Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=35101
37. leht 41-st

Autor:  -sharan- [ 06.01.2012 14:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Et siis teed väga aeglasest autost, aeglase auto... huvi on miks mitte. 1.1-13bar on üsna safe sellele mootorile. :)

Autor:  Siller [ 07.01.2012 01:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Bemmil puhub stockis 1.15bari. Hetkel 1.4bar, tahaks 1.6(7) peale keerata.
Kuid kuni 1bar on suhteliselt safe setting.
Eks peab siis millalgi kaema tulema seda püssi :D

Autor:  canyondrift [ 07.01.2012 12:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Lubatud pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

fotoalbum paneb miskipärast vähe vigast või on minu arvutil midagi viga, ei lase pilte avada :confused:

Lammutasin korraks süsteemi uuesti maha, tegin õlitustoru pidavamaks ja üritasin aktuaatorit külge panna, aga mul on kahjuks teistpidi töötamisega see süsteem, kuig golfil, järelikult tuleb uus otsida.

Autor:  speed fighter [ 08.01.2012 15:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

kui enne tundus et terve auto tehakse nii hästi kui üldse võimalik teha on, siis alates sellest turbojutust asi muutus totaalselt.
aga ehk on lootus et kui kompott käima saadakse, siis tehakse kõik bling bling stiilis üle.

Autor:  Moose [ 08.01.2012 16:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Tegelikult pole ju sel turbotamise osal ka midagi niiväga sitasti tehtud. Vl kolle on suhteliselt kena saanud, kui ta nüüd natuke aega sõitmist ka saab siis näeb ta välja nagu iga tavaline kollektor ja ülejäänust ei saagi ju väga aru, et midagi muutunud oleks.

Muidugi üleüldiselt võiks terve kapotialune samasugune blingbling olla nagu ülejäänud auto :D

Autor:  hundu615 [ 08.01.2012 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Alumiinium detailid laseks klaaskuuliga üle.

Autor:  djhokey [ 08.01.2012 22:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Lasin kunagi klaaskuulipritsis V8 mootori ploki puhtaks lasta tulemus jäi hea aga siis tegin endale ise liivapritsi ja proovisin liivapritsist korra läbikäinud liivaga alumiinkumit lasta(sõelusin ennem kasutamist) ja tulemus sama. Klaas on ju liivast tehtud kuid klaas on puhtam muud vahet polegi ja muidugi hinnavahe on ka päris suur. Kui lähed seda teed, et tahaksid Al asju ilusti puhtaks saada sellisel näol ja odavalt võid ühendust võtta. klaaskuulis läs mootoriploki puhastus maksma 800 eek ja seda vist 3a. tagsi.

Aga mina eelistaksin asjad lihtaslt puhtaks pesta sest kui pritsiga on üle käidud siis on need eriti poorsed ja pärast kogub see poorne pind väga kiirelt mustust külge.

Autor:  Laimes [ 09.01.2012 11:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Asju ei ole mõtet ju valepidi teha!?
Esmaselt ikka veenduda, et kompott töötab ning tagab piisava kasuteguri.
Asjade üle "lakkumine" on ikka väga teisejärguline seal kapoti all hetkel.

Terv, Henta.

Autor:  canyondrift [ 09.01.2012 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

See pritsimine on ka mul võimalik siin, kuna oman ka seda nn liivapritsi mis ise kotist liiva võtab, Susistab küll. Kollektorid ja asjad saaks jah ilusti puhaks, aga kardan et nad määrduvad lihtsalt nii ruttu, et kapotialust ei tohi lihtsalt lahti teha.. Turbo majanduse koha pealt, jahutusvedeliku toru läheb ümber tegemisse, viin toru õhufiltri kopsiku kinnitusmuhvide peale ja teen uue toru, kollektori jaoks on plaanis soetada kollektori teipi ja see sisse mähkida, filtrikopsik ei jää selline karvane, vaid lihvin asja siledaks, värvin üle ja panen oma kohale. Muidu on mootor selle 14kkm käigus parajalt tolmuseks saanud, aga vähemalt et tolmunegi on, pole õline, ega muu vedelikune vähemalt. Põhjakaitse hoiaks seda probleemi vähekene eemal.
Lõdvikuid ja säärast kraami tuleb ka veel sobitada ja keerata, et saada silmale rahuldav tulemus.
Punaseid tagasivoolu torusid ja punast klapikambrikaant ma tegema ei hakka, las asi jääb selles suhtes originaal, idee on lahendada asi nii, et asi jääks maksumuse poolest võimalikult vähe kulukaks (kasutada enamjaolt lammutusest saadud materjale) ja et asi näeks kultuurne välja, kui kellegil peaks mingit ütlemist tekkima.
Praegune emotsioon: Asi töötab, puhub ilusti, kolmandaga gaas põhjas hakkab pihta kuskil 50km/h 4 käiguga 70km/h alates, 90'ga sõites päris edukalt isegi, jõudu on ma usun et topelt, kütet võtab enamvähem samma auku ja mis põhimine, liigub päris palju nobedamalt, varem võimatuna näivad tõusud neljanda käiguga said nüüdseks kinnitust, et on võimalik võtta. Turboga sõitnud üle 300km ja siiamaani pole häda midagi. Originaalosad on alles, kõik, poldid, mutrid, et kui kunagi peaks tuju tekkima, siis keeran pumba tagasi ja keeran vana kollektori külge uuesti.

Autor:  canyondrift [ 17.01.2012 21:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Vl kollektor sai soki sisse mähitud, näeb välja nagu valge lammas ja turbo sai endale rõhukella. Rõhukella panin armatuurile, kelladebloki kõrgendiku vasakusse poolde, Autogauge, mehhaaniline. Kuna turbo on vistist liialt kulunud ja väsinud ning väikesed õli nähtused on sisselaskes. Kuigi kella järgi puhub kolmandal käigul 80'st kiirendades 0,7-0,8Bar, kohapeal tuuritades 0,6... Matsu igatahes on, möödasõit pole nii uimane, usun et käru vedamine pole ka nii masendavalt aeglane. Tellisin ka pigimatti, et ära vooderdada tulemüür ja teisele poole, motoori poolele läheb fooliumkattega matt.

Turbo tuleks vist vähe parem vaadata, jahutuse toru ära modida, intercooleri jaoks mingisugune lahendus välja mõelda (klaasriie ja plastmass ei taha hästi ühilduda [äkki teha terve pealmine kate uus]), filtrikopsik ka lõpule viia.

Autor:  nrgchris [ 17.01.2012 22:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

ega kui nii edasi jätkad, nagu reedel siis varsti äärekivis kah :D ega reedelgi palju puudu ei jäänud ;)

Autor:  trafic_flow [ 18.01.2012 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

Lõhub uunikumi.

Autor:  Wearder [ 18.01.2012 21:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

canyondrift kirjutas:
(klaasriie ja plastmass ei taha hästi ühilduda [äkki teha terve pealmine kate uus]), filtrikopsik ka lõpule viia.


Puuri augud plasti sisse ette, nii et vaik ikka mõlemal pool oleks, siis pole muret, et lahti tuleb...

Autor:  Click [ 18.01.2012 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

trafic_flow kirjutas:
Lõhub uunikumi.


Kui ta seda uunikumi kõigepealt korda poleks teinud, oleks see lõhutav uunikum kindlasti juba pressi all.

Autor:  brake [ 19.01.2012 15:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift

trafic_flow kirjutas:
Lõhub uunikumi.


Mida sa lõhkumise all silmas pead?
See kui ta vanemat sorti autole turbo peale paneb, siis see ei ole ju lõhkumine :think
Muidu edu ja jaksu ikka :hail

37. leht 41-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/