Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.04.2010 21:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Ma sain ka nüüd aru :D Videost tundus selline kerge susin kuid jh. See selleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 01:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis by-pass külge installitud ning ka IAT andurile torustiku auk tekitatud.

Õhtul sai wastegate-i baasrõhuga seade ka ära tehtud ja liigub täitsa talutavalt.
Boosti spike-ib hetkeliselt 0.55bar ja siis jääb ~0.4bar hoidma.
Selle rõhu kohta liigub IMO väga mehiselt.

Hea, et viimastel päevadel sõpsid Sierra ehitusel abis käinud, asi edeneb kiiremini.
Eile sai hea sõbra Dan-iga cooleri torustik valmis meisterdatud, temaga oleme neid ka varem teinud.
Täna tuli AudioFookusest Kalev seltsiks/abiks by-passi paigaldama (torusid modima).
Ning õhtul sai sõps Bomsch seadistamisel Sierrat tallata, mis talle ilmselt väga meeldis :) .

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 11:25 

Liitunud: 21.09.2009 02:41
Postitusi: 101
Vabandust, ei viitsinud kogu teemat läbi lapata, aga kuskilt numbreid pole läbi käinud seoses uute jubinatega? Eriti huvitaks Nm, kW?

Muidu tundub haige asi olevat. (heas mõttes)

:bs

_________________
Anti-L kirjutas:
Oh, nägin jälle martot. Kruiisisime koos mööda niisket tartu maanteed linnasüdame poole. Kaks musta sedaani öövalguses...pisar tuli silma.



Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 11:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2003 18:15
Postitusi: 401
Asukoht: Tallinn
M-Tech kirjutas:
Sai siis reedel Bomsch-iga koos dynos käidud, et oleks huvi pärast mingi võrdlus enne ja pärast turbotamist.
Esimese tõmbega, kus oli tagumiku tunde järgi seadistatud asi tulid kohe tehase kilovatid välja.
Sai siis terves mapi ulatuses põhjagaasil süüdet 2 kraadi varasemaks keeratud ja oligi 9hp kohe maast leitud.
Ilmselt saaks sealt dynos seadistades veel noppida, kui vabalthingavana paugutamine oleks eesmärk.
Auto käitus igatahes peale seda süüte näppimist enda üllatuseks tänaval ikka palju teravamalt.

Tulemused siis sellised:
Pilt

125HP/92KW@4900RPM & 205NM@3700RPM @ mootor
109HP/80KW@4900RPM & 178NM@3700RPM @ ratas

Videoklipp ka --> http://www.youtube.com/watch?v=9cJfLpNrYzQ


nüüd tuleab ära oodata turbo dyno


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 12:53 

Liitunud: 22.02.2010 17:38
Postitusi: 717
vau, üsna uskumatu vääne 92kW kohta :hail

_________________
ma olen ainukene mees, kellel on vahetusjalatsid tööl kaasas!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 13:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh iseasi palju seal reaalset tõde on kuna ükski ratastelt mõõtev dyno pole 100% täpne.
Antud dünol on teatav kuulsus ka küljes. :D
Aga noh tunda oli peale dynos käigu süüte näppimist, et asi on ikka erksam kui stock asi.
Muidugi palju huvitavamad numbrid oleks sealt tulnud koos teise nuka ja torukollega.

Hetkel otsin oma boost controllerit taga, et rõhku tõsta saaks, mitte ei leia üles teist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 17:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.01.2006 23:24
Postitusi: 160
Asukoht: haapsalu
sai eile hilisõhtul ka tartu maanteel seda nähtud, Mihkel tundus olevat läppariga kõrval. Igatahes jube vaikne masin ja jube rõveilus näeb välja :D ehtne sleeper 8)

_________________
EMW 340 '50 BMW 1602 '72 Bedford KBD '80 BMW E30 '88 Yamaha FZR '92 R33 '96


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 19:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
Mul on selline tunne, et tann19 sirjekunni tiitel on m-techil juba käeulatuses või juba saavutatud. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 19:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
Vaatasin et panid drifti foorumi ka üles :D
Väga kõva kui sirjega keegi driftima hakkaks :)
Edu

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.04.2010 21:02 

Liitunud: 29.04.2004 16:25
Postitusi: 90
Asukoht: Tartu
qpi kirjutas:
Mul on selline tunne, et tann19 sirjekunni tiitel on m-techil juba käeulatuses või juba saavutatud. :)



Arvan et nii kõrge lennuga meest siin foorumi teist pole.


Mihklile aga edu ja muhe projekt igatepidi ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 11.04.2010 12:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 14:45
Postitusi: 1619
Asukoht: PTLN
Pilt
Pilt


väike vihje kas elab:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 11.04.2010 14:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Auto elab ikka! :)

Reede õhtu/öösel sai veel viimased ettevalmistused laupäevaseks drifti trenniks tehtud ning boosti üritatud tõsta.
Kahjuks selgus, et wg baas rõhuga on sidur juba oma pidamise piiri peal, seega rõhku tõstes hakkas asi räigelt libisema.
Sai küll veidi juurde meelitatud rõhku aga ka siis max pöördemomendi kohas sidur libises.
Auto välimus on ka nüüd veidi viisakam, kuna tänavasõiduks all hetkel Sierra Cossu originaal valuveljed.
Isegi sellise raipe nagu mul teevad kordades kenamaks. :D

Laupäeval sain kahjuks vaid 3 sessiooni teha, kuna viimasel sulas paisupaaki auk.
Ehk siis sai reaalsuses tõestatud, et siiski raja sõiduks on paisupaak liiga wg lähedal.
Tänaval ei olnud sellega mingit probleemi.
Kuna hetkel küljes olev roolilatt on üli aeglane, siis nii jubeda autoga pole ma kunagi veel asfaldil driftida üritanud.
3-me ringiga võttis üle kere higi jooksma. Vähemalt sai teada auto puudused hetkel.

Ma keerasin boosti maha peale esimest proovisessiooni.
Madalama rõhuga oli tunduvalt lihtsam selle olematu roolitunnetusega sõita, vähemalt roolis tundus endale, et tuli antud oludes paremini välja.
Antud latiga ei jõua lihtsalt ära lapata rooli ja sigaraske on ka teine, 3 ringi sõita ja kett oli maas. :mrgreen:
Nii jube pole ühegi autoga varem olnud, igas kurvis oli hirm nahas, et kas jõuab tagasi lapata või on murule minek.

Hetkel oli ajutine boosti kontrollimise meetod kasutusel ning see spaigib algul ning sidur hakkab kohe libisema nii kui boosti veidi tõsta.
Peab kiiremas korras kangema siduri kokku kombineerima.

Todo list seega:
* turbo õli pealevool veidi ringi teha (hakkas lekkima)
* turbo vesijahutus ära ühendada
* võimuga kiirem latt muretseda + installida
* roolivõimu pump mootori külge aretada
* väiksema diameetriga rool hankida
* metallist paisupaak ehitada
* kangem sidur kompunnida (kui aega üle jääb)

Üldiselt laupäevasel teisel sessioonil sain ka eismest korda natuke rütmi kätte asfaldil külg ees sõites ning siis sain aru kui FUN see tegelikult on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 26.04.2010 15:22, muudetud 3 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 11.04.2010 21:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Jahutusvedeliku temp tegi maanteel imelike trikke aga ilmselt oli õhk sees kuidagi.
Üle 102 kraadi ei läinud aga normaalne oleks ikkagi alla 90 veits.
Rajal läks muidugi temp 100+ kraadi aga mitte keema, kuna see visko vent on ilmselt tuksis omadega.
Selle pärast on ka el. vente ette vaja, et saaks kohe algul sundjahutuse taha lükata.

Täna jõudsin eelnevast listist ühe asja juba ära tehtud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 12.04.2010 11:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.04.2010 11:27 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
Vähemalt sai kohe burksid sooja panna kui jõudsime raja äärde 8)

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.04.2010 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Jälle 2 punkti listist ära tehtud.

Nimelt leidsin koristamise käigus üles õige boost controlleri ja installisin selle külge ning
päeval sai soetatud ka koonusele vahemuhv, et filter ilusti sisselaske toru küljes istuks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7