viewtopic.php?p=445431#p445431... selle teema jätkuks ütleks siis,et eile sai lõpuks lahendatud probleem miks paagist ei saanud kätte 15-20l kütet.. talvel võtsin korra võtturi lahti ja ei tuvastanud probleemi ja väga ei süvenenud rohkem. 2a tagasi ühendatud kusjuures.
Autol on 2 paagi süsteem,vasakus paagis pump.
Ühendasin asja nii,et paak-pump-filter-mootor , kuna kõik töötas ja mingeid probleeme sellest ei tekkinud jäigi nii. Tagasivool on samuti vasakusse paaki.
Eile sai parempoolne paak lahti võetud ja kõik nagu korras.. imelik.. lasin neid voolikuid õhugia läbi ja wtf.. miski ots filtri eest lahti. Jagasin kiirelt matsu välja tegelikult peab olema hoopis nii,et paak-pump-PAREMpoolne paak-sealt läheb filtrisse alles-ja sealt mootorisse ja tagasivool vasakusse paaki. See peaks kuidagi süsteemi enamvähem balansis hoidma.
Seega 2a jooksul sattus paremasse paaki kütet ainult täispaakidega ja ära tuli sealt ainult kurvides ja sedagi nii,et sinna jäi alati mingi 20 l sisse :p 2x sellepärast tee peale ka jäädud aga lihtsalt ei viitsinud tegeleda... tegelt oleks pidanud ammu tekkima viga,et 2 kütuseandurit on eri tasemete peal ajusse aga millegipärast seda ei tekkinud...seega eeldasin koguaeg,et võtturis lihtsalt probleem.

Paremas paagis on sifoon vms pump,mis ei vaja elektrit ,et pumbata kütet ümber..miski vedelikuvooluga tõmbab kütet kaasa vms. Samuti on seal one-way klapp mis vähemalt õhuga lasi mõlematpidi õhku läbi - eks näha ole,kuidas nüüd tööle hakkab, maybe peab selle ka asendama millegiga.
Tagarehvid lähevad kah vahetusse, lisaks on nüüd värvitud katuseluuk,mõlemad uksed, mõlemad peeglid, ninas üks koht ja tagaluuk.
Ja reedel Kaunasse tripp kuhu auto idlet ja üleüldse tune vähe paremaks tegema loodetavasti, eks näis mis välja kukub. Uue nukaga sõitmine natuke jura,eriti külmalt. jumpy.