Pikka aega pole midagi kirjutanud. Põhjus on asjal väga lihtne tegelt, sest pole väga millegist kirjutada

Vahepeal on natuke selgust saadud tuleva aasta võistlusklassidesse ja sellesse, kus ma siis täpsemalt sõitma hakkan. Super 1600 klassi enam vanal kujul enam igatahes ei eksisteeri. Uus klassivanem valiti, too muutis klassi Kumho 1600-ks ümber ja vanas formaadis ei jäeta enam võimalust võistlemiseks. Kuna Kumho sari eeldab 15" ratast ja monorehvi, siis sinna ei saa kuidagi liituda, sest endal auto tehtud 13" peale ja alles sai hunnik velgi ka ostetud.
Ei ole halba heata, ehk kõrvale tekib täiesti uus klass, mis hakkab kandma Baltic Open klassi nime. Praegu on sama nimega klass küll olemas, kuid sisu on hoopis teine. Uues klassis on autod jaotatud kubatuuri järgi eri rühmadesse. kuni1600, 2000, 3000, 3000+ ja X1(prototüüp). Punkte antakse ka vastavalt sõitjate arvule omas rühmas, ehk kui üksik X1 vend kõik etapid võidab ja sama teen mina omas rühmas kus on näiteks 3 sõitjat, siis esikoha kokkuvõttes saab tegelane kellel oli rohkem konkurente. Samuti saab lisapunne igast asjade eest, ehk esimesena võistlustele regamise eest näiteks. Süsteem on suures osas laenatud Saksa sarjadest, kus sarnaseid sõite ja ettevõtmisi on mitmeid. Kogu selle tegemise iva seisneb selles, et slikimehed stardiks kõik koos, samuti annab sellise klassi teke võimaluse "vanadele" Super 2000 klassi aegunud homologeeringuga autodele võistlemas käia. Soomes pidavat neid "vanakesi" omajagu olema ja omanikud hädas, sest sõita kusagil sisuliselt pole.
Kindlasti annab tõuke ka uue raja valmimine. Tulevaks aastaks on see olemas, sest tööd juba praegu hoogsalt käivad. Siinkohal on räigelt vedanud ilmaga, et on pehme see talv seni olnud.
Autost ka natuke. Seisab ta ühes kuivas ja paari plusskraadiga garaažis ja ootab oma aega. Praegu oleme enamasti tegelenud järgmise aasta finants poolega, ehk oleme rääkinud toetajatega, kes õnneks on nõus meid jätkuvalt toetama ja sellest lähtuvalt saame ka luua plaane, et mida teha saab ja mis mahus. Keretööde kohta pole hetkel veel uudist, kuid kes tunneb huvi võib alati ligi astuda. Tulevaks aastaks leidsin ka vähe viisakamad laiendid, mis sobivad tõenäoliselt suurema lõikumiseta suurepäraselt.
Tagumine

Esimene

Veel on plaani võetud pedal-boxi paigaldamine, kus kõik peasilindrid asetsevad toas ja mõlemal pidurikontuuril on oma silinder ning tasakaalu saab paika keerata bias-bar'iga. Selle aasta sees tahaks ära tellida kuivkarteri paagi ja kui pidurimehed on ka kärmed vastama siis pedalboxi samuti. Uuel aastal tuleb end kätte võtta ja hakata siis juba mõnes teises garaažinurgakeses vaikselt nokitsema. Teha nagu oleks...
Pedalbox
