Tänase päevaga sai külge installitud originaal väljalaskekollektor ja summuti.
Lisaks sai tuunitud külge TPS andur ja lõpetatud ära kapotialuse mootori juhtmestikuga seonduv.
Süüde sai ka ilusti paika ning rootor vaatab parima võimaliku sädeme tarbeks sinna kuhu ta vaatama peab.
Kerge toores seadistus sai ka tehtud, et nuka ja nookurite run-in ära saaks teha, saigi asjal 20 minutit 2500rpm juures tiksuda lastud.
20 minuti lõpuks tahtis mootori temp 106 kraadini ronida aga see oli tingitud ilmselt sellest, et mul ventika koda küljes polnud,
kuna eile veel lekkis üks voolik jahutusvedelikku sisse valades ja koda jäi lihtsalt jalgu.
Peale ventikakoja külge installimist seisis temp ilusti 90 kraadi juures, päris hea arvestades, et see visco sidur on hui teab kui vana.
Õhtu lõpuks lasin esmatöötamise õli ka välja ning homme tuleb poodi uue filtri ja õli järgi minna.
Seekord sõidab vast mingi 1000km ringis sissesõitu asjale ja siis paneb õige Racig õli sisse.
Mingi hetk võiks kompressioonid ka huvi pärast üle mõõta, et võrrelda, kas remondiga läks asi paremaks või hullemaks.
Tundub, et see ülemine kulumisrant annab veidi ikka tunda, sest päris vaikus karterituulutuses pole samas ka ei midagi hullu.
Pöördel versus tühikäik unustasin muidugi võrrelda blow-by suurust.
Mootor käib, tegin ka väikse video:
http://www.youtube.com/watch?v=trz10Tkd_aQEndalegi imestuseks hammustab pöördesse päris hästi.
Üks tähele panelikum lugeja avastas muidugi ka selle mille Bomsch varem juhuslikult välja lobises:
