10 aastat tagasi sai otsitud omale autot, mis oleks praktiline ja samas noortepärane. Suure valiku seast sai omale 5seeria BMW valitud. Koju tuues nägi auto välja selline.

Liigutavaks jõuks Vanosega M50B25, mis tänaseni väga heas korras. 10 aasta jooksul on vahetatud umbes kolm korda klapikambrikaane tihendit, korra mootori juhtaju ja hiljuti läks väntvõlli andur vahetusse. See on kogu töö, mis olen mootoriga pidanud tegema. Isegi aku on autol peal alates ostmisest saati ja toimib siiani.

Kui praegu on auto korralikult madalaks lastud, siis aastal 2008a. nägi auto välja kui
Jeep
2008-ndaks aastaks olin jõudnud autot juba piisavalt täiustada. Hella Blackid nii ette, kui taha, Z3 Shortshifter, randiga 16" veljed, ette 50mm madaldus aga taguotsa sai tõstetud E39 vedrude näol. Välimuselt meenutas Nõuka aja zigulle, kus tagumik oli kikkis aga nina maas.
Tehnilise ja välimuse poolepealt oli algul ikka palju tilulilu, mida külge keerata. Pidevalt oli pilk
Varuosade foormis, et ehk pakub keegi midagi ägedat.
2009a. aastal sai selgeks, et see kere on Kuusakoski poolt tagaotsitav
Algas uus ajajärk. Tõime Kohtla-Järvelt uue kere. Vana auto pealt läks kogu vajalik tehnika hõbedasele külge - mootor, sisu, tagasild, isegi bensupump oli autolt maha keeratud.



Pärast kuuajalist nokkimist sai auto 2009a. oktoobriks töökorda. 16" valud asendusid 18" Rondell 58-tega ja lisaks sai paigaldatud M-tech tagatiib.

2010 a. asendusid pidurid suurtematega - Kui orginaalis on ees 302X22 kettad, siis nüüdseteks mõõtmeteks ees 324x30 ehk E31 840 Ci kettad. Tagumised 300X10 kettad asendusid 300x20 ventileeritavate ketastega ehk siis külge läksid E34 540i kettad.
2010. aasta oli üldse suht lisaderohke aasta, lisaks sai autole leitud Zenderi tagastange lisa, küljeplastikud ja LSD 3.73 ülekandega.
2012a. asendasime kaheraudse summuti süsteemi 3" toruga ja tagapütiks sai Simonsi tootevalikust Ellips pütt. Lisaks peale mitmete eri sisude proovimist, sain omale halli sport nahksisu
2013a. pidin saatuse kiuste oma Rondellidest loobuma aga kaua ei pidanud ootama, et uued veljed saada. Taaskord tootjaks Rondell.

2014a. kaeti taguots 13% ja esiklaasid said omale 70% musta kile.



Rattatranspordiks sai ostetud
Thule rattahoidja. UM kostitas uksealuste liistudega.



Lisadest enam nagu ei osanudki eriti midagi juurde otsida. Tuli pakkumine
hobifotograafilt. Suundusime piltide tegemiseks Ülemiste Citysse.




Aasta lõpuks sai helisüsteemi ka täiustatud - Pioneer makk, uued kõlarid ja aktiivwoofer.
2015a. muutus välimuse poolest vaid, et Black esituled asendusid orginaal tuledega.

2016a. tuli Lowliferi foorumist kutse autot pildistada talvekonditsioonis ning veidi hiljem külmetasime juba Kloostrimetsa ringrajal.



Eks näis, mis 2017a. toob ......