Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Lada 21011 1980 TEAMFORCE
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=17155
33. leht 36-st

Autor:  Vapper [ 14.11.2011 02:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

teamforce kirjutas:
Kui detailselt sa seda autot nokitseda kavatsed?


Nii detailselt kui aega ja oskusi on. Lisale tahaks ikka augud ka sisse teha ja nr-i märkide kohta pean uurima siinse kasutaja Jancoy käest, kas nii väikseid on võimalik teha. Sisu osas teen ka muutusi (istmed ferrarist, uksepolstrid ette, armatuuri üritan ka teise panna, kui saab ja toonklaasi pean ka välja mõtlema). Velgi alles otsin. Esimest korda teen sellist asja, läheb aega :hail

Autor:  remain [ 14.11.2011 03:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

väga tsill ettevõtmine :rokib

Autor:  rookierice [ 25.11.2011 22:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Vapper kirjutas:
teamforce kirjutas:
Kui detailselt sa seda autot nokitseda kavatsed?


Nii detailselt kui aega ja oskusi on. Lisale tahaks ikka augud ka sisse teha ja nr-i märkide kohta pean uurima siinse kasutaja Jancoy käest, kas nii väikseid on võimalik teha. Sisu osas teen ka muutusi (istmed ferrarist, uksepolstrid ette, armatuuri üritan ka teise panna, kui saab ja toonklaasi pean ka välja mõtlema). Velgi alles otsin. Esimest korda teen sellist asja, läheb aega :hail


Sinna on vist etiketiprinteri kõige väiksem font ka tiba suur? Esimene mõte, msi tekkis

Autor:  Hydration [ 26.11.2011 16:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

longer kirjutas:
see driftivend välja ka näeb w ?

Driffdides liigub auto külgees..milleks sulle siis esimene klaas?

Autor:  djelton [ 26.11.2011 16:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Ise ka imestasin seda klaasi koguaeg. Autonäitusel nägin aga ise ka ära. See mingi imeliku mustriga/trükiga tehtud, et tundub nagu oleks ühtlaselt kaetud, tegelt näeb seest väga hästi välja:D

Autor:  Viin [ 26.11.2011 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Vapper kirjutas:
Näitamaks, et asi ikka liigub ka vaikselt, tegin väikese spyshoti. Vahepeal ette pandud ka uus, allumiiniumist põllelisa. Kõik on siiski alles väga poolik ja kõiksugu doonorite otsingud ja lammutused käivad.
http://img198.imageshack.us/img198/5895/dsc0590v.jpg
PS: Esimestel klaasidel seda "posti" vms enam pole. Panin tähele , et Sul ka ees täissuur aken. ;)


See posti kõrvaldamine on kõige väiksem mure :D .

Autor:  Moose [ 27.11.2011 12:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

djelton kirjutas:
Ise ka imestasin seda klaasi koguaeg. Autonäitusel nägin aga ise ka ära. See mingi imeliku mustriga/trükiga tehtud, et tundub nagu oleks ühtlaselt kaetud, tegelt näeb seest väga hästi välja:D

Liinibussidel tihtipeale sama tehnika, väljast on suured reklaamid üle akende jne samas seest näeb välja väga ilusti.

Autor:  teamforce [ 01.12.2011 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Teema paistab omaette elu juba elama. :)

Vahepeal polegi miskit teinud.Kuna ootamatult sai suvi ja isegi sügis läbi ,siis sai jahutusvedelik korralik sisse valatud,aku täis laetud ning auto kaatrite ,kabriode ja tuboautode vahele suurde angaari magama viidud.Luugid irvakil kergelt ning voodilinad kerele katteks peale tolmu ja kogu musta maailma eest,mis seda valget kiisut määrida võiks.
Peab mainima,et kvaliteetse sakslase suurest,vaiksest,puhtast ja mugavast toast NN jõusaali või lausa sportautosse ümber istumine oli tõeline kultuurishokk.MILLINE ROOL? :kill Naljanumber eks...Hetkeliselt võttis võimust see vägev ning kordumatu disain ning puhtus ja läikivus,tolmukübemeta valge värv ning madal ja jäik veeremisosa telekate ning mootori MÜRA vahel.Tegin väikse tiiru...tore ,et elus on asju ,mis peale pikka eemalolekut südame nii soojaks teevad.Väike,isegi omamoodi tobe kurja näoga vene mänguauto näitas sõites välja tänu aastate pikkuse peenhoolitsuse eest ning tundis rõõmu taasnägemisest.Kaugele me küll ei läinud,sest kindlustus lõppes.Sellegipoolst on ülimal tore mõelda ,et selline sõber garaasis on.
Aegajalt saab ikka internetis natuke pilte vaadata.Elu hetkel sedasi,et ega väga aega ehitada pole.Mõtteid iseenesest on.Tahaks 2x 15 tollist kõlarit tagaistme asemele ehitada koos suure võimendiga ja lisa akuga,velgedega miskit mõelda,ning uksepolstrid võiks mingid vägevad tulla.Tehnilise poole pealt sai vastuvõetud otsus.See auto jääb kruisimiseks,suviseks tsilliks ja niisama kardirajal keerutamiseks.Kiire auto toorikuks on juba saksa inimene midagi potentsiaalsemat loonud,kui kunagi peaks jälle viitsima.Vana ja laisk öeldakse? Pigem ei taha ma seda autot,kui tervikut ära lõhkuda enam.Igal asjal on seal oma ajalugu ja väärtus.Ühel suurem,ühel väiksem.Amordid peaks taga miskid tuugamad panema,kui järele mõelda.Ja sellegipoolest tahan ma kõik euro suveks maha jätta ning jälle selle autoga 11 000 km sõita 7 kuuga ilma remondi ja vigadeta(juurdeehitus ja kontroll sinna alla ei käi)...tõest loodan,aga kardan ,et mõningad elulised aspektid selle nurjata võivad...aga ma usun et auto ootab.

Pilte lisada pole.Muutunud pole midagi ja sama asja 100x pildistada pole pointi.Ehk lugeda on viitsimist.
Tundub,et talveks võtab auto mudel teema järje üle.Igati positiivne,sest siis ei paista omaniku ajapuudus välja :o

Autor:  WrcRace [ 13.01.2012 00:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Väga kabe asi karp jäi lahti vaadates (Y)
Aga edu sulle ! ;)

Autor:  Vapper [ 20.01.2012 18:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Kaua aega polnud midagi teinud, kuid ega hetkelgi valmis saamas pole. Velgi on raske leida, seega hetkel all E34 Touringu miski orikad vist? Igatahes, kere tahab veel ületuiset uut, kapot kumab läbi ja paaris kohas on külgedel praak ja lakkimata on ka. See selleks. Tegemata on veel tagaluugi tiib, stange jäi üldse maha. Sisse said uued istmed ette. Salongi põhi on mustast riidest, lagi ka. Tuledes on 3mm ledid. Esilisa on küljes ja värvitud, aga ilma aukudeta. Numbrimärkide kohta peab kunagi uurima, et kes kuidas saab. Toonklaas puudu tagant. Kapott jääb sellel muudelil siiski õiget pidi avanema. Sellises skaalas mudelit väga detailsena nõuab günekoloogi täpsust ja mikroskoobi olemasolu. Jne. Paar pilti ka
Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  Birdshit [ 20.01.2012 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Rehv liiga paks :D Igati kiitust väärt töö!

Autor:  teamforce [ 20.01.2012 21:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Kes selle puhul madaldust nõudma hakkab on debiil :D

Autor:  teamforce [ 25.01.2012 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Pole kaua midagi nikerdand.Koristamise käigus sai leitud kogemata ühe kasti seest motoTola autotelefon.Puhtaks tehes ja 12 v aku taha ühendades hakkas asi momentaalselt ka käima.Tal eraldi kõlar ning ka migrofon juhtmega.Sisuliselt hansfree süsteem :D.Kuna multimeedia juba autos suurel hulgal on,siis peaks kommunikatsiooni ka parandama.Kusagilt vaja veel turvakood välja kaevata.Mõte ta panna sama kohapeale kus volvodel (kõrvalistuja jalgade juures keskkonsooli küljes).Juhtplokk läheks tagaistme alla ning kõlar ja pikker kuhugi peitu.Juhtmed on väga suure varuga jäetud tehasest(pärit kuskilt veoautost) ja vedada saab igale poole.Täiesti plug and play süsteem.Kuna auto on oldschool,siis see päris vahva lisa ning eriti just siukses teistmoodi autos.Tol peaks veel eraldi aku olema seal boxi sees,aga see kadund.Sisuliselt saab teda ka kaasa tassida autost:D:DPeaks olema vähemalt 19 a vana,ehk sobib ideaalselt sinna eputama.Vaja ehk natuke veel puhastada seda.Vajab mainimist,et asi töötab NMT peal,mida meil enam paraku enam ammu pole.
Päris suur komplekt:
Pilt
Mikker ja erald kõlar:
Pilt
Sisu kinnitus ja telefon:
Pilt
Kõvemaks ja valjemaks saab panna siit nuppudest nagu mobiilidel ikka:
Pilt
Pilt
Valgustus ühtib hetkel autos oleva rohelisega:
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  ghozt [ 25.01.2012 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Väga vinge. Tahaks ka sellist vanakooli autotelefoni süsteemi kuskilt kommiraha eest sebida, oleks timm. :rokib

Autor:  Iff [ 26.01.2012 02:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Lada 21011 1980 TEAMFORCE

Nooommmaiteaaa...

33. leht 36-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/