Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.08.2025 06:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 15:39 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
No raske uskuda, et tutikas paak lekib :D
Panustaks ikkagi miskite ühenduste peale kuskil :)

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 15:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eks peale tööpäeva saab ehk teada, kui auto kanalile ajada.
Sellise jama peale tuli mul isu üldse see auto mõneks päevaks seisma panna
ja toasoojuses Polo mootor kokku lapata.
Peab vaatama ainult, et ega see raibe kohapeal seistes ka ei jookse, muidu voolab kallis Statoil-i 98 Ultima lihtsalt põrandale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 20:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
Sierral tüüpveana kui paak ise korralik ja enam lekkida ei tohiks...
On siis järgmisega see plastik toru/lont kust tankides paaki läheb... paagi ja selle toru vahelt tihendivahelt pritsib välja. Eriti veel kui teed vasakkurvi ! Paremkurviga ei tohiks väga lekkida !
Sõbral jääb leke pidama pm alles 10-15L peal ! :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.10.2009 21:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No seal on uus tihend ja toru läks sisse suht tihkelt.
Igatahes kuskilt pealt poolt vaikselt immitseb kütet sõidu ajal.
Paagi liitekoht oli ilusti kuiv.

Õhtul sain sõbra käest teised Sierra tahhoga kellad prooviks ja need läksid ka kohe kaubaks,
kuna nendel kelladel kõik osutid ilusti töötavad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.10.2009 23:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Täna ka midagi lagunes?

Aga olen korduvalt lubanud ja täidan ka oma lubaduse - kui soovid ilmun nagu võluväel kohale tikkude ja 5liitri benaga!

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.10.2009 23:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna otseselt ei lagunenud midagi. Vahepeal läks tühikäigumootor tuksi ja mootor-il kadusid külmast peast osad pütid tagant ära.
Ilmselt oli mingi niiskuse teema, sest see viga on külmast peast käivitades iseenesest kadunud nüüd.
Eks mõni päev lasen suruõhuga in case juhtmed ja jagaja seest kuivaks.

Hetkel Sierra garaažis kuna sõidan tuttava 320iA E30-nega, millele pean mõned jupid külge installima.
Krt Sierrast E30-nesse istudes tundus Sierra juhikohal ikka ruumi tunduvalt rohkem olevat.
Muidugi E30 pidi kohe teepeale ka jätma, kuna sellel mingi kiiks küljes. Gaasi võid põhja vajutada aga pöörded üle 1000rpm ei tõuse.
Viga on tulev ja minev. Lisaks avastasin, et mootorist on ka 2.5L õli puudu. :)
Muidu iseenesest ülikorralikult säilinud pill ja kevadel hakkab vile saatel Haapsalu rahvast hirmutama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.10.2009 00:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kaua vaikus olnud, kuna sõitsin väheke mugavama automaatkastiga vahepeal ringi.
Igatahes nüüd jälle asi edenenud.
Täna sai siis lõpuks õige õli ehk Liqui Moly 10W-60 Race Tech sisse kallatud ja loomulikult kasutatud Knecht kvaliteetfiltrit.
Mootori hääl peenestades on ikka palju ilusam, kui eelmise 10W-40 Shell-i mineraaliga.
Eelmise õliga alates 5k rpm tuli klõbin/kõrin sisse (ilmselt see soga oli lihtsalt nii vedel soojana) aga nüüd on vaid koonuse müra piirajani kuulda.

Vee temp-i anduri vahetasin ka tutika vastu ja nüüd töötab ka salongis temp kell nii nagu peab.
Tundub, et nende viimaste kelladega isegi kütusetasemenäidik näitab õigesti.

Õhtul koju sõita oli juba täitsa hea, kõik tundus toimivat nagu peab.

Järgnevateks töödeks on vaja siis kütusepaak alt ära kruttida ja leke üles leida ning tühikäigumootori viga uurida.
Ilmselt tuleb mingi teise mudeli tühikäigumootor otsida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.10.2009 17:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sierra kohta ei tohi ühtegi head sõna öelda, kuna siis saab kohe üllatuse kaela.
Ehk siis täna hommikul tööle minnes avastasin, et küte vist peaaegu otsas paagist (mäletate, tahan paaki tühjaks sõita, et kergem seda alt võtta oleks).
Hoidsin siis pöialt, et jõuaksin kodust 3-4km kaugusel asuvasse tanklasse, jõudsingi.
Aga nüüd tuli üllatus, asi mida lahti ei saanud oli kütusepaagi kork.
5-10min lõkerdasin selle kallal, kuni lõpuks sita keema ajas ja käega lõin.
Mingi ime läbi jõudsin isegi tööjuurde välja. Kogu jama põhjustaja on ülikulunud võti.
Sai siis võti võetud ja tööautoga kesklinna Kaubamaja alla võtmetöökotta mindud, kuhu mitu võtmetöökoda mind saatsid, kuna seda debiilset fordi võtit hui suvaline töökoda järgi teeb.
Ühesõnaga jõudsin sinna ja tulin sealt sama targalt välja, kuna kästi lukk kaasa võtta, sest selle sileda võlliga pole neil midagi teha.
Tulin siis Mustakale tagasi ja kiskusin ühe ukseluku maha ja peale lõunat lendasin samasse kohta tagasi.
Nüüd võeti muukide koodid ja tehti vastavalt lukule uus võti. Võtmemeister imestas suurte silmadega, et kuidas see võti üldse midagi keeras.
Kui uus ja vana võti kõrvuti panna, siis on need välimuselt väga erinevad. Originaal võti on 2mm kitsamaks kulunud, hambaid pole üldse näha.
Igatahes nüüd sain võtme, mis keerab laitmatult kütusepaagikorki, normaalselt uksi ja pagassi ning rahuldavalt süütelukku.
Rahuldavalt sellepärast, et sisse läheb ilusti, keerab ka väga ilusti aga vot hui teda sealt enam niisama lihtsalt kätte saab :D
Korra proovisin süütelukku, pärast minut aega kookisin teda sealt välja. Ilmselt tuleb võti sisse kulutada lihtsalt ja lukud ära õlitada.

Ühesõnaga Fordi võtmete kopeerimise puhul julgen soovitada Kaubamaja all asuvat Kuldvõtmeke OÜ, väga asjalik vana on seal.
Uus võti läks maksma 160.- eek mis on odavam kui kõik lukud ära vahetada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.10.2009 23:44 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
Anomaaliad.. A kaugele siis otsing läks küttepaabil lekke leidmine?


Rakveres sain ma küll mingi 60-90 kr'ga fordi võtme tehtud :P

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.10.2009 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Pole veel alt ära võtnud.
Lähipäevil peaks seda tegema tegelikult aga enne oleks vaja teisele autole mootor peale tõsta.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.10.2009 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2009 09:10
Postitusi: 3
Päris korralik pill! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.10.2009 00:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.09.2006 20:08
Postitusi: 740
Asukoht: Pärnu
Heh, ma ei julge enda autol ka paaki igaksjuhuks täis panna, juba hoiatati, et osa võib ära kaduda :D

Auto on vägev ja töö väga kvaliteetne(nagu alati :) ). Soovida tuleb vist edu ja muretut sõitu, kunagi peavad need jamad ka lõppema. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 02.11.2009 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.04.2006 00:04
Postitusi: 1231
Asukoht: Tallinn
See krdi võtme jama kõikide Sierrade asi vist.. been there, done that :D
Tahaks ka kunagi IRL ära näha
Pilt

_________________
Markus. Kolmapäevast laupäevani -50%'ga Hollywoodi? Küsi lisa!
Toyota Camry 3.0 V6 '98 -> Ford Sierra 1.6 '88 -> Kia Rio 1.5 '04 -> Audi 80 2.0 '90 -> Audi A4 1.9TDI '96 -> ??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 03.11.2009 00:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Hetkel pole aega Sierraga tegeleda olnud ja kasutan teda vaid igapäevaselt punktist A punkti B kulgemiseks.
Isegi uksepolster vedeleb tagaistmel ja uksedetailid ees põrandal. Lihtsalt sada muud tegemist ja ei jõua polstritki tagasi panna.
Seadistama peaks ka enne päris talve veel minema aga seda tahaks teha valgel ajal, seega on valikuvariandiks vaid laupäev või pühapäev.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 08.11.2009 16:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis üle 1000km peale mootoriremonti sõidetud ja asi tundub siiani veel ilusti töötavad.
Huvi pärast võiks kompressioonid nüüd võrdluseks ära mõõta.

Seoses lumega sai nädalavahetusel sõbral Läänemaal Martna kandis külas käidud ja ka kohalikul rallirajal juhust kasutatud auto proovimiseks.
Väga lõbus oli Sierraga rallitada.
Laupäeval külastasin ka Haapsalu lennukat, et seadistus veel üle käia, kuna seal on seda hea rahulik teha.
Hetkel siis seadistus juba täitsa hea ja saab ilusti talve tallates ära sõita.
Sai ka tippkiirus lennuka distantsil ära proovitud milleks jäi ~190km/h (vähemalt spido järgi, ei tea palju see valetab).
Rada hakkas otsa saama ja ei söendanud kauem gaasi tallata, kuna Sierra pidurid pole ka teab mis maailmaklassist.
Igatahes 170-180-ni läks spido järgi suht visalt, sealt edasi läks venimiseks.
Mootor siiani töötab ilusti, seega kui ta juba 5-nda käiguga pikalt põhjagaasiga sõites seade tõttu laiali ei läinud, siis ei juhtu temaga ka madalamate käikudega midagi.
Lisaks andis normaalsest seadest veel tunda see, et lennukal sai probleemideta 2-e käiguga driftida enam-vähem kuival betoonil.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7