Olen tegelenud viimasel ajal sisuliselt vigadeparandusega.
Esimene viga mille ära likvideerisin oli puuduv kummitihend paagitoru ümber. Lihtne install, pool minutit tööd.
Teine viga, mis on juba kord tõsisem oli see, et vesi tuli salongi. Kojameeste mootori kanali servad olid mitte silmnähtavalt roostatanud ja originaal hermeetik enam vett kinni ei hoidnud. Üks päev lihtsalt panin puhuri tööle ja keskmistest õhuavadest lendas vett. Võtsin paneelid maha ja keevitasin servad täis. Peale läks väike kogus värvi, ootamist ja masteks, et ikka kindel olla.
Kolmas viga mis mind himsalt häirib ja vaevab on kolin sõites. Vea põhjustajaks on käigukast mis ei taha enam vist tööd teha ja nii kui kiirus ja gaasiga antud kiirus ühtlustuvad, nii tuleb sisse kolin. Alul arvasin et see tuleb tagasillast, pooltelgedest, aga peale tänast ma enam nii ei arva. Täna kiskusin peaaegu terve tagumise otsa laiali, puhastasin, proovisin ja määrisin uuesti ning vahetasin ka parempoolse rattalaagri, poolteljed on igati viis olukorras, käega liigutades pole mitte ühtegi nõksu sees, rattalaagrid on nüüdsest ilusti veerevad ja loksuta. Kolin ikka jäi... Gardaan ega reduktor olla ei saa, gardaanis on kõik osad visuaalsel vaatlusel terved, leevendid on ka terved, seega jääb üle vaid käigukast. Seega kui kellegil on W123 käigukast üle, siis võtaksin meeleldi selle ligi.
Neljas viga on rooli vale asend rataste suhtes. Seda üritasin parandada, aga nuut on rooli süsteemil liiga peenike ja ei saanud päris täpselt asja paika. Tuleb uuesti proovida. Muidu ei lükka vasakpööret tehes suunda automaatselt välja.
Viiendaks veaks on ilmselt kas ülemise õõtsa puks või amort. Kumbki neist teeb augulisel teel kõva klõminat. Tagasild järjekordselt pole, kui sild kere küljes rippus oma suurte pukside peal, siis sõitsin seal seljas parajalt, ei kolisenud seal midagi. Amordi võtsin ka korra kere küljest lahti ja kui täiesti lõppu suruda, mis toimub tegelt suht kergelt (näha et läbi omadega), siis lõpus ligi 2cm on amordil tühja käiku, st käib kiirelt alla, vastusurvet pole. Ilmselt see ongi kolksu põhjustaja.
Muidu olen kulgenud 400km jagu umbes, mõnus, mugav ja ilmatuma hea vedrustusega auto. Pere lilla/sinise punniga ei anna võrreldagi, ühega sõidad koguaeg 90'ga ja teisega mõne lohu koha peal mõtled mis küll sildadest alles jääb.
Tuleva nädalavahetuse algus olen ilmselt Tartus, tahaks sillastendi korraks masina sisse tõmmata. Oma pulkadega reguleerimine ei olnud vist nii täpne, rooli tõmbab ise tagasi küll, aga ei ole ikka vist nagu see, mis olema peaks.


