Vahepeal sai roolilatti ära paigaldatud. Mõõtude järgi sai see täitsa keskele, kuid hõsikasin enne õhtut. Tegelikult selgus, et kui mootor ka vahel, siis jääb lati väljatuleva nuudi ja ploki vahele pool millimeetrit, kui sedagi. Otsustasime, et liigutame latti 35mm vasakule. Miks just nii? Sest pidime lati mõlemasse otsa tegema +35mm tükid niikuinii, et vältida bump-steeri. Praegusel juhul vasakule poole ei tule midagi juurde ja teisele poole tuleb +70mm. Kokku teeb sama välja, sest rooliotsa munakate kaugus jääb samaks. Vedas.
Lati tõttu ei sobi enam ka Lada siduri töösilinder. Asendame selle Nissan 300ZX tükiga, mis on kõvasti väiksem Lada omast. Kolvi mõõt on sama, ehk ülekanne ei muutu. Hea odav ka @ 10€

Ka sai meisterdatud uus roolisammas. Päris valmis see veel pole. Vaja on teha veel tugilaagri kinnitus ja Lada originaal varras ära ühendada latist tuleva Lanceri vardaga. Keevitada neid kokku ei taha, sest mudu ei saa laagrit vahetada, seega tõenäoliselt paneme mõlema varda peale torujupi ja poldime läbi varda toru kinni. Peaks saama hea.
Toru laseme teha treialil, et sobiks täpselt mõlemale vardale peale. Lanceri oma on tiba jämedam kui Lada oma.

Toast

Kõhust

Selle augu tuleseina lõikasin selleks, et saaks lahedalt uue roolisamba koha leida ja kuna pedaalimajanduse silindrid enam läbi seina ei tule, siis olemasolevad augud tuli niikuinii ära täita. Nüüd saab ühe suure pleki asemele keevitada, kus ainult roolisamba auk.