Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 14:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 21:38 

Liitunud: 06.04.2003 13:55
Postitusi: 86
Asukoht: Tln
Ei ole, ainuke komplekt peaks minul olema. Nende probleem on see, et nad on valet värvi (hetkel sellist värvi nagu enamus velgi on, ei tehta) ja päikesega on kergelt märgatavad (sombuse ilmaga eriti tähele ei pane). Kui veljel ranti ei ole, siis ei ole neid mõtet paigaldada, jäävad alt tühjaks ja koledaks (pildil oleval veljel on väike rant ja istuvad ilusasti).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.02.2010 23:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mina pidasin silmas ikka neid kaitserõngaid, mis on rehvi paigaldamise ajaks mõeldud velje peale paigaldamiseks ja hiljem ikka ära võetakse. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.02.2010 21:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Auto tõi täna taaskord 3-manda koha seda siis Fordi Talvekarika teiselt etapilt.
Antud rajal ja antud autoga mina kiiremini sõita ei suutnud. 1. ja 2. koht olid tegelikult päris kaugel ees.
Tagaotsal oli lihtsalt igal pool nii libe, et isegi 1mm gaasipedaali vajutust ei lasknud autol otse liikumist jätkata.
Rada oli tehtud Lõuna-Eesti kuumaastikule, kus kurvid olid igatepidi kreenis. Sisuliselt võisid rajal lihtsalt seistes ka kraavi vajuda, sest pidevalt oli kallak.

Nüüd pean üles leidma põhjuse miks see auto nii müstiliselt kergelt pidevalt saba tahab liputada.
Tagaotsal nagu õiget pidamist pole.
Alustama peab ilmselt tagaotsa tõstmisega, et vedrustuse käik taha saada ja rattad vähekenegi sirgemalt alla saada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.02.2010 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
Kusjuures mina märkasin seda sama värki,t autoga on otse palju raskem sõita kui külgees peale LSD paigaldust-müstika

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.02.2010 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Teeme klubi mul ka ford KEELDUB otse sõitmast :err
pigem arvan et piike oleks vaja ja tagaosa madalamaks :D

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.02.2010 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Mossemeez kirjutas:
Kusjuures mina märkasin seda sama värki,t autoga on otse palju raskem sõita kui külgees peale LSD paigaldust-müstika


loogiline ka ju et peale LSD paigaldust enam otse ei sõida kui enne üks ratas pidas ja teine keris tühja siis nüüd ei pea kumbki, sest mõlemad kerivad lume alt ära....sa peaks proovima keevitatud diffriga kruusateel otse sõita.

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.02.2010 23:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.05.2009 21:42
Postitusi: 1055
Asukoht: ...Finland...
Oii bomcik sa oled nii lahe :kill

_________________
Ford Scorpio 93a 2.9 Ghia. O:Varuosadeks Acer Aspire 1360, mudeli nr MS2159
Ford Mondeo 96a 1.8td.
+358468921301, +37256718222 http://estfordclub.pri.ee/index.php


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.02.2010 23:26 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.01.2005 17:11
Postitusi: 830
Asukoht: Tartu, Annelinn Tel: 55978110
Sõitsin sealt mööda ja kohe jäi Sierra rajapeal silma.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.02.2010 22:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
bomsch kirjutas:
Nokian kirjutas:
pigem arvan et piike oleks vaja ja tagaosa madalamaks :D

http://www.itnurk.com/tervitus/VGFubjE1/Qm9tc2No/
On ju jutuks olnud korduvalt, et tagumik puhkabki juba vastulöögi puksidel ja vedrustus sisuliselt puudub.

:D :D :D

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.02.2010 16:00 

Liitunud: 12.05.2009 18:31
Postitusi: 70
Asukoht: Lõuna-Eesti
Vaatasin juutuubis tammemäe videot ja tekkis küsimus, et mis rehviga sõidad et niivõrd normaalne pidavus jääpeal on? Enda sirtsuga ei anna võrreldagi.

_________________
Fo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.02.2010 17:15 

Liitunud: 23.12.2008 17:28
Postitusi: 195
Piikidest oled kuulnud midagi ? :think


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.02.2010 01:26 

Liitunud: 12.05.2009 18:31
Postitusi: 70
Asukoht: Lõuna-Eesti
Sääsk kirjutas:
Piikidest oled kuulnud midagi ? :think


Arvatavasti rohkem kui sina smartass....
Siiski kahtlen et sirtsul piigid on (eks siis Mihkel parandab kunagi).

_________________
Fo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.02.2010 01:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Antud videos ikka piigid all jah, muidu seisaks lihtsalt kohapeal.

Aga veidi asjaliku ka. Täna tuli vaim peale, et veidi turbokollet edasi aretada.
Muidugi nüüd koju jõudes on tunne, et tuleks vist torud veidi ringi mängida hoopis.
Kuidagi jube palju põlvesid sai ja kasu otseselt ei miskit.
Algul lootsin, et saan pikkused võrdsemad.
Bomschi ilusa värvkatte pean ka lõpus puhtaks lakkuma nagu piltidelt paistab.

Aga huvi pärast proovin vast homme teisel kolle poolel muid lahendusi sobitada, kui jääb parem teen praegu oleva osa ümber.

Pilt Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.02.2010 01:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
kas spetsiaalselt selliseid torujuppe müüakse ka kuskil?muidu kenasti tehtud...päris ilusti keevitad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.02.2010 12:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No ma pidin seda pildil nähtavad kiitma ka, sest neid musti laike on ikka suht fu**edup kätte saada. :D

Praeguseks olen enamvähem otsustanud, et lammutan pildil nähtava ära ja teen väheke ilusama sukousarve.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7