,sest niipalju lisa voolikuid ja asju on kompressori pärast ees..

Kompressor koos veepumbaga


Igast jubinaid on laud täis

Üsna tühi mootoriruum


Nukkvõlli pesa - paistavad ka rulltõukurid, nuka võtsin välja üsna riskantsel "russian roulette" meetodil, tõukurid jäid õnneks oma pesadesse kinni. Päriselus on spets vardad tõukurite fikseerimiseks aga kuna tuli välja,et 5/16 tolli pole sama mis 8mm (ala 0,xx küsimus) ei saanud mina neid asenditesse fixeeritud (auk kuhu vardad sisse lükata on nuka augu kõrval pildil) ja 8-sat pliiats-magnetit ma ostma ka ei läinud mida oleks vaja,et tõukureid ülevaltpoolt fixeerida. Aga vedas. Kui poleks preagu vedanud peaks võibolla kaane maha võtma ...

Minu õhufiltri asukoht - ehk siis esistange sees,üks kate käib siiapoole veel ette hiljem. Ei saa ta kuuma mootoriruumist.. mujale lihtsalt ei mahtunud minu ehituse juures ja IC tõttu . Muidu paigaldakse kompressorile oluliselt lähemale üles.
Tial 50mm BOV - minu lemmik juppe selle auto juures

:biggrin:

Minujaoks esmakordne nähtus - ühest tükist käsipiduri klots. Võtsin lahti sest varem oli heal juhul 5% kässari jõudu. Manuaal kastiga autol on seda aga vähe rohkem vahest vaja... Läks minuarust väga õnneks - klotsid on ok, ei pea ostma mingeid 700-800 eek maksvaid klotse. Aga pealekeeramine käib ikkagi ketast maha võttes... väga rahul,et korda sai selle.

Põhimõtteliselt tutikad rehvid.


Selle koleda augu asemele tuleb sellest valgest asjast korralik tükk välja lõigata ja siis nahaga katta ja armatuuri külge liimida... kuna ei saanud hud süsteemiga õiget katet kaasa ja eelmine suvi ei viitsinud sellega jantida.


jätkub...