Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 06:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.01.2010 23:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ma lihtsalt tunnetan Sierrat juba vaikselt tagumikuga ja antud hetkel oli tunda, et välja kukkunud siht kohe kindlasti eesmärgiks polnud.
Kõrvalt saab kohe aru enda tagumikutundega, kas juht jäi vastukeeramisega hiljaks või mitte.
Kahjuks enamus inimesi reageerivad masendavalt aeglaselt, põhimõtteliselt enne kui külg ette läheb on tunda, et asi lõppeb spinniga või hanges.
Auto liikumist ja mõjuvaid inertse tuleb kehaga tunnetada, siis saab nö. raskuse ja inertsiga vajalikus koguses mängida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.01.2010 11:01 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.04.2003 16:42
Postitusi: 1080
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks bomsch ole ka esiveolisega harjund ju. Niipalju, kui ta endale sellega sõita on luband. :D

_________________
56897383


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 21.01.2010 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2007 22:39
Postitusi: 190
Asukoht: kohila vald
Eelneva teema jätkuks http://www.autoladu.ee/tooristad/1269

_________________
Ka otsatult lihtne süsteem on oma olemuselt ettearvamatu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.01.2010 00:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis autosse veidi soundi AudioFookuses installitud, et pühapäevane jäärajavõistluse tripp ladusamalt läheks.
Suured tänud Indrek Andole ja Kalevile, kes tegid ära suurema töö ehk kõlarite installi ja kõlarikaablite vedamise.
Minu tööks jäi juhtmete maki taha ühendamine.
Narkaritele ja varastele võin kohe ära öelda, et midagi hinnalist sinna autosse ei läinud, VW 90-nendate originaal Gamma makk,
BMW originaal esikõlarid ja taha vanakooli Pioneeri kõllid, mis autoga kaasa sain. Selle eest ei saa vist ühte laksugi kätte.
Heli sai sellise koosluse kohta üllatavalt hea, kõvasti parem kui sellisest kraamist oodata oskasin.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.01.2010 23:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Oeh, tänane päev on sellele autole raske olnud.
Kuna eile oli hea sõbra sünnipäev, mis paiknes Fordi Talvekarika esimesest etapist ~235km kaugusel, olin ma sunnitud endale hommikus kaine autojuhi sebima.
Esimesed mõnikümmend kilomeetrit möödusid lõbusalt, kuniks roolis olev sõber oma Sierra ohjamise võimeid üle hindas ja
me kurvist väljudes ~60km/h teepervel olnud jäätundu hange maandusime. Tegu ei olnud muidugi sihilik vaid antud koht oli kiilakas ja läks lihtsalt näpuvahelt.
Tulemuseks täiesti ribadeks esistange, puruks tagastange ning ka kaasreisija esitiib on veidi deformeerunud. Aknapesuvee paak ka lekkis peale pauku.
Aga siiski läbi häda jõudsin täpselt õigeks ajaks võistlusele kohale ja endalegi üllatuseks sai RWD klassi 3. koht kindlustatud.
Kusjuures minu parim ringiaeg oli vist RWD klassi ringiaegadelt paremuselt teine.
Tagasitee Tallinna ei möödunud ka lilleliselt, kuna usaldasin liigselt Sierra kütusenäidikut ja lambist keset Tartu maanteed kütus otsa sai.
Ajastus oli muidugi taaskord hea, kuna 5km tagapool tuli Bomsch Kersti Sierras ja sai nendele sujuvalt kütusaekanku sülle antud.
Muidugi tuiskasid nad minema Tallinna poole, kus lähim tankla oli 25km edasi Kosel :mrgreen: Tegelt oleks pidanud Tartu poole tagasi sõitma 5km.
Kuni nemad tiirutasid sõitis puht juhuslikult mööda üks mu sõber, kes mind Kose tanklasse sleppis, seega said teised Tallinna poole edasi uhada.
See 25km nööriotsas oli muidugi lummav kui väljas vähemalt -25 kraadi ja sama õhk hooga salongi puhub. 5km enne Koset oli raskusi jalgade tunnetamisega. :D

Lõpuks jõudsin siiski koju ja võib öelda, et tripp oli trippimist väärt.

Kui kellelgi on soodsalt korralike facelift Sierra stangesid pakkuda võib mulle PS-i postitada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 25.01.2010 00:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
See on see kui lastakse eluaeg kia roolis olnud inimesed vähe käredama pilli rooli :twisted:
Igatahes aknapissuti paagi võin ma sulle enda sierra pealt ohverdada,kahjuks stanget ei tõuse minu käsi sealt ära keerama muidu ei kannata enam sierrat hiljem kalli rahaga müütada

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 26.01.2010 19:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna BBS esispoileri asemele tutikas stock MK3 plastikstange ostetud.
Asi on ikka väga kitsas külje pealt võrreldes BBS-iga aga radika katab õnneks täpselt ära.
Lootus on, et enam ei jää nii kergelt hange kinni, kuna stange serv kõrgem.
Samas tekib kohe oht, et auto läheb ka sügavamale hange, kuna ei ole stanget hoogu pidurdamas.
Uue stange paigalduseks tuleb muidugi vaeva näha ja taastada kere külge need kohad, kuhu originaalis stange kinnitub.

Õnneks on sellele stangele ka suht viisakat lisa saada, mis toob stange küljekarpidega samale kõrgusele tagasi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 01:12 

Liitunud: 22.09.2009 10:16
Postitusi: 90
Pilte-Pilte :D Väga pildivaeseks jäänud see projekt :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 02:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Virutasin ühe pildi FFE foorumist, kus stange veel peale 200km tagasi tehtud kraaviskäiku kuidagi ees püsib:
Pilt

Katsun homme päevavalges mõne pildi hetkeseisust ka teha.
Krt nüüd kui see esistange juppideks on hakkab ta piltidelt mulle aina rohkem meeldima. :(
Kui väga viitsiks oleks see stange ilsmelt ka veel taastatav.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 03:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Jube raibe,tagatiivaääred mädad,plekid ligadi logadi,karpe ilmselt kah ei eksisteeri...
Taibohh kui keegi selle ära kustutab :evil:

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 03:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
Nokian kirjutas:
Jube raibe,tagatiivaääred mädad,plekid ligadi logadi,karpe ilmselt kah ei eksisteeri...
Taibohh kui keegi selle ära kustutab :evil:

Mine osta elu endale ajaviiteks kusagilt !
Ma arvan, et mihkel ei jõua kh kõiki enda autosi kapitaalselt ülesse ehitada, eriti veel korraga (ehitab vist niigi 2/3 autot korraga koguaeg) . Ja sierra on tal samamoodi talve nautimiseks mitte elu projektikas/hobi auto... see tal funnimiseks lihtsalt. Ja ka arvan, et selllise väärtusega, et läheb kusagile valli siis läheb.
Ja selle keretööde tegemine talvel oleks juba patt !

Olen 2 korda ise seda sierrat juba silmanud... ühekorra siis männiku jäärajal, teinekord laup või pühap laagri säästu ees ! :)
Kena rullnokkade hirm ! 8) Just sellise väheke väsinud välimusega :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 04:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Rullnokkade hirm :kill 85kw ei tee veel rullnokkadele midagi,kui sinna oma 100kw juurde tuleb siis ehk muutub minu jutt kah :wink:
Nii või naa ei ole mootori originaali taastamine st kuluosade vahetamine väärt "projektide" alla saamist,seda on siin paljud teind miks kõik need ei ole projektide all??
Päris palju teisi autosid siin lugejatel millega on oluliselt rohkem vaeva nähtud ja välimus on ikka oluliselt etem kui see siin :bs
Grimes mul on täitsa elu olemas,midagi võiks teisiti olla aga olen täitsa rahul hetkeliselt.
Vaadates juba seda pealkirja (Bomsch killer) no milleks??omavahelised naljad jätke omavahele,kõik sellest ei saa aru(ei vihjand endale).
No see ei ole vabandus et mitu autot vaja teha,siis tehku üks korda mitte ärgu tilgutagu edasi tagsi,nii need valmis ei saagi kunagi.
No t6esti teeksin ennem keretöid kui nühiksin kuskil mingit järvejääd,mõtetu finantsi raiskamine see tegevus ju,võibolla ei saa aru hästi aga see puhtalt minu arvamus,Mihkel ära siis pahanda,ei ole midagi sinu vastu lihtsalt pidin "arvamust" avaldama...
Kade ma ei ole kah!!

Moderullid,kas ütlesin midagi haiatuse v6i bänni väärilist? Või hoopis kustutatakse see ära??Offtopikut siin nagu ei ole,kõik teemakohane ja suht viisakalt kah veel!

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Viimati muutis Nokian, 27.01.2010 05:20, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 05:18 

Liitunud: 14.05.2003 11:48
Postitusi: 391
Asukoht: Tallinn
Appikene, tegu ongi JÄÄRAJA PROJEKTIGA. Selle pärast ta siin ongi.

Mulle see sierra meeldib igatahes.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 11:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh originaalis oli tegu karpamootoriga ja ei ole toimunud lihtsalt mootorivahetus vaid lisaks on mootorit veidi modifitseeritud, seega võiks nagu projekti mõõtu õigustada.
Minek on tal suht kesine aga jääpeale on ka sellest enam kui küll. Oleks aega ja viitsimist oleks see turbokolle ka juba valmis.
Paraku on mul mitu sõprade ja "klientide" projekti ka kaelas ja ei jõua enda 4-ja autot nii kiiresti ehitada.
Iga õhtu küsib 3 inimest, et kas ja millal tema asju saab teha.

See et kere iludetailid mädad on mind ei häiri, kuna kandevdetailid on kõik korralikud.
Ok karbid on tõesti tagantpoolt veits mädad aga see ei sega hetkel sõitmist.
Kui õige MASU lõpuks Eestisse jõuab ja mõni keretööde vend kuskil linna ääres odavalt ent kvaliteetselt ära teeb asjad, siis saavad ka need puudused likvideeritud.
Tegelikult tuleks auto siis ka üleni üle värvida. Aga üleüldiselt on tegu katsetamisprojektiga, et kui siibrisse viskab, siis on häving mitte suurem kui ta hetkel juba on.

Kes arvab, et jääpeal kiiresti sõitmine on külg ees hooga lakmine, siis eksib.
Reaalselt kiiresti sõitmine on sisuliselt seismine ja võimalikult sirgelt mööda kurve hiilimine.

Mis Bomsch-i puudutab, siis see missioon sai juba täidetud ja Bomsch FFE I-mesel etapil ära ownitud. :D
Nüüd peab venitama, et ta auto jägmiseks etapiks valmis ei saa, siis on jalgealune vähe kindlam. 8)

Väike eesmärk on seatud, et SR avalaksuks võiks kas turbo või nitro süsteem peal olla.
Vabalthingavana on kuidagi eriti niru paugutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.01.2010 12:50 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Nitro puhul - mis süsteem ja kui suurt shot´idega?

ja kas mõlemat korraga ei saaks(valmis)? :D



Tannile - Ära hakka jälle targutama, eriti finantsteemal. Point on selles, et päeva lõpus siiski - sina laod tellist ja Mihkel teenib projektidega raha. See, mis on Jupiterile, ei ole kohemitte härjale lubatud. See, et sina selles midagi ei näe ei tähenda, et asi väärt ei ole.
Tann, ära siis pahanda, ei ole midagi sinu vastu, lihtsalt pidin "arvamust" avaldama... Ei ole ma samuti kade.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7