Siduri vaheketas ootasin uut pea kuu aega
Algul pidin usast tellima(pea 8000 eeku koos maksudega oleks hinnaks tulnud tavalisel metall kettal), aga lõpuks leidsin tunduvalt odavama variandi Eestist ning siis ei suutnud japs seda välja saata ning muudkui venis ja venis. Eile sai lõpuks kokku, vahepeal sain küll sõita, aga kõvema parema pedaali pressimise peale hakkas libisema, ehk siis auto seisis.
Mõni pilt ka
Hooratta pool näeb kena värviline välja...õnneks teine pool on ok.

Sidur lahtisena, alumine on uus ketas.

Vana vaheketas oli 4.95mm, uus 5.49mm ning mingise carbon värgiga kaetud. Igastahes hetkel peab ja loodame, et nii ka jääb 3x juba seda sidurit lahti kiskunud, igakord 1-2 päeva tööd.
Vahepeal muretsesin kasutatud Yokohama Advan (240/610/17)rinka täis-slikid ning täna sai neid testitud Audrus,

parimaks ajaks 1.00.7 ning ideaalne ring 59.5s, üritasin küll parima aja alla minuti saada, aga pidurid panid segast, päris mitu korda pikalt sirgelt stardi kurvi pidurdades oli vist klotsi tolm ketta peal ja pidi külg ees kurvi võtma.


Ei tea, kas see on EBC bluestuffi klotsi eripära või klots lihtsalt saast või siis ei sobi kettaga kokku?
Need triibud mis seal maas on, on velje pealt maha tulnud tolm, aga eks Audru rada ole muidugi pidurile koormav ka, seda on kenasti näha supporti värvist, mis originaalis on punane.
Rinkal sai täna natukeseks ajaks südame alt jahedaks ka, kui ühes kurvis käis väike lörts ja jõud kadus, tagant sõitjad seletasid veel, et 10cm lont oli pikalt sumpsist väljas. Õnneks oli seekord ainult lahti tulnud turbo lõdvik, mille parandamisele kulus 1.5h, kuna vits mis kinni hoidis oli oma aja ära elanud ja uut peale 18:00 oli raske Pärnust leida ja lõdviku asukoht ka just vahetamise seisukohast kõige mugavam polnud.
Homme ehk lähen vaatan Tabasallu, 4x ainult see aasta rinkal jõudnud käia ja ilma järgi vaadates on sügis juba käes.