Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Sierra 2.0 8V (185kw/396nm) ||| 1988 ||| M-Tech
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=82
5. leht 56-st

Autor:  antsa911 [ 20.01.2009 13:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

l6vikuningas kirjutas:
Kas kohalik fordi esindus ei aita sobivaid rõngaid tarnida? Eks ajakulu muidugi tellides ju on, aga vaevalt hind midagi tapvat oleks ja sul niigi vist praegu väike seisak seoses kerega?


Mine jaluta kolb käes Fordi esindusse ja palu sellele kolvile rõngaid. Nad kukuvad tooliga ümber raudselt, sest tellimine käib ikka ju VIN koodi järgi :P.

Autor:  l6vikuningas [ 20.01.2009 14:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

antsa911 kirjutas:
l6vikuningas kirjutas:
Kas kohalik fordi esindus ei aita sobivaid rõngaid tarnida? Eks ajakulu muidugi tellides ju on, aga vaevalt hind midagi tapvat oleks ja sul niigi vist praegu väike seisak seoses kerega?


Mine jaluta kolb käes Fordi esindusse ja palu sellele kolvile rõngaid. Nad kukuvad tooliga ümber raudselt, sest tellimine käib ikka ju VIN koodi järgi :P.


no aga milles probleem? Sierrari ju tehasest sellesama mootori ja kerenumbriga välja veerenud :?
Ja kui nad väga tahavad saavad nad ilma kerenumbrita ka vajalikud valikud ja variandid ette :smokin

Autor:  Timur_P [ 20.01.2009 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

M-Tech kirjutas:
Eile saabus siis esimene hetk nimega omad vitsad peksavad.
Nimelt ei osanud ma eeldada (ehk siis puudulik kodutöö, ka kataloogis oli ainult 1 variant), et Ford on sama mootoritüübi juures ja
põhimõtteliselt ka sama võimsusega ja sama ajastu mootoril erineva paksusega kolvirõngaid kasutanud.
Ja suur oli minu imestus , kui kompressioonirõngad kolvipiludesse mahtuda ei tahtnud. Mul mingi haruldasem mudel mis on peenemate rõngastega või siis on rõngad haruldasema mudeli omad.
Igatahes siiani pole ma veel sobiva paksusega rõngaid Eesti netivaruosapoodidest leidnud. Hetkel ei teagi mida teha, kas otsida teised kolvid paksudele rõngastele või osta uued rõngad.
Tegu on sisuliselt mahavisatud rahaga, sest ega Sierrale keegi vaevalt uusi rõngaid ostab, odavam on teine poolpidune mootor võtta.
Teised kolvid eeldaks muidugi nullist kolvide küürimist.

Ma ei tea kuidas praegu aga kunagi lahendati liiga paksu rõnga probleemi kas rõnga õhemaks lihvimisega või rõngasoone laiemaks treimisega.

Autor:  M-Tech [ 20.01.2009 15:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Noh arvestades, et nii rõnga külg, kui rõngapesa külg on rõnga tööpinnad, siis peab see olema ülitäpne töö, et tulemus oleks võrdväärne tehasetulemusega.
Piisab väiksest treitera jutist rõnga tööpinnal, et see korralikult ei tihendaks enam.

Praegu võrdlen Federal Mogul (AE) ja KolbenScmidt katalooge. Täielik huumor.
Täpselt samad 5 mootorikoodi mõlemas kataloogis, üks kataloog näitab, et neil kõigil on õhukesed rõngad, teine et kõigil on paksud rõngad.
Mitte kumbki kataloog ei näita, et oleks olemas 2.0 mootorit antud kw-dega ka vastavalt õhema või paksema rõngaga.
Ühesõnaga kui ma 2-te eri kataloogi kõrvuti ei võrdleks, siis ma praegu ei teakski, et on olemas nii peenike kui õhuke rõngas.
Seda milline konkreetselt sinu mootoris sees on teab vist ainult vanajumal taevas.

Üldiselt hõõrdekadusid arvestades on mõistlikum uued õhemad rõngad lihtsalt osta.
Krt, miks nad ainult 2x kallimad peavad olema kui paksemad.

EDIT: Ok nüüd avastasin, et Federal Mogul siiski eraldi jämeda rõnga koodi alt võetud mootori alt näitab ka veel ühte tootekoodi mis on peenikese rõngakomplekti oma.
Siiski tuntumad tootjad KolbenScmidt ja Mahle tunnistavad ainult peenikest rõngast.

Autor:  wax [ 20.01.2009 17:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Burtoni kataloogis on küll eraldi ära toodud nii 2mm top ring kui ka 1,6mm top ring.

Autor:  Jesper [ 20.01.2009 17:29 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Afaik muudeti seal 80ndate keskel, umbes 85. paiku vist, seda mootorit nii, et terve rida Sierra-eelse Pinto (Capri, RWD Escort) kola ei ole ühilduv lõviosa Sierra mootoritega. Samas need üleminekud ei olnud eriti järsud ja toimusid eri tehastes eri aegadel, lisaks on sügelevate näppudega maanoored veel aastate jooksul kõvasti kaarte seganud. Ei ole mõtet üldse liialt süveneda või pead vaevata, Fordi puhul on sellised asjad tavalised, kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa :)

Autor:  Raceboy [ 21.01.2009 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Turbomootori puhul soovitaks paksemaid rõngaid kasutada, kuna õhukeste rõngaste puhul on (vähemalt mitme teise margi puhul) ette tulnud rõngaste purunemisi ja seda täiesti tehaseautol.

Autor:  M-Tech [ 21.01.2009 18:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Mulle tuttav soovitas pigem õhemaid kasutada, kuna on väiksem hõõrdekadu.
Ausalt öeldes väga ei viitsi küll hakata uuesti 5+h raiskama kolbide nühkimisele.
Lisaks on praegused väga heas seisus, uute rõngastega saab rõngapesa kulumise ka üle kontrollida.

Eks vast nädalavahetusel paistab mis saab, lootus on, et saan lõpuks pritsekaane doonori.
Kui sellel kolvid korras ja rõngad paksud, siis äkki raha säästmise eesmärgil hakkangi uuesti kolbe nühkima.

Prooviks sain tuttavalt 2.0 16V Zetec-i kaane ka, vaatan kas see istuks 205 ploki otsa.

Autor:  Jesper [ 21.01.2009 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Ei istu, bore spacing on totaalselt teine.

http://www.fordracingparts.com/download/charts/217.pdf

Autor:  Terrasiit [ 21.01.2009 22:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Kas 88kw Sierraari mootor on pommikindlam kui 74kw mootor ?

Mul saksas üks mootorsaag välja vaadatud :)

Igaljuhul mina ootan juba huviga millal projekt valmis saab ;)

Edu Mihkel !

Autor:  Mossemeez [ 21.01.2009 22:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Minuarust on see sierra doch (88kw)mootor sitt mis sitt.Ei kannata ei piinamist ega kuuma.
74kw igal juhul parem

Autor:  M-Tech [ 22.01.2009 10:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

OHC on vast jah veidi vanem ja lollikindlam. Võtan kaanetihendi ja võrdlen selle Zeteci kaanega in-case ära, kuigi ilmselt ei sobi nagu mainitud.

Kellegil Goetze weebikataloogi on pakkuda? Mõtlen sellist, kus rõngaste kohta ka täpsemat infot on.
Federal Mogul-i omas pole absoluudselt infot peale tootekoodi ja mootori millele sobib.

Autor:  Jesper [ 22.01.2009 12:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Iseenesest pole seal OHC plokis midagi nii imelist, mis sunniks seda Zeteci kaanega kombineerima, isegi kui see võimalik oleks. Viimase alumine ots kannatab pöördeid ja igasugu muud möllu oluliselt paremini, eriti kui ARP kepsupoldid panna (originaalid on tsipa nõrgapoolsed, ei midagi hullu aga siiski nõrgim lüli) ja käigukasti poldimuster on sama kui OHC-l. OHC põhivõlud on lihtsus, saadavus, odavus ja tänu heale bore/stroke suhtele suured klapid ning 8v kohta hästi voolav kaas, samas ta on siiski 40 aastat vana konstruktsioon.

8v DOHC on selline õnnetus millest džentelmenide seltskonnas ei arutata :)

Autor:  saarlane [ 27.01.2009 22:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Mis uut?

Autor:  oopc [ 27.01.2009 23:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Sierra 2.0 8V (MOOTORSAAG) ||| 1988 ||| M-Tech

Millal sõitma selle saab.

5. leht 56-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/