Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 05:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 11.10.2009 14:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile õhtul otsustas aju pistik pirtsutama hakata.
Nimelt suri mootor lambi hetkel välja ja mootor töötas vaid siis, kui pistikut mudida või suruda.
Siiani ei saa veel päris hästi aru, kas viga on aju või auto poolses pistikus.
Aju pistiku igatahes jootsin ja mõõtsin üle, see on nüüd kindlasti korras.
Sama aju kasutasin lahtiselt teiste aju juppide testimiseks ja võimalik, et väntsutas aastatega pin-id lihtsalt ära.
Aga välistatud ei ole ka see, et kui TÜV ajaks aju armatuuri alla peitsin sai auto poolne pistik veidike painutamist ja mõne pin-i kontakt on kehv.
Peab selle ka üle mõõtma.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 11.10.2009 22:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Aju viga leitud, vigane oli hoopis Oomipoest ostetud serial kaabel.
1 kiud oli ühel juhtmel lahti jäänud ja see lühistas 2 pin-i omavahel, kui juhe liikus.
Sai see lahtine kiud eemaldatud ja nüüd tundub asi ilusti toimivat.

Käisime Bomschiga maanteel ja tegin mootorile enamvähem seade kah ära.
Muidugi nüüd hakkas 1 nookur jubedalt tiksuma, peab homme vaatama mis teema on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.10.2009 12:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
bomsch kirjutas:
Edit: õhtul võiks lund sadama hakata.

Sinu tellitud sms-lumi j6udis kohale kahepäevase viivitusega:D

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.10.2009 14:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Tuleb ainult klapikambri alused asjad kiiresti ära remontida, et rallitada ka saaks.
Praegu sõidan Singeri õmblusmasinaga ringi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.10.2009 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Tiksu põhjus leitud. Nimelt oli 4. silindri sisselaskeklapi nookuri reguleerimisvarras ennast lahti kruvinud ja põhja vajunud.
Oma arust keerasin küll asjad tugevalt kinni aga ju siis mitte piisavalt. See olevat OHC-l mitte väga tundmatu viga.
Seekord keerasin stoppermutrid ikka väga kõvasti kinni (kuigi nii ei ole ette nähtud), kuna ei viitsi enam teist korda sama tööd teha.
Koos sisselaskekollektoriga pole just kõige meeldivam väljalaskeklappe reguleerida, selleks on special tooli vaja.
Õnneks aitas sõber Rubla hädast välja, kes eluaeg Forde remontinud ja laenas special tool-i.

Nüüd tundub, et mootor on tunduvalt erksam kui enne. Salongis ka vaikne nagu Mercedeses. :)
Rubla soovitusel tõmbasin klapivahed ka 5 sajandiku väiksemaks, siis pidavat mootor kenasti vaikne olema.
Kogu seadistus tuleb muidugi nüüd üle käia, kuna juba tühikäigul sain segu VE tabelis 20% lahjemaks tõmmata kui enne.

EDIT:
Ahjaa BMW ilukilbid said ka talve 14" plekkvelgedele peale visatud ning ka uued tuningspoileritega kojamehed soetatud. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.10.2009 09:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No ei ole võimalik lihtsalt, nüüd on termostaadiga mingi jama.
Temp kukkus sõidu ajal 70 kraadi juurde ja sinna ka jäi.
Hommikul ketrab veel suht mõistliku kiirusega 50 kraadini aga 50-nest 70 kraadini kulub ~10km.
Ilmselt on kas termostaat avatud asendisse kinni jäänud või pesast välja sõitnud.
Seal ju lollakas pehme stopper termostaadi korpuses ja need korpused on ka enamjaolt parajad käkid, eriti see stopperi soon.
Termostaat ise tutikas Wahler, mis ei tohiks nagu kehv küll olla.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.10.2009 12:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Paistab, et korra päevas garaazi piiludes jääb paljust ilma, auto laguneb ikka 2-3korda päevas :D JÕUDU, mis muud!

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.10.2009 10:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Termostaadi probleem ka leitud.
Nimelt oli Wahleri kvaliteettermostaadil termostaadi nn. keskvõll pesast välja tulnud ja sulgudes hoopis diagonaalis tagasi läinud.
Ühesõnaga termostaat oli pidevalt pooleldi lahti. Panin selle võlli pessa tagasi ja tuunisin peasa ka veidi, lootes, et sama asi enam ei kordu.
Hetkel tundub, et asi jälle toimib. Mingi pildi tegin ka telefoniga, kuna digikat polnud käepärast.
Praegu hoiab soojast peast temperatuuri 77-83 kraadi vahel, kuigi termostaat on kirjade järgi 88 kraadi.
Samas ma ei ole veel süvenenud, kas aju temp. andur asub salongi radika siseneva või väljuva veevoolu peal.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.10.2009 23:25 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Kuidas sumps siis välja kukkus? ;) õhtu käes, peaks tulemusi olema? :P

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 00:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täitsa roogitav sai jah, kuigi võiks veel veidi vaiksem olla.
Samas vabalthingava kohta ikka vägagi talutav, erinevalt enamusest hiina püttidega autodest.

Tulevikus peaks see hääl vaiksemaks minema, kuna siis on sellel ees veel eelnev summutaja.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Tänase kingituse aeg oligi hommikul käes.
Sai eile paak täis pandud ja loomulikult see kuskilt nüüd lekib. (tutikas paak + tutikad tihendid) :angry
Lisaks ka Fordi originaalvaruosa kasti uus otsasimmer jookseb nagu mahlakask aga noh hea odav õli sai vähmealt kasti, saab korra kuus peale valada.
See on ilmselt endale karistuseks, et ma ei tahtnus seda kergelt eestpoolt roostes kardaani flantsi traatharjaga nühkida.
Kuigi eelmise diffriga flants üldse rooste kauguseni kasti sisse ei läinudki.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 14:12 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
paagi kohapealt pätid ei saanud käia?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 15:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No vaevalt, kuna paak on siiani täis veel. :)
Samas ma võin ka valetada, kuna Fordi kellad on ju täpsuse etalonid.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 15:18 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Aa sa vaatad näidiku järgi et lekib? Vöi misasja?

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 15:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Auto haiseb ja rida on taga. Näidiku järgi vaatan, et enamus kütusest veel alles.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7