Audrust terve autoga tagasi, parimaks ajaks jäi 1:02.04 Täna oli päikest ja vihma, rada oli peale minnes kuiv, kuid õhu niiskus oli suur ja mingit super head pidamist polnud. Samas tänavaleegalsetest rehvidest siiski parim aeg, ettepoole platseerus Roul oma 800+hj viperi ja täis rinka slikkidega.
Seekord sai sõidetud juba julgemalt ning enamus ajast 1.6 boostiga kokku 50 ringi ehk siis tsipa üle 100km.
Sidur sai päeva jooksul vatti ning arvatavasti kulus paremini paika peale ketta lihvimist, sellega seoses liikus siduri lahutus hetk pedaalil keskelt ülemisse ossa ning rajal hakkas korduvalt libisema, homme keerab peale ja ehk saab selle jonksu. Aga käigud ei lähe isegi libiseva siduriga korralikult sisse, seda on graafikult näha ka
http://wirx.ee/pildid/main.php?g2_view= ... emId=98728Tumesinine joon on Evo9 täna 1:02.04 3-4-5 käik
Punane joon on Evo9 eelmise nädala teisipäeval 1:03.01 4-5 käik ainult 1.4 bari
Roheline joon on Estfieldiga sõidetud 1:00.04 aeg
Graafikult on näha, et uued pidurid pidurdavad nähtavalt paremini 360m peal 420m peale pidurdades, ehk siis enne tiigi kurvi langes uutel piduritel kiirus 10km/h kiiremini, ehk siis võis hiljem pidurdama hakata
Käiguvahetus 1150 meetri juures võttis lausa 25m aega, ehk siis 0.6seki, oleks kohe 4ndaga sisse sõitnud oleks tulemus parem olnud...tuntavalt
Vihmaga käitus evo samuti suht oodatult, ehk siis lõbus oli sõita, ülejuhitavus ainult kummitas pidevalt ja pidi ise tagumiku libisemist esile kutsuma.
Trajektori pidi samuti valima selle järgi, kus lappimata koht oli, sest uued kohad olid maru libedad. Endal oli see üldse esimest korda märja ilmaga rinkat sõita.
Väike video ka sellest
http://www.youtube.com/watch?v=tBIUuy03sboKõrvalsõitja otsustas lõpuks, et peab tagasi boxi minema, kuigi on suht palju nii roolis, kui kõrval erinevaid ringradu sõitnud
Eks tuleb harjutada veel ja rinkasõit meelde tuletada, 1:00 sisse võiks loota, et saab R888 sõidetud ka.
