Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.06.2024 03:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.05.2010 21:04 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Tänaseks päevaks, õigemini reedel juba sai mersu keeratud parema külje peale, oleks mootor peal sõidaks vähe naitraiderit. Külili ajasime masina täpselt samamoodi nagu läks ümber ka roheline, tungrauad ja parajad pakud ning torud. Tund või midagi sinnakanti ja masin seisis kahel rattal toed all. Põhja all on juba natuke lustilisem tööd teha, plekki mida paigata on suhteliselt vähe, kuigi tuleb ära keevitada karp ning poolraamid. Leidsin veel ühe probleemse koha, häiris mind karpi maha lõigates jälle üks kogus makrofleksi mis paistis tagumisest poolraamist välja. Koobas oli ka maru suure maanteekihi all, selle alt tuli välja veel mõni auk, tagaratta maha saamine oli ka paras kunst, käiku sisse ei saa panna, gardaani ei saa kinni hoida, seisupiduritala pole küljes ja sinna ei saaks nii või naa ligi, siis alguses tuli välja mõelda moodus kuidas rattad kinni saada. Ajasime tungrauaga trossi pingule ja hakkas poltide väänamine, kõvasti kinni ka teised, kes see jõumees neid kinni toppis. Oli seegi poolraam makrot täis, hakkan välja kookima kui augu sisse lõikan natuke suuremalt, et paiga peale saaks panna.
Karpi maha lõigates nägin, et karp mitmest osast kokku pandud ja see koht kus aste oli, sealt oli pahteldatud, lõikan, no, algus tuli nagu tavapäraselt suitsu, siis hakaks järsku valget tolmu lendama, selge. Karbi sain maha, eest oli tungi auk üldse kadunud, ära lõigatud või midagi, aga taga oli alles, karbi sisse jäetud. Tagumist vasakut kiiget on ka keevitatud mingi suhteliselt paksu plaadiga, no näis, kas vahetan terve silla ära või läheb see käiku, reduktori pean igatahes ära vahetama, üks oli 3.69 teine, mis all on oli vist 3.92 kui mälu ei peta.
Rattahoiukoopal on ka roostekohti sees, ilmselt tavaline, eriti huvitav oli see värvipoti kaane moodi asi mis sealt põhjast kätte oli võimalik saada, kahjuks oli see ka poolenisti roostetanud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... e=6&seek=0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.05.2010 21:21 

Liitunud: 30.01.2006 21:55
Postitusi: 558
Asukoht: Tallinn
kiire.ee on jutu järgi üks väga kõva kerega masin müüa. viska pilk peale, äkki tasub teine kere vaadata hoopis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.05.2010 21:22 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Natukse hilja juba vist ja siis ei ole üldse nii pönev ju :)

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 16.05.2010 21:28 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Hilja muidugi, varsti saab juba krunti kasutada ja õige varsti, kunagi juuni alguseks on plaanis mootor tuksuma saada. Eks näis.
Ühe teadjama mehe jutu järgi on sellel autol küljes üllatavalt palju originaalosi, isegi esimesed amordid on originaalid, tagumisi päris ei tea, aga näevad küll välja et vahetatud pole, laia puksiga veel teised.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 18.05.2010 11:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.07.2008 15:50
Postitusi: 294
Asukoht: Tallinn
No see 290 000 või mis tal ees oli on ka originaal ls... ja nendel autodel ei tulnud vist tõepoolest sellise numbri peale veel suurt midagi vahetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 18.05.2010 19:04 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Õnneks olen viimasel ajal suhteliselt prii olnud igasugustest kohustustest, koguaeg on keevitusmask või plastikprillid ees olnud ja sädemeid on nähtud hulgim. Üks pool hakkab nagu valmis saama, poolraam ja karp veel väänata, selle nädalavahetusega võiks need mõlemad lõppenuks lugeda, oleks ülifain, siis pill teistpidi upakile.
Kui nüüd saab ka krundimaterjali mis peaks kaitsema ülihästi korrosiooni vastu, siis olen küll õnneseen, näis kuidas asjad välja kujunevad.
Karbi väänamine on jälle üks paras pulli tegemine, ise seda põlve otas ega kuskil pingis ei tee tegelikult, ainult jupeldamise teel, ühest otsast on erinev kui teisest ja põhi tuleb ka vahepeal tõusuga vastu.
Buvanoli peaks kodust ära mersu juurde viima, roosteseks kisub, mingi erilisi koldeid ka ei taha.

Ja õde võiks juba mingi aeg koju tulla, saaks ma ometi juba oma pildivaramut täita, muidu saab auto korda ja pilte ei olegi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 24.05.2010 19:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 22:28
Postitusi: 681
Päris palju tööd autoga ikka tehtud,näha et keevitus seisab käes kll :)
edu ja palju raha selle autoga.

_________________
Ford Scorpio 93a Ghia 2.9 V6 110kw ///////// Ford Scorpio 98a 2.5td 92kw
Ford Sierra 91a 2.0 4X4 98kw //////// Subaru Leone 1.8 Turbo 4WD 110kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.05.2010 22:30 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Pilt

Kui mersu vaikselt garaažis kükitab ja mind ootab, siis ma ikka ei saa, midagi peab nagu tegema. Harjutan vaikselt parem siin kätt ja soojendan vanu oskusi.
Selline see mersu välja tuli, võimalus on teda teha nii suureks kui ise tahan ja panna taha selline taust nagu ise tahan, klaasidest jääb kõik läbi kumama ilusti. Ma ise olen rahul, äkki panen selle pildi särgilegi. Mul üks omajoonistatud volgaga särk on ja see on suht populaarseks saanud siin. Teab keegi kes särke teeb ja ehk oskab ka orjenteeruva hinna öelda sellise mitmevärvilisuse puhul ning millist faili neile vaja on.

Valmis ka üks taustapildimoodi asi
http://i212.photobucket.com/albums/cc47 ... _taust.png


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 15.06.2010 22:03 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Mõtled küll, et mis see keevitada ja teha on. Kõik paistab ju nii lihtne esmapilgul, aga tegema hakkad unustad end kohe heaks mitmeks tunniks tööle nii et aega ei ole kellagi vaadata.
Nüüd, kui kohustustest prii, on aega tegeleda igapäevaselt kui just nagu vahepeal siin tehtud on midagi muud vahele ei tule. Küttepuud on vaja ju teha, metsast välja tuua, lõigata, lõhkuda ja kohale vedada. Tagatipuks veel riita ka sättida. Iga järgnev töö võtab oma aja.
Vahepeal seisis asi kõik puuduva relaka taga, vana lõppes ära järsku, reduktor läbi ja rootor jooksis ka tõukurmähistesse, suits väljas ja kööga. Soetasime siis teise, parema. Vahepeal tuli parandada ka keevitusaparaati järjekordselt, seekord sai hea, aastateks äkkigi. Keevituskäpp on natuke emane, teeb vahest lollusi, aga masin keevitab nüüd ilusti, sulatab ka alumist plekki parajas koguses ja kui ikka lased, siis punkt vajub ilusti laiali ja õmblus tuleb ilus, mitte ei kärista hunnikut peale.
Vasaku küljega on peaaegu et kõik, minu vaatenurga järgi on panna paika veel üks plekitükk, mis peaks katma esimeses koopas olevaid pisikesi auke, kuigi aukude kõrvalt on suht pehme. Terve selle külje ja põhja peale ongi see sama suur plekitahvel läinud, saaks noo ruudukesi välja lõigata, aga prahti, mida vaja ei ole enam või mida kasutada ei saa, seda jääb ikka maru palju üle.
Viimane asi mis sealt tahvlist kätte saime oli karbiplekk, mis tuli väga hästi välja, kasutasime omatehtud painutuspinki väikese improvisatsiooni saatel ja asi sai sirge ja hea, kõik otsad ja koobas on paigatud parajalt, tolmu ei tohiks enam sisse tulla vähemalt tagumisest koopast.
Nüüd kui see külg maha saab, tuleb jälle väikene teiste tööde periood ja kui uuesti sisse ajame ja tagurpidi seekord, siis saab teise küljega pihta hakata. Ma tõsiselt loodan, et seal on tagakoobas ilus ja sealt paikama ei pea. Teise koopaga tegi küll sellest tööst küll nii siiber maigu suhu, et anna ainult olla, ei ole sellist parajat plekki ka, kust see paine teha, mõlematpidi jälle sees, no, plekk lõhki ja painde alla, seekord sai hea.
Tungrauaaugud, millest ma varem puudust tundsin said ka valmistatud tungi järgi mõõtes ja toru otsides. Said teised igati kõvad, nüüd on vähemalt kust autot üles tõsta kui tee peal parasjagu rehv peaks purunema. Tuleb ka mõelda sinna mingid katted või midagi sarnast, siis oleks parem.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Rohkem pilte: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... 53/?page=7


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 15.06.2010 22:43 

Liitunud: 18.05.2009 19:40
Postitusi: 40
soovitan http://www.t-sargipood.ee/ sealt saad kohe vaadata palju see hind tuleb:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 17.06.2010 20:46 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Tahaks leida ühte toredat inimest, kes Tartu või misiganes Levadia kaubandusketist mulle ühe tahvli plekki ära eraldaks ja Antslale ligemale toimetaks. Kui kellegil on sarnane võimalus olemas, liigub siiakanti tihedalt ja just Tartu linna ja Antsla otsa, siis võtkem ühendust. Teine karp on vaja valmis väänata, selle taga seisab töökulg. Tahvel on parajalt suur, niiet väga heaks abimeheks oleks kas buss või käru. Sõiduauto siin ei aita.
Külmvaltsiplekk 1,0 on suuruses 1250x2500mm ja lehe hind koos km-ga 291EEK


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.07.2010 22:16 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Vot kurja, olen ka mina oma projektiosaga samamoodi jännis nagu mõned sarnased tegijad kellel asi seisab kuu või paar, isegi rohkem. Mul küll loodetavasti asi nii palju ei seisa, järgmise nädala jooksul ma lihtsalt organiseerin asjad liikuma. Praegu on lihtsalt seisak, küll vahepeal sai ära tehtud puud 14 ruumi käsitsi ära lõhutud, auto peale laetud ja mõni kilomeeter koju veetud ühe väikese veomasinaga mis ainult 2 ruumi peale võtab. Aega läks, aga asja sai, lubati mulle selle eest värv välja teha, seegi hea.
Nüüd on veel sama palju puid teha, aga nendega on aega.
Praegu seisab ka ehitus selle peal, et kunagi sai palju ringi sõidetud küll jaanipäevadele jne ning peale seda sai ühel mossel sidurit vahetatud. Sealtmaalt seisab mersu väljas, ootab sisseajamist. Praegu on kanal tühi küll, aga üks teine patsient on sisse tulnud ja saabunud. See sama masin millega puid vedasime tahab portesid värvida ja kabiini korrastada kuna on tekkinud mõned läbivaatusaugud. Praegu on asjad korras, võiks nagu mersuga tegeleda, aga sealsel autol on vaja rooliotsad ülevaatuseks vahetada ja sada muud häda...
Põhimine häda, miks asi hetkel seisab on see, et mul ei ole tarvilikku plekijuppi, millest teine pool karpi väänata. Kõik muud materjalid on olemas kuni värvieeltööni mida tuleb kõvasti.
Ainuke asi mis enne seda juttu tehtud mootoriruum korda, radikatala paigatud, kõik oranžiks tehtud ja... Siin ta seisab

Natuke uut silmarahustit: http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/72188081


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 07.07.2010 23:50 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Nii, ja saigi keeratud teine külg. Enne suuri vihmasadusid päiksepaistelisel lämbel päeval jõudsin ma üksinda mersu koormarihmaga garaaži upitada, teha vajalikud toimingud, klotsid alla, garaaž puhtaks ja tungraud alla. Pool tundi ja masin seisis külje peal. Hakkab siis pihta sama ooper, ainult teiselt poolt.
Selle poole esimesi flanserone on ikka eriti palju pedereeritud, keevitatud on seda vähemalt sajast kohast, saja erineva paigaga. Kas on plekist puudu olnu või midagi, ma ei tea. Keevitus on ka maru vale vooluga olnud, punkt on kasvatatud mäeks mitte ei ole laiali valgunud ja ühte sulanud, vaata et meisel vahele ja lööd kõik tükid minema. Samas on ka keegi juba terve auto peale arvanud et maru hea oleks kasutada tavalist mingi majapidamissilikoni. Need on kantud otse keevituskohtadele ja sealt alt on üllatus, üllatus, roostes. Ma ütlen, tõsiselt on siin kallal käinud ehitusmehed, teine karp oli ka tsinkplekist ja makrot oli ka omajagu, aknasilikoni on ka omas koguses, ime et veel naeltega midagi kokku ei ole pekstud. Nii palju kui saab käian tasasemaks, siis oranžiks, krunt ja masteks.
Karbiga on sellised lood, et see on hullem kui teisel poolel. Pidi ära lõikama suhteliselt ülevalt, ja lävepakul on ka mõned augud ja üks jupp mida on vaja vahetada. Aga saame hakkama. Karbi, nagu ka eelmise teeme ise, lootus on ka see nädal plekki saada, sama suur tahvel kui eelmine, siis oleks überpro ja asi hakkaks jälle pihta.
Praegu on ära tehtud vaid nii palju, et põhja alt on ka kohad kuhu enne ei ulatunud punktitud, käiatud ja roostesurmaga üle käidud kuna oli teine päris rebane juba.
Tagakoobas ka ilmutab ennast, saame jaole. Ei ole nii hull kui teine pool, mõned jupid plekki ja asi on valmis
Tagatiivaga on lood hoopis nutusemad. Sinna on keegi tarvitsenud panna ohtralt pahtlit ja keevitust pole see väljastpoolt näinudki. Pahtli alla muidugi ei ole mitte midagi raatsitud panna, seega on asi ka roostes. Tagatiivas on ka üks auk kohas kus seda olema ei peaks. Pahtel ka mullitab ja on mõraline, uksega ka see pool tiiba kokku ei läinud. Imelik.
Kapotialune sai ka krundi alla, maru hea krunt on, mingi hall, kõvendiga ja puha. Kuivab ära, kannatab pahtlit peale kanda ja kuivab suhteliselt kiiresti.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... 53/?page=8

Seniks ilusat suve ja palavat päikest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.07.2010 01:33 

Liitunud: 25.06.2010 22:28
Postitusi: 36
Hea töö! jõudu ja jaksu edaspidiseks :hail :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 08.07.2010 01:37 

Liitunud: 23.10.2008 22:40
Postitusi: 381
Jube keevitus ikka tehtud, päris mäda oli :D Kas kapotealt jne pahteldad, lihvid keevituskohad ära ka?

_________________
andre ütleb:
menti ei tule sest neil juba on kaks väljakutset


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7