Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.04.2011 22:06 

Liitunud: 27.12.2009 20:47
Postitusi: 2884
Asukoht: Põhja-Läti
kj kirjutas:
Euronumbrid :kill
Mingit EST kleepsu ka ei paneks, palju sa välismaal käid sellega siiis ? :D

Ma arvan et lätist kaugemale ei liigu :)

_________________
BMW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.04.2011 22:07 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Oot misasja, est tähis peab olema numbril, et eestist välja minna ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.04.2011 22:11 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
ghozt kirjutas:
Oot misasja, est tähis peab olema numbril, et eestist välja minna ?

Täpselt nii mulle maanteameti töötajad rääkisid, riigisiseselt võin nende vanade latakatega veel sõita, aga kui lähen välismaale peab olema kas euromärgistusega numbrimärk või EST kleeps.
Mulle euronumber meeldib, ma ei tea miks, sinine ta on, käib autoga täitsa kokku kah. (http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 5c3824.jpg)
Lisaks keerasin velje ka alla... Ei tundu nii ilus kui arvasin, originaal penta (16") võiks ikka olla, siis saaks erimaasikas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.04.2011 23:34 

Liitunud: 31.10.2003 21:30
Postitusi: 163
Asukoht: TARTU
tulede kohta see et mul on korduvalt, et kui nad saavad siis regullivad ise kohe ära ja tasuta

sul ju peax tulede reg töötama

_________________
OPEL MONZA 1980 , AUDI A4 2.8 QUATTRO 1995A, CITROEN BERLINGO 1,6 D 2014.
KÜLMUTUSSEADMED JA SOOJUSPUMBAD 53306496


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.04.2011 08:24 

Liitunud: 06.11.2009 22:25
Postitusi: 59
Asukoht: põlva
canyondrift kirjutas:
ghozt kirjutas:
Oot misasja, est tähis peab olema numbril, et eestist välja minna ?

Täpselt nii mulle maanteameti töötajad rääkisid, riigisiseselt võin nende vanade latakatega veel sõita, aga kui lähen välismaale peab olema kas euromärgistusega numbrimärk või EST kleeps.
Mulle euronumber meeldib, ma ei tea miks, sinine ta on, käib autoga täitsa kokku kah. (http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 5c3824.jpg)
Lisaks keerasin velje ka alla... Ei tundu nii ilus kui arvasin, originaal penta (16") võiks ikka olla, siis saaks erimaasikas.


ei pea olema euro nr. piisab ka est kleepsust eelmise autoga vene piir küll midagi ei ütelnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.04.2011 12:22 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 12:58
Postitusi: 451
Asukoht: Kärdla
Minule ka euronumber meeldib. Ei olnud ka see vanatüübi number aastast 1977 ja ei usu, et ka omanik 77 aasta väljalase on. Mõned asjad lihtsalt võivad uuemad olla. EST kleepsu plärakat paned ju veel vähem kuhugi siledaks nühitud plekile. Väga ilus mersu on.

_________________
Minu valmistatud mudelid
http://www.almaracing.org/mudel/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.04.2011 12:39 

Liitunud: 08.04.2006 21:33
Postitusi: 3611
Oiks kirjutas:
Minule ka euronumber meeldib. Ei olnud ka see vanatüübi number aastast 1977 ja ei usu, et ka omanik 77 aasta väljalase on. Mõned asjad lihtsalt võivad uuemad olla. EST kleepsu plärakat paned ju veel vähem kuhugi siledaks nühitud plekile. Väga ilus mersu on.



Väga vaja, lükkad magentiga est kleepsu külge kui tarvis reisida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.04.2011 12:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2009 14:31
Postitusi: 28
Musti nr ei anna juba külge keerata? see oleks veel stiilsem...

_________________
BMW 335i (E93), BMW z4 (E85), Yamaha R6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.04.2011 13:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
Sants kirjutas:
Musti nr ei anna juba külge keerata? see oleks veel stiilsem...

Alustuseks tuleb natuke lugeda, mis selleks üldse teha tuleb: http://www.unic.ee

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.05.2011 22:46 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Olen tegelenud viimasel ajal sisuliselt vigadeparandusega.
Esimene viga mille ära likvideerisin oli puuduv kummitihend paagitoru ümber. Lihtne install, pool minutit tööd.
Teine viga, mis on juba kord tõsisem oli see, et vesi tuli salongi. Kojameeste mootori kanali servad olid mitte silmnähtavalt roostatanud ja originaal hermeetik enam vett kinni ei hoidnud. Üks päev lihtsalt panin puhuri tööle ja keskmistest õhuavadest lendas vett. Võtsin paneelid maha ja keevitasin servad täis. Peale läks väike kogus värvi, ootamist ja masteks, et ikka kindel olla.
Kolmas viga mis mind himsalt häirib ja vaevab on kolin sõites. Vea põhjustajaks on käigukast mis ei taha enam vist tööd teha ja nii kui kiirus ja gaasiga antud kiirus ühtlustuvad, nii tuleb sisse kolin. Alul arvasin et see tuleb tagasillast, pooltelgedest, aga peale tänast ma enam nii ei arva. Täna kiskusin peaaegu terve tagumise otsa laiali, puhastasin, proovisin ja määrisin uuesti ning vahetasin ka parempoolse rattalaagri, poolteljed on igati viis olukorras, käega liigutades pole mitte ühtegi nõksu sees, rattalaagrid on nüüdsest ilusti veerevad ja loksuta. Kolin ikka jäi... Gardaan ega reduktor olla ei saa, gardaanis on kõik osad visuaalsel vaatlusel terved, leevendid on ka terved, seega jääb üle vaid käigukast. Seega kui kellegil on W123 käigukast üle, siis võtaksin meeleldi selle ligi.
Neljas viga on rooli vale asend rataste suhtes. Seda üritasin parandada, aga nuut on rooli süsteemil liiga peenike ja ei saanud päris täpselt asja paika. Tuleb uuesti proovida. Muidu ei lükka vasakpööret tehes suunda automaatselt välja.
Viiendaks veaks on ilmselt kas ülemise õõtsa puks või amort. Kumbki neist teeb augulisel teel kõva klõminat. Tagasild järjekordselt pole, kui sild kere küljes rippus oma suurte pukside peal, siis sõitsin seal seljas parajalt, ei kolisenud seal midagi. Amordi võtsin ka korra kere küljest lahti ja kui täiesti lõppu suruda, mis toimub tegelt suht kergelt (näha et läbi omadega), siis lõpus ligi 2cm on amordil tühja käiku, st käib kiirelt alla, vastusurvet pole. Ilmselt see ongi kolksu põhjustaja.

Muidu olen kulgenud 400km jagu umbes, mõnus, mugav ja ilmatuma hea vedrustusega auto. Pere lilla/sinise punniga ei anna võrreldagi, ühega sõidad koguaeg 90'ga ja teisega mõne lohu koha peal mõtled mis küll sildadest alles jääb.
Tuleva nädalavahetuse algus olen ilmselt Tartus, tahaks sillastendi korraks masina sisse tõmmata. Oma pulkadega reguleerimine ei olnud vist nii täpne, rooli tõmbab ise tagasi küll, aga ei ole ikka vist nagu see, mis olema peaks.

Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 02.05.2011 21:12 

Liitunud: 16.04.2007 23:46
Postitusi: 163
Asukoht: Tallinn, Lasnamägi
Mul oleks automaatkast pakkuda. Kirjutan peagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.05.2011 14:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2009 23:44
Postitusi: 1187
mul majaees seisab selline merss mille velg sobiks sulle, nagu naine kööki

see paremal olev mersu ka tolle omaniku oma pluss veel üks mingine beež
Pilt

_________________
4 2 0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 09.05.2011 15:07 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Vaevalt see mees oma velgedest loobuda tahab ja ma usun et kui juba kuuel see eest koopast väljas on, siis on minu autol kindlasti. Velgedest kui jahiks, siis originaal pentasid, 16" ja sisse mineva tähega. Hetkel sobib see ka külge mis praegu all on.

Värk on selline nüüd, et vigadeparandus saab nüüd alata. Soetasin käigukasti reedesel päeval, nüüd saab ka selle kolina küljest ära, et sidur alla - kolin kadunud, sidur üles, jälle olemas. Loodan ka et sõiduaegne koll koll ära kaob, mis esialgu tundus poolteljest tulevat, aga nüüd lähemalt kuulates kuskilt auto keskelt, kus on käigukast. Ilmselt on ikka mingi laager nii läbi et annab hammaste vahel mängida. Hea veel et Tartu otsa ära tegi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 14.05.2011 11:19 

Liitunud: 18.12.2007 16:41
Postitusi: 73
Asukoht: tartumaa
survelaager teeb ilmselt seda häält, aga kena mersu küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 14.05.2011 12:51 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
remains kirjutas:
survelaager teeb ilmselt seda häält, aga kena mersu küll.

Viimasel ajal on ka endal kahtlused sinna survelaagri juurde kandunud. Ometi et see asi väga imelik on. Survelaager ju siduri vabaasendis ringi ei käi, kuidas ta siis koliseda saab... Või siis käib lihtsalt vastu ja on kõriseva helina kastis. Nagu vahepeal on, vahepeal ei ole ka, üles on kohe kuulda, isegi kõrvakuulmatud vanavanemad kuulevad seda heli kui siduri alla vajutan ja kõrin ära kaob.
Käigukasti vahetasin ka ära, pettumus, ikkagi on viga kuskil tagasillas. Kuigi pole hullu, on ennemgi mõttetut tööd tehtud ja vähemalt on teine töötav kast olemas. Uuel kastil ainukesena on probleemiks ilmselt äkki pikk seismine või midagi säärast, sest tagurpidi käik ei taha sisse minna ilma ragisemata (võib ka siduri õhutamisest olla) ja neljas ning kolmas ei ole eriti koostöövalmis. Hoobade reguleerimisega peaks selle paika saama. Kastivahetusega tuli ka üks õrn halb trollibussi heli sisse, väike undamine on sees.
Omas kastis oli mul täiesti puhas punane ATF, ilmselt kunagi vahetatud. Nüüd otsustan omaette, et kas proovida vahetada ka survelaagrit, uut hetkel finants osta ei luba, aga nn uue kastiga tuli üks survelaager kaasa, vaatame, kas see toimib. Õnneks on W123 käigukastivahetus väga lihtne töö, ära kiskuda on vaja väga vähe osakesi, suurimaks peavaluks on gardaan, aga isegi kui poldid lahti on jääb käigukast võlli otsa ja kerge tõmbega tuleb asi otsast ära. Läheb sama kergelt ka tagasi, kuna tunnelis on piisavalt ruumi igasugusteks trikkideks. Võrreldes moskvichi käigukasti ja siduri vahetusega on see küll lust töö. Mossel kangutad kahekesi kasti otsa ja üritad polte sisse keerata, siin aga õnneks augud vähe varuga tehtud ja kõik toimib.
Ja sillale ma ei anna enne rahu kui ma aru saan kust tuleb kolisev heli. Nüüd mõtlesin ja mõtlesin ning jõudsin järeldusele, et tuleb auto pakkude peale toetada nii et vedrustus normaalasendisse jääks ja siis käima panna ning proovida. Kui rattaid all polnud ja pakud nn sillapukside all olid, siis ei kostunud mitte mingisugust kahtlast heli, sellest et pooltelg oli tervenisti välja tõmmatud ja ämblik kulumata osa peal jooksmas.
Esisillas või kuskil seal järgmise teooriana proovin ära, kas õhupuhasti ei tee seda ebameeldivat jama. Üks nn leevendi padi on katki ja õhupuhasti korpus tillerdab ühest nurgast niisama ringi. Liimida ei kannata, ainult kas uus osa või täisjäigalt kinni.
Oh, ja nüüd sadas vihma, tuleb minna uurima, kas põrand on kuiv.

Tööõhinas ja pettumushoos pole isegi aega pilte teha, samas on ka akud nii piixus et paras aeg oleks fotokale adapter leiutada ja juhe taha pista.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7