Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.03.2010 01:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai siis reedel Bomsch-iga koos dynos käidud, et oleks huvi pärast mingi võrdlus enne ja pärast turbotamist.
Esimese tõmbega, kus oli tagumiku tunde järgi seadistatud asi tulid kohe tehase kilovatid välja.
Sai siis terves mapi ulatuses põhjagaasil süüdet 2 kraadi varasemaks keeratud ja oligi 9hp kohe maast leitud.
Ilmselt saaks sealt dynos seadistades veel noppida, kui vabalthingavana paugutamine oleks eesmärk.
Auto käitus igatahes peale seda süüte näppimist enda üllatuseks tänaval ikka palju teravamalt.

Tulemused siis sellised:
Pilt

125HP/92KW@4900RPM & 205NM@3700RPM @ mootor
109HP/80KW@4900RPM & 178NM@3700RPM @ ratas

Videoklipp ka --> http://www.youtube.com/watch?v=9cJfLpNrYzQ

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.03.2010 01:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.09.2007 15:31
Postitusi: 107
Asukoht: Tallinn
205nm vabalthingavana pole paha..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.03.2010 19:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Dyno nüüd seljataga ja sai täna juba lammutamisega algust tehtud.
Kuna üks teine projekt on hetkel kanalil ees olin sunnitud maapeal kolle eemaldamiseks võtma appi sõber rauasae ja saagisin lihtsalt natuke peale pükste flantsi torud läbi.
Kolle ei mahtunud muidu välja (püksid kuni summutiotsani kõik ühes tükis) ning Bomschi auto peal läheb catface-i ilmsetl varsti vaja.
Hea, et Bomschilt 3D rauasae mingi hetk soetasin, sellega mahtus ilusti manageerima seal kasti ja lanseka vahel.
Samuti sai turbo uuesti kokku tagasi pandud ning keskosa ja külmaosa õigesse asendisse keeratud.
Imestasin, et originaal jahutusvedeliku lõdvikud nii normaalselt turbost ja kollest mööda istuvad, kuigi salongiradika vollale tuleks vist torujupp vahele panna.

Mõned pildid detailide sobitamisest, et saaks downpipe ära teha:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.03.2010 15:58 
Moderator

Liitunud: 03.06.2005 21:50
Postitusi: 2116
Uus tuuuning väljalase ka:

Pilt
Pilt

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.03.2010 17:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
Kena pumerang jh see stange !
Sumps on kena pihlaka püss 8)

Koguaeg ikka vaatan selle sirje nr-it ja mõtlen su kasutaja peale :D:D

M - TCH Sobiks hästi ju M sinna keskele kirjutada :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.03.2010 22:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kusjuures ma ise pole selle tähekombinatsiooni seose peale veel tulnud. :)
Aga jah eile sai downpipe ja õli tagasivool herr Sumpsimehe poolt valmis meisterdatud.
Summutit ei viitsinud ise voolida/keevitada, lasen proffesionaalidel voolida/keevitada, pealegi kanalil ebamugav teha ka võrreldes tõstukiga.
Ning kuna olen piisavalt laisk, et teist autot enda kanalilt maha korraks lükata, siis tegime sama soojaga õli tagasivoolu ka ära.
Ehk nädalavahetusel saan kolle ning turbo lõplikult külge ja saab proovida ega turbo juhuslikult ei suitse.
Siis tuleb veel kibekärmelt cooleri torud meisterdada ning saabki juba paarutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.04.2010 01:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
JA ta elab taas. :evil:

Sai siis täna õhtul Bomschiga koos kogu see kolle ja turbo majandus mootori külge polditud.
Õlituse peale ja äravool ka külge ning oligi aeg võtmest käima keerata auto.
Vahepeal sai küll uutmoodi vanduda mõnede mutrite keeramisel ja ka tuli ka üks võti sobivaks tuunida, et dp 2 mutrit kinni saada.
Esialgu tundub, et asi on tihe ja lekkeid pole.
Peale õlirõhu üles käiamist kadusid turbost ka ülemäärased lõtkud ära.
Homme saab valges vaadata, kas soojast peast asi suitseb ka või mitte.

Nüüd tuleb veel kibekärmelt cooleri torustik valmis teha ja saabki juba paugutama minna.

Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Väike videoklipp ka --> http://www.youtube.com/watch?v=OW3E5Ao1YLs

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.04.2010 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh kunagi pole veel nii hästi lubanud, et lausa 2 nädalat avalaksuni aega ja auto peaaegu valmis.

Sierra driftimise keipapiliti on nüüd ikka hoopis teisest puust. :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=TJlqz-6ejhs

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.04.2010 23:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 16:42
Postitusi: 1032
Asukoht: Tartu/Otepää
Edasi käib küll vihaselt :) aga hääl kuidagi vaikne.
Ootan uut videot päevavalges ja sellist kus ikka drifti ka näha !

_________________
S4 B5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.04.2010 23:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh hetkel asi täiesti seadistamata boosti alas, seega segu väga rikas.
Vaja veel by-pass külge panna ja IAT sensor ka, polnud õige mõõduga RV toru käepärast täna.
Hetkel võiks olla rõhku ~0.5bar ma loodan, seega 1 bar juures võiks asi liikuma ka hakata.
Ei jõudnud täna läpparit järgi lükata ja ma ei tea mis vedru ka wg-s sees on.

Mis summuti häält puudutab, siis sellega ma olen kõige rohkem rahul, et ta täiesti vaikne on aga samas otseläbi.
Aastatepikkused kogemused hakkavad vilja kandma ning saab ka vaikuses sõita performance-it mitte kärpivate summutitega.
Mul on ammu lärmavatest autodest siiber, kuna veel nädal tagasi oli neid 3tk ja ühega pean igapäevaselt ringi sõitma nii et kõrvad kumisevad.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.04.2010 00:20 

Liitunud: 14.11.2009 11:55
Postitusi: 101
Asukoht: Tabasalu
bomsch kirjutas:
Oh ja nüüd lõpuks kõik näevad, et täpselt nii lihtne ja odav see turbotamine ongi. Sierra 5000 eek ja kasutatud turbo max 3000.-eek. M-Tech omast laiskusest lihtsalt kulutas 1,5 aastat, reaalne töö on mingi nädal aega. Nii et, noored poisid, roheline tuli on antud :D

Njaaaa, oleks endal samad kogemused ja teadmised võtaks isegi sellise projekti ette tulevikus :D

Igaljuhul väga tore näha, et see Sirje endale vurri ilusti külge sai ja nii reipalt edasi liigub. Edu teile :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.04.2010 01:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Eks ta paras sleeper ole :D .
Foori taga ehmataks ära küll, kui selline susidedes eest ajama paneb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.04.2010 08:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
kohe näha,et kui rehvipingid omast käest võib vahelduseks ka väikest rehvitomu lubada

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.04.2010 09:35 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Tal pole seda ju hetkel vist peale pandudki?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.04.2010 10:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
_siim_ kirjutas:
bypass ei susista eriti,millest selline valik?

Kui sa mõtled seda, et BOV karjub kõvemini siis see ongi taaskord taotuslik, et asi vaikne oleks.
Hetkel pole isegi by-passi küljes ja vaid surge karjub üle.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7