Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 20:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 00:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.12.2004 00:48
Postitusi: 732
Kurat see 4 auto pilt on hea :D Ajas kohe naerma milline räim see sirje on :D aga see "piimakäru" polo paneb nii mõnelegi siin põske :rokib Hea töö. Millalgi pean su sirjega sõitu ka saama, siis kisendan ka kõrval nagu segane :D Nii nagu sina teed vahest kui mina sõidan :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 01:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
15x7 on rullika alla ikka lahja vaata kust otsast tahes. Mulle meeldivad 17x8.5 BBS RS-id iga kell rohkem.
Pealegi on need RS-id nüüdseks täielikult taastatud ning erinevad pildil olevast olekust nagu siga ja kägu.
Väike võrdlus:
Pilt

Need Ronal Turbod müüsin suht ammu maha ja viimati olid need ühe suht raipe kerega tumesinise 4 uksega E30 all.
Hetkel maksavad BBS-id selle "piimakäru" hinna, kuna nende taastamine polnud just "odav".
Polo alla nüüdseks varutud 17x7 OZ Superleggerad, mis peaks sinna loodetavasti väga hästi sobima.
Superleggerad on üldse sellised veljed, mis sobivad IMO iga auto alla.
Bemmil hetkel all nö. raja velgedeks soetatud 17x8 OZ Superleggerad ja auto näeb IMO super välja nendega.

Piimakäru näeb küll hetkel veidi teistmoodi välja lisaks velgedele:
Pilt

Rääkides juba velgedest siin Sierra teemas, siis kui keegi omab mingeid ilusaid velgi, millele ta kardab kuskil suva kohas rehve peale lasta panna (kriimustatakse ära),
siis saan selle teenuse osas aidata.
Omades veidi erilisemaid velgi tekitas vajaduse omandada rehvipingid,
kuna vähemalt Tallinnas ei ole enam väga kohta kus saaks lasta südamerahus 20k+ maksvatele velgedele rehve peale panna.
Inimesed kes rehvitöökodades töötavad ei ole ise nö tuuningu/disaini huvilised ja neid ei koti sinu veljed ning teevad oma tööd vaid raha nimel suva kvaliteediga.
Käies mööda rehvitarvikutega tegelevaid firmasid leidsin veljekaitse- ja paigaldusvahendeid mida ka Tallinna kalleimates kohtades pole kohanud.
Lisaks pole osasid kaitsevahendeid Eestis vist isegi saada, see näitab ära milline on tegelikult tase meie rehvitöökodades.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 01:55 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Paha on ka see, et enamustes töökodades üle 19" velje jutule ei võetagi kuna pink ei võimalda (80% töökodadest kasutavad 5-8a vanu pinke).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 02:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Aga nahh sul vaja yle 19" veljega sõita :D
Okey saan aru et ilus,aga rehvid kallid ja jubedalt jäik madala rehviga.

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 02:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Mida sa nende kaitsevahendite all silmas pead, kas veljeääre plastikrõngaid ? Mihkli jutuga tuleb kohe meelde seik,et sain just tutikad 20" kroomveljed kätte ja isa üritas ajaviiteks rehvitöökojas klassi näidata - lõppes see suure kriimuga kodaral - kas ma olin õnnelik ? :uhoh

EDIT: Nokian - palun lihtsalt ära postita , ei siia , ega mujale norm teemasse :S Ma saan aru,et sa oled noor vms,ma olen noor olnud ja SR-is ja mujal kõvasti vastu pead saanud...aga kurat, äkki ma nii mäda juttu ikka ei ajanud ! Sa ei hinda autosid ega tuuningut , palun sõida oma mondeoga - olen enam,kui kindel,et sellise suhtumisega ei osta-ehita sa endale normaalset autot never . Heal juhul ostad liising golfi and that it...

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 02:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Veljeääre plastikrõngad ongi need mida ma siiani Eestist pole suutnud saada.
Ei ole hetkel ettekujutust, kas nad on täpselt identsed nende rõngastega, mis tutikate velgedega tihti kaasa saab.
Hetkel olemas noole suur plastik, noole väike plastik, lahtisuruja kaitseplastik ning käpa katteplastikud.
Tuunimisel on ka heeblid, kuna selgus, et ka neist on laod tühjaks vist müüdud

Siiski 90% rehvi kriimuvabast paigaldusest on pingi operaatori ja tema rahuliku närvi taga.
Kiiresti tõmmeldes ei saagi asjast head kvaliteeti tulla.
Plastikud on ka tegelikult enamuses selleks, et kui tõesti peaks midagi kogemata paigaldusel viltu minema.

Saab ka vanakooli pingiga teha suuri velgi, kui vastavaid nippe kasutada.
Minu kasutuses oleva pingiga (Sicami eelmine mudel) on väidetavalt kas 20" või 22" kroomvelgedele rehvid peale pandud nii, et veljed jäid vigastamata.
Aga seda kõik pingi eelmise omaniku käes ja absoluudselt ilma mingisuguste kaitsevahenditeta.
Tegu muidugi nö. odava otsa pingiga, kuna mingit tecnorolleritega 100+k maksvat pinki pole lihtsalt mõtet mul osta.
Saab ka ilma abikäppadeta, lihtsalt aega läheb rohkem.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 02:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Kusjuures tammsaare teel endise INEXi jurues oelvad venelased kes 24h teevad kasutasid ka minu velgedele rehvide peale ajamisel hunnikut plastikvidinaid,et midagi ei juhtuks veljega. Neil olid need plastik ääred ja miskid vidinad veel. Kunagi käisin tihti seal mustamäehaigla kõrval olevas 24h rehvikas kuid seal ei saadud enam 18 tollisele 225/40 peale, Inexi kõrval vennikesed said ka 225/35 peale ilma probleemideta ja nii,et veljega miskit ei juhtunud :)

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 02:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh ma olen ikka 205/40/17, 215/35/18 jne. puiste rehvidega inimesi kimbutanud. :D
Lisaks veel ikka normaalselt stretchi asjad tõmmanud. Ehk siis rehvipaigalduse 2 õudusunenägu. :D

Eks neid kohti mõned on kus saadakse hakkama ka normaalselt rehvide vahetusega aga
kuna igal pool on kaader voolav ei saa ealeski kindel olla, et just sel korral normaalse venna otsa satud ja su veljed terveks jäävad.
Mina ehku peale stiilis oih seekord juhtus vahetamise peale välja ei ole siiani läinud, kuna rehvimeest ilmselt vaevalt kotib,
et hetk tagasi Eestis ainueksemplariliste velgede eest 20k maksin ja kogu jooksu väärtus nüüd SUUR NULL on.
Neile on siiski AEG (mida kiiremini tehtud seda rohkem kliente teenindada saab) see mis raha sisse toob nagu seda on enamuste teenustega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 03:31 

Liitunud: 28.03.2004 21:55
Postitusi: 107
Ise olen Hondas tööl, ja uute autode velgedele kasutame kõiki neid kaitsevahendeid. Ja on ka pingil lisaks rullik millega madalat rehvi peale ilusti panna. Proovi tavalise pingiga need runflat rehvid peale panna, kus rehvi serv on nii jäik et jube. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 10:16 

Liitunud: 09.05.2006 16:08
Postitusi: 964
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa
kle, sa said sirjega ka kaasa mingit bbsid? kui ma ei eksi, siis olid need all, kui ära viisid selle?! :D

_________________
Autokile.eu - Suurim valik kattekilesid ja tuletoonkilesid! !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 10:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sain jah, need on suverehvide tarbeks. Tootjaks ei ole siiski BBS vaid mingi muu (peast ei mäleta).

No runflat on jah selline teema millega hästi ei tahaks üldse tegeleda.
Autoesindustes on üldiselt jah head töövahendid aga kui palju on neid inimesi kes oma auto rehve spetsiaalselt esindusse vahetama tulevad?
Vahendite olemasolu ei tähenda muidugi, et neid kasutatakse, kuna kes see ikka viitsib endale mingite "suva" valukate pärast lisatööd teha.
Hooajal tormates vanu plekkvelgi katted peal tehes saab ka kaitsevahendid väga kiirelt ära rikkuda.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 13:43 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Inferno kirjutas:
Mida sa nende kaitsevahendite all silmas pead, kas veljeääre plastikrõngaid ? Mihkli jutuga tuleb kohe meelde seik,et sain just tutikad 20" kroomveljed kätte ja isa üritas ajaviiteks rehvitöökojas klassi näidata - lõppes see suure kriimuga kodaral - kas ma olin õnnelik ? :uhoh


Ega sa ei mõtle neid velgi mis hõbedase Camaro all olid ning nüüd minu auto all suvel sõidavad ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 14:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Mõtlen küll. Teisele camarole ma olin targem ja ostsin ainult 18" veljed,sest liiga kõrgeks läks muidu auto :p

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 18:10 

Liitunud: 06.04.2003 13:55
Postitusi: 86
Asukoht: Tln
Veljekaitse all mõtled neid:
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 20:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Midagi sellist nad ilmselt välja näevad jah. Olen ka veidi test tüüpi neid näinud.
On neid Eestis ka kuskilt saada?

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7