Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 02:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2010 10:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile sai autole siis veel 6 titepiiki toodud.
Sierrale peaks need piisavad olema, kuna mootor enivei nõrgake.
Välimuselt tunduvad asjad ikka kordades paremad kui eelmised aga parajalt vanad on needki.
Loodan et naelad kohe koos protektori tükkidega rehvidelt ei irdu.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2010 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
Kui saladus pole, kust titepiike said? :)

Võid vastuse ka PS-i panna.

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2010 23:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
Kena ja võimas sirstus.
Mis differ on kemp?
Mida kujutab endast titepiigid võrreldes tavalistega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.01.2010 23:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
kas just mitte kemp keevitatud ei tähendanud?ühesõnaga plokk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2010 03:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Keevitatud differ noh,järgi ei anna pidev kahe ratta vedu,aga lsd annab järgi mingil määral.
Titepiigid peaks kitsad ja väiksemate naeltega olema.

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2010 12:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ega ma päris kindel ei olegi, kas nad on titepiigid või täis piigid.
Igataehs 1-el vanal rehvil on mul naelad poole pikemad ja otsast astmega väga teravad.
Uutel on nael kogupikkuses mingi 5-10mm vahel väljas, lihtsalt alt lai ja ülevalt lühemalt ots terav.

Hetkel on ikka see poolpidune Visco veel all, Kemppit ei jõua ilmselt enne esimest Fordi üritust sebida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 15.01.2010 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
kemppit ei pea sebima...seda tuleb teha :kill sierral saab lihtsalt kaane ära võtta vähemalt...tehases mõeldud kohe et lihtsam keevitada oleks :think

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2010 01:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ei taha seda praegust lahtist/visco diffrit ära rikkuda, selle pärast nimetasingi seda sebimiseks. :wink:

Aga asjast ka, sai täna siis endale leak down testeri jaoks tarvilikud vidinad soetatud ning õhtul ka asi valmis nokitsetud.
Kohe tuli ka asi muidugi ära katsetada ning tulemused suht üllatavad, kõik silindrid on 95% tihedad ehk siis vaid ~5% leket.
Seda 100% karterisse, kõik klapid peavad 99% perfektselt, vähemalt kuulda ei olnud ühtegi klapileket.
Muidugi kui sattuda täpselt reversal bore wear kohale, siis oli leke ~10% kuna seal kohas on rõngavahe ka tunduvalt suurem.
Näitaja on selle kohta, et hooniti asi mitte kõige õigema tehnoloogiaga ning tegu kulunud mootoriga, väga hea.

Kokkuvõttes võib ilmselt nentida, et racingu mõttes prügikasti juppidest kokku pandud mootor on täitsa talutav saanud.
Kompressioonid küll kõiguvad veidi kuid on siiski talutavas vahemikus, teine silinder on ainuke kõrgema kompressiooniga üllataja.
Küünlad on küll parajalt tahmased aga selle põhjustajaks on eeldatavasti erinevalt voolavad pihustid, kuna muus ei saa asi enam olla.
Kui ei ole pihustite probleem, siid on see Sierra mootor sama moodi müstika edasi nagu ta siiani olnud on. :D
Täna igatahes üritas see mootor kummutada paljusid mootoritega seotud tõeks pidamisi, kui katsetasime uut leak down testrit.

Homme siis ilmselt pihusteid maha katkuma ja testima.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2010 01:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2010 11:14
Postitusi: 191
Neist mõõte riistadest pilte kah on?
Tahaks kah näha millised need on ja kust saab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2010 02:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Välja näeb samasugune aga veidi uuem kool:
Pilt

Osta saab juppidena suruõhuga tegelevatest kauplustest.
Küünla auku keeratav osa tuleb ise vanast küünlast ja torust aretada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.01.2010 17:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kus sul neid silma on hakanud? Lihtsam on osta kui ise küünlaid lammutada ja keevitada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.01.2010 00:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna JectorRate pihustitestriga pihustid ka üle kontrollitud.
Üldiselt on asjad 2.5bar peal 330cc +- 3%, mis on IMO väga hea tulemus.
Tegelikult olid 1. 2. ja 4. pihusti 99% võrdsed 330cc/min ja 3. pihsuti oli 334cc/min
Saabi punased pihustid on 2.5bar peal siis 330cc/min ja 3.0 bar peal 362cc/min.

Aga küünlate tahmamise viga pean ma siis nüüd ilmselt seadest otsima, kuigi WOT on segu 13.1-13.5.
Näpin veidi aju softi ka, et saad täpsem pihustusaeg ja kontrollin mõned välised asjad veel üle.
Võimalik, et ka see segusiibri leiutis viis sisselaskekolle voolavuse puutaha, kuna ma freesisin sealt ühe kõrgenduse siledaks,
mis oleks muidu uue siibri avale ette jäänud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2010 11:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile sai siis veidi Laitses eesseisva ürituse tarbeks kätt harjutamas käidud.
Ei oska muud väga öelda, kui et lõbus oli 4h järjest seda rada nühkida.
Bomsch ei suutnudki õnneks mu Sierrat rajal algosadeks sõita, kuigi Laitse teeotsast sisse keerates sellest palju puudu ei jäänud. :mrgreen:

Auto pidas ennast väga viisakalt üleval, ühtegi probleemi ei esinenud ning pole peale õige õli sisse kallamist kordagi ka ühtegi vedeliku juurde pidanud kallama (~3k km).
Enne minekut sai hommikul WB kell ka külge keeratud, et ei peaks koguaeg läpakas lahti sõitma.
Sealt avastasin ka probleemi, miks küünlad väga tahmased olid ja kütusekulu suur on.
Välise kella ja aju näidu vahel oli ~1 ühik vahet, kuigi välise kella massi otsa panin kiiruga vale ahela külge ning
sealt tuleb väike potensiaalide vahe, mis lisakella näitu veidi rikkama poole muudab.
Õhtul kontrollisin ka küünlaid uuesti ja no hoopis teine tera, asjad ilusti puhtad, isegi kolvi keskelt oli tahmakiht juba maha põlenud.

Eks nüüd tuleb seade uuesti mõlemat kella jälgides üle käia, kuigi Tallinn-Laitse teel sai seda juba suures osas talutava täpsusega tehtud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2010 15:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Oleneb kust istmelt vaadata :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2010 22:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
Kõrvalistmel on alati hirmsam

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7