Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 12:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.09.2009 00:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Auto nüüd siis minu garaažis tagasi ja tagaosa ka enamvähem koos.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 04.10.2009 23:34, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.09.2009 10:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.04.2004 11:27
Postitusi: 49
Asukoht: Tallinn
* summuti üles leida! :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.09.2009 20:24 

Liitunud: 26.09.2006 16:25
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
Ja siis tuleb rohkelt ilusaid pilte ja paar videot ka, palun :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.09.2009 23:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
:D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.09.2009 00:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2006 17:42
Postitusi: 532
Asukoht: Tartu/Otepää
See upsi aku on mingi nali või lihtsalt mootori käivitamiseks :uhoh ?

_________________
525TDS
no smoke no power


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.09.2009 01:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.08.2008 10:40
Postitusi: 424
Asukoht: Tallinn, Muuga
Noor24 kirjutas:
See upsi aku on mingi nali või lihtsalt mootori käivitamiseks :uhoh ?

Bomsch kirjutas:
installis oma sierrale ups-i aku, pidi jummala kõva ja ülikerge reissing teema olema:


Kaalusääst ju :lol

Lähipäevil juba hääled sisse ?

_________________
Opel Astma 20SEH; Audi A6 3.2Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.09.2009 10:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Tegelikult on see aku pilt Bomschi värskelt soetatud Sierraari kapotialt.
Kui vähe täpsemalt vaadata, siis aku pildil on auto värvus hõbedane, mitte kuldne.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.09.2009 11:52 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
MA juba hetkeks mötlesi jah, et Mihkel vaevalt sellist punase teibituuningut teeb :D

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.09.2009 22:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2004 14:39
Postitusi: 690
kuna M-Tech oskab nii hästi mootoreid remontida siis saaks teise sierra kohe järgi teha :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.09.2009 10:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
:lol

Aga äitähh, et eile oma eluga riskides rellakaga mu bensiinipaaki põhjaalt ,maha saagisid.
Austusest Fordi inseneride geniaalsuse vastu oleks selle auto võinud koos selle trastunud paagiga kohapeal põlema pista.
Nii debiilse lahenduse peale annab ikka tulla, kus 8mm poldi muttrit hoiab kinni 2mm servadega plekiriba.
Pole just raske arvata mis juhtub, kui see polt näpujõul liigutatav pole.
Täna peab asuma uue pritsevariandi paagi otsingule, kuna ma ei viitsi seda karpa paaki ringi aretama hakata ja asi on väliselt suht mäda ka kuigi veel peab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.09.2009 10:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2005 19:09
Postitusi: 66
Sierra paagikinnitustega on endalgi üks huvitavjuhus olnud . Kunagi aastaid tagas sõber võttis paagi täis oma sierral jupi aja pärast kukkus paak lihtsalt vastu maad . see oli tal esimene ja viimane kord kui ta sierra paagi täis tankis .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.09.2009 12:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai Fixusest hetk tagasi läbi hüpatud ja paak koos tihendite ja uue vitsaga soetatud.
Kõik asjad olid seal isegi kohapeal olemas.
Muidugi hiljem selgus, et teisi kanaleid pidi oleks asjad ka tänase tarnepäevaga tunduvalt soodsamalt saanud
ja hinnavahe Sierra mõistes on isegi suhteliselt suur, eks ma nüüd veidi masetsen.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.09.2009 10:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Siis ma tegin ikka õigesti, et tutika paagivitsa ka ostsin. :)

Igatahes sai eile õhtul vana paagi küljes olnud jupid uuele paagile külge tuunitud koos uute tihenditega ja paak alla tagasi visatud.
Läbi häda sai uus vits külge tuunitud, mis hui sinna niisama kergelt istus.
Originaal paagile oleks ehk ilusti istunud aga B-osa paagil olid mingid imelikud kõrvad vitsa kohtades.
Samuti on nüüd kütusepump Bomschi tuuningpoe ja käte abiga põhjaall turvaliselt kinni.
Uus vasest pealevoolutoru ka veetud ja kinnitatud, kuigi selle võiks veel turvalisemalt kinnitada igaks juhuks.
Kõik kütusevoolikud loomulikult uued koos uute klambritega, et ei peaks hakkama väga tihedalt voolikuid lappima.
Kapotialla sai kütusefilter ka ära paigutatud ja kogu kütusevoolikumajandus ära ühendatud.
Nüüd peaks kütuse poolelt asjad ühelpool olema.

Ahjaa Sierra originaal pritsevariandi paagis on ikkagi ka mingi kauss sees olemas, et kurvides küte paagis eest ära ei sõidaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.09.2009 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.04.2004 17:24
Postitusi: 57
Asukoht: võru
Kui saladus pole, siis palju vitsa hind oli uuest peast? Päris fun projekt, edu sellega!

_________________
Kokku juba 853kw...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 01:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Vitsa hind olenevalt poest ~200.- eek.

Täna sai veel veidi oma to-do listi vähendatud.
Tühikäigumootorile sai kinnituskronsa tehtud ja voolikud ning elekter ära ühendatud.
Segusiibrit sai moditud nii, et Sierra tross sinna istuks. Nüüd tuleb vist pedaalile lisavedru panna, kuna pedaal veidi kergelt liigub.
Siiber avaneb ja sulgub nii nagu peab aga pedaal on nii kerge, et tunnetus kaob ilmselt ära, eks peab proovima.
Sai tuunitud ka ilus WC torust sisselase koos õhu temp sensoriga ja odav koonusfilter sinna külge.
Samuti sai veetud kütusepumba juhtmestik ning ka lairibalambda ära ühendatud.
Homme vaja veel pükstesse lambdaanduri pesa ka keevitada.
Üldiselt peaks nüüd juhtmestiku poolelt asi enamvähem looma hakkama ja kapotiall mõni üksik juhe ühendada,
salongis ka veel juhtimise ja märgutulede otsad ühendada.

Õhtu lõpus selgus, et kütuserõhuregulaator on tuksis, kuna ei lase rõhku maha.
Pump lööb nii kõrge rõhu üles, et ei suuda enam ringi käia.
Vähemalt on nüüd testitud, et voolikud kuskilt kõrgel rõhul minema ei lenda.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7