Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 20:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 821 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 55  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 29.01.2013 00:00 

Liitunud: 30.08.2005 09:33
Postitusi: 126
Asukoht: Eesti
happekrunti saab pintsliga edukalt peale kanda, müüakse liitrises purgis.epot pole proovinud kuid happekas on siiamaani kestnud edukalt ca.2 aastat. Ning aerosooliga kõlbab ainult graffitit teha :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 29.01.2013 16:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Aerosool happekrunti ei soovitaks. Kuna seal on protsendiliselt seda happe värkki liiga vähe. Ei tea kui tósi see just on aga mitmest allikast nii väidetud, juu siis nii on. Kuskil foorumis isegi keegi rääkis minu meelest. Nii et tómba aga pintsliga selga see.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 29.01.2013 17:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2011 21:16
Postitusi: 942
Asukoht: Elva
Selge pilt ja tänud:) Pintsliga isegi lihtsam kui areosooliga jebida. Saab ilusti ligi igalepoole. On mingi vahe ka kas panen õhema kihi või on hea kui uputan normaalselt üle:D?

_________________
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 29.01.2013 19:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 16:42
Postitusi: 1032
Asukoht: Tartu/Otepää
Üle uputamisest mingit kasu ei tule, õrnast kihist piisab. Püstoliga lastes jäetakse kergelt läbi kumama

_________________
S4 B5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 18.02.2013 00:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2011 21:16
Postitusi: 942
Asukoht: Elva
Nonii sai jälle vähe nokitsetud nv. Pmst 2x tiivakaared + 2x tagatiiva alumised ääred olemas. Üks kaar sai nv ära vahetatud.

Pilt
Pilt

Järgmine nv jääb paraadi tõttu kahjuks vahele, kuid ülejärgmine nv saab edasi tegeleda:)

Olari

_________________
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 18.02.2013 21:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.11.2007 20:11
Postitusi: 1769
Asukoht: vantaa
kaared tegid ise või kuidas?

_________________
1 tekiila, 2 tekiila, 3 tekiila, 4 tekiila, 5 ketila, 6 kilate, ... , 10 telika


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 18.02.2013 21:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2011 21:16
Postitusi: 942
Asukoht: Elva
Kaared ostetud. viimasel pildil vana kaart maas vedelemas ka näha:P

_________________
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 19.02.2013 21:59 

Liitunud: 04.09.2007 21:30
Postitusi: 124
Asukoht: viljandi
Jätadki punktituna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 19.02.2013 22:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2011 21:16
Postitusi: 942
Asukoht: Elva
Liitekohta panen veel punkte, et hiljem mängima ei hakkaks, aga pmst küll, kisub väga kõveraks ära muidu.

_________________
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 20.02.2013 00:40 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Tegelikult ei kisu!!! Pead lihtsalt kannatlik olema ja plekki jahutama peale igat keevitust ja seda siis erinevatest kohtadest. Muidugi, kui kõik järjest kinni täristad siis tõmbab kõveraks aga tee näiteks nii, et jaotad tiiva ütleme 5-eks erinevaks osaks ja iga osa alguses teed 2 korralikku punkti järjest, et nad umbes 10% üksteisest kataksid ja nii iga sektoriga ja siis, kui ring peal jahutad õhuga pleki maha ja alustad ringi otsast peale. Varu kannatust ja usu mind sa kirud ennast maa põhja kui sa nii jätad ja pahtliga selle täidad ning mõne asja pärast märkad kuidas see kinnikeevitamatta koht pahtli alt välja joonistab.
JÕUDU TÖÖLE 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 20.02.2013 08:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2011 21:16
Postitusi: 942
Asukoht: Elva
Selge, tänan nõuande eest:)

_________________
Volvo 244, B230FT, 1983
Volvo S80 FL D5244T2, 2005


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 20.02.2013 13:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Üks võimalus on veel tinaga muidugi. Aga ma suristaks ka enne tasapisi ikka keevitusega kõik ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 20.02.2013 16:14 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Tina joonistab samamoodi välja, kui on alt ainult punktitud. Ise olen selle läbi elanud ja olin peale seda kui avastasin, et tinastki polnud tolku väga nördinud. Patrim seda teha oleks TIG keevitusega :D aga saab ka MIG keevitusega väga edukalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 21.02.2013 17:32 

Liitunud: 21.02.2013 17:24
Postitusi: 94
Kui sa peaaegu valmis viimistled pahtliga , jäta nädalaks seisma , siis pahtelda uuesti ja viimistle viimane kiht . Mul oli kolm päeva keevitatud koht ilus , peale seda kuivas järgi , rohkem hullemaks pole läinud . Lased pahtlil järgi kuivada , siis kõige hullem ei saagi .
Eeltöö tegin ühe päevaga ja läks värvi alla järgmine päev . Lihtsalt kiire oli :(

Aga need jõnksud tuleb ka sirgeks lihvida ! Sul on peale punkti värvitud koht . Lihvi punktide vahelt värv ka haljaks , vii pinnad tasaseks enne pahteldust . Praegu jääks see sama pilt läbi kumama . Peale käiamist laseks mina selle koha veel epokrundiga üle , kas või pintsliga 2-kihti , uputad liitekohad ka ära . Siis enne pahteldust matistad ka krunditud pinnad .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Volvo 244 - 1983 - ORaamat
PostitusPostitatud: 22.02.2013 00:40 

Liitunud: 17.11.2009 00:18
Postitusi: 263
Asukoht: Tartu
Pole vahet kas sa hoiad 1 või 2 nädalat vahet ja lased asjadel kuivada alati joonistab välja kui on punktidega keevitatud. Jah vanu autosid ehitatakse nii, et iga kiht ainet peab kuivama vähemalt 1nädal pluss 20 kraadi juures siis ei ole järgikuivamisi aga no terava pleki peale pahteldamine pole seda vaeva väärt. Fakt on see, et mida paksem kiht pahtlit seda rohkem ta sul välja igast asju joonistama hakkab. Ideaalis sa kasutadki pahtli asemel tina ja siis krunt ning värv :D aga lõpuks valib auto ehitaja ikkagi ise mooduse kuidas asju siledaks saada:)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 821 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 55  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7