Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 09:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Ei hakanud kõike 21-te lehte läbi lugema, aga tuleb see Sierra turboga? Millisega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 12:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Seda näitab aeg millega ta tuleb, esialgu on eesmärk auto käima ja seadesse saada, et saaks see talv väheke fun-ida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 21:58 

Liitunud: 22.01.2009 01:38
Postitusi: 206
Ja kui selle lehekülje teist posti lugeda peaks ilmselt üks sinine balloon ka bagassi koha leidma :D

_________________
Google


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.02.2007 18:21
Postitusi: 1161
Asukoht: Rapla
kaugel ka ehitus nüüd ?

_________________
www.ecctuning.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 23:42 

Liitunud: 29.04.2004 16:25
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
blue deamon kirjutas:
kaugel ka ehitus nüüd ?



kuupäevi ka vaatad?
ta alles lisas pilte ja tehtud tööst asju.

kannata ka natuke!


mihklile aga edu (Y)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.09.2009 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2008 16:05
Postitusi: 225
Asukoht: Pärnu
stk kirjutas:
blue deamon kirjutas:
kaugel ka ehitus nüüd ?



kuupäevi ka vaatad?
ta alles lisas pilte ja tehtud tööst asju.

kannata ka natuke!


mihklile aga edu (Y)

Tal polnud midagi targemat kirjutada kuna postitas oma jutu valesse teemasse :beer

_________________
RUST - So played out, Opel doesn´t even have it


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.09.2009 01:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Tänase päevaga sai külge installitud originaal väljalaskekollektor ja summuti.
Lisaks sai tuunitud külge TPS andur ja lõpetatud ära kapotialuse mootori juhtmestikuga seonduv.
Süüde sai ka ilusti paika ning rootor vaatab parima võimaliku sädeme tarbeks sinna kuhu ta vaatama peab.
Kerge toores seadistus sai ka tehtud, et nuka ja nookurite run-in ära saaks teha, saigi asjal 20 minutit 2500rpm juures tiksuda lastud.
20 minuti lõpuks tahtis mootori temp 106 kraadini ronida aga see oli tingitud ilmselt sellest, et mul ventika koda küljes polnud,
kuna eile veel lekkis üks voolik jahutusvedelikku sisse valades ja koda jäi lihtsalt jalgu.
Peale ventikakoja külge installimist seisis temp ilusti 90 kraadi juures, päris hea arvestades, et see visco sidur on hui teab kui vana.
Õhtu lõpuks lasin esmatöötamise õli ka välja ning homme tuleb poodi uue filtri ja õli järgi minna.
Seekord sõidab vast mingi 1000km ringis sissesõitu asjale ja siis paneb õige Racig õli sisse.

Mingi hetk võiks kompressioonid ka huvi pärast üle mõõta, et võrrelda, kas remondiga läks asi paremaks või hullemaks.
Tundub, et see ülemine kulumisrant annab veidi ikka tunda, sest päris vaikus karterituulutuses pole samas ka ei midagi hullu.
Pöördel versus tühikäik unustasin muidugi võrrelda blow-by suurust.

Mootor käib, tegin ka väikse video: http://www.youtube.com/watch?v=trz10Tkd_aQ
Endalegi imestuseks hammustab pöördesse päris hästi.

Üks tähele panelikum lugeja avastas muidugi ka selle mille Bomsch varem juhuslikult välja lobises:
Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.09.2009 06:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 08:58
Postitusi: 108
Asukoht: Tartu
Kui suured düüsid viimasel pildid näidatud produktiga kaasnevad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.09.2009 09:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
50, 100 ja 150. Seda süsteemi pean ilmselt natuke modima, et doseerimine täpsem oleks, kui tava komplektidel, millel düüsid foggeri sisse käivad.
Antud komplektil käivad ka düüsid foggeri sisse aga kapotialuse kuumusega läheb N20 vedelast olekust gaasilisse ja teadagi gaasiline N20 ei anna lisavõimsust.
Kui foggeri juures on doseerimine, siis mõõdetakse düüsist ka gaasilist N20-d aga sellega läheb kütuse ja N20 suhe paigast ära juhul kui voolikutes on osa N20 gaasiliseks muutunud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.09.2009 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Õhtul on ehk lootust, et saab esimesed meetrid omal jalal Sierraga kulgeda.
Päeval sai uus Knecht-i õlifilter ning Shell 15W-40 mineraalõli sissesõiduks ostetud.
Peale ~1000km sissesõitu lendab Liqui Moly 10W-60 Race Tech sisse.
Pooltelje flantsid on ka lootus õhtuks saada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.09.2009 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Jälle ikaldus. Uue diffri kasutamine eeldab ka ketaspidurite kasutamist nagu välja tuleb.
Laagri flantsid on ka erinevad, seega ei saa trummlitega kasutada ketaspiduriga variandi poolteljeflantse.

Lisaks nagu selgus ei ole ka tahhomeetriga kellade paigaldus bolt-on vaid tuleb pistikus enamus juhtmeid ringi tõsta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.09.2009 00:17 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Tegelikult on see ju hea :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.09.2009 16:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
M-Tech kirjutas:
Lisaks nagu selgus ei ole ka tahhomeetriga kellade paigaldus bolt-on vaid tuleb pistikus enamus juhtmeid ringi tõsta.


seda sai ise ka kogetud :)

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.09.2009 16:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Pooltelgede teemaga ongi ikaldus kuubis ja ei jäänudki muud üle, kui tutikad tagumised rattalaagrid osta, et laagrite simmerid saada.
Kuskil neid simmekaid kohapeal pole ja kõige odavam hind mille sain oli 200.- tk, mis teeks 800.- aint simmerite peale.
Asja lahendasin nii, et ostsin 700.- eest kaks tutikat laagrit koos simmekatega.
Oeh see Sierra on mulle läinud juba nii palju maksma, et ei taha mõeldagi selle peale.
Loodame, et siis tallamist vähemalt kestab ja täie raha eest funnida saab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.09.2009 16:29 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Mis summast ligikaudu jutt siis aga huvitav projekt ning head teed.

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7