Sai need jupid lõpuks ära krunditud ja värvitud.
Krunt



Värvitud juppidest koos pilti ei ole sest sai neid juba hakatud autole külge laduma enne kui pildimasina kätte sain


Pildil on ka see uks millelt sai värvieemaldajaga värv maha võetud. Seejuures töötas wenfex palju paremini kui üks lätlaste värvieemaldaja millest ka siin teemas eespool juttu oli, wenfex mullitas põhimõtteliselt vähem kui minutiga juba enamus värvi üles, kuid lätlaste kraam ei olnud nii efektiivne ja kraapimist oli kõvasti rohkem ning lõpuks jäi ikkagi mitmest kohast värv kinni.
Vahepeal sai vaeva nähtud starteri ja geneka otsimisel sest üks teatud tegelane oli need ära viinud rikkaks saamise eesmärgil vist, igatahes neist ilma ma jäingi...nõme igatpidi, eriti veel kuna korralikud asjad olid. Igatahes starteri ja geneka sebisin uued endale ja õnneks olid mõlemad asjad ka töökorras, ainult et starter hakkas nüüd viimati jamama sellega, et keeran võtmest ja mingi klõps käib starteri juures aga muud midagi ei toimu...nii peab mitu korda järjest võtit keerama, et lõpuks starteri järgi võtaks.
Peale asjade külge kruvimist läks siduri- ja piduri vedeliku valamiseks ja õhutamiseks ning nüüd sidurdab ja pidurdab korralikult. Alguses vahetasin juba 3 termostaati ära sest mootori temperatuur tõusis iga kord peaaegu keemiseni, kuid seejuures oli radikas täiesti külm...lõpuks tuli välja viga, milleks oli see et kuna ma olin väiksele ringile pimeda ette pannud sest hetkel salongi radikat ei ole siis jäi õhk vahele ja vea eemaldamiseks tuli lihtsalt pime eest ära võtta et õhk vahelt välja pääseks. Lõpuks sai siiski asjad korda ja sõita on väga imelik hetkel sest taguots on nii kerge ja ratas tahab koguaeg tühja käia.
Pilte ka pika jutu juurde






Nüüd lähen siis kere kallale...eks siis kirjutan kui midagi jälle tehtud saab.