Ei taha seda praegust lahtist/visco diffrit ära rikkuda, selle pärast nimetasingi seda sebimiseks.

Aga asjast ka, sai täna siis endale leak down testeri jaoks tarvilikud vidinad soetatud ning õhtul ka asi valmis nokitsetud.
Kohe tuli ka asi muidugi ära katsetada ning tulemused suht üllatavad, kõik silindrid on 95% tihedad ehk siis vaid ~5% leket.
Seda 100% karterisse, kõik klapid peavad 99% perfektselt, vähemalt kuulda ei olnud ühtegi klapileket.
Muidugi kui sattuda täpselt reversal bore wear kohale, siis oli leke ~10% kuna seal kohas on rõngavahe ka tunduvalt suurem.
Näitaja on selle kohta, et hooniti asi mitte kõige õigema tehnoloogiaga ning tegu kulunud mootoriga, väga hea.
Kokkuvõttes võib ilmselt nentida, et racingu mõttes prügikasti juppidest kokku pandud mootor on täitsa talutav saanud.
Kompressioonid küll kõiguvad veidi kuid on siiski talutavas vahemikus, teine silinder on ainuke kõrgema kompressiooniga üllataja.
Küünlad on küll parajalt tahmased aga selle põhjustajaks on eeldatavasti erinevalt voolavad pihustid, kuna muus ei saa asi enam olla.
Kui ei ole pihustite probleem, siid on see Sierra mootor sama moodi müstika edasi nagu ta siiani olnud on.

Täna igatahes üritas see mootor kummutada paljusid mootoritega seotud tõeks pidamisi, kui katsetasime uut leak down testrit.
Homme siis ilmselt pihusteid maha katkuma ja testima.