Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

IZ 27151 '91 Click
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=88361
5. leht 10-st

Autor:  Click [ 25.05.2012 21:51 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Tagasillaga on nii, et kui jätta ta sama madalaks originaal tiibadega muutub meil võimatuks rattavahetus, sest hetkel juba ei mahu 4,5 tolli lai velg püstaku ja tiiva vahelt välja.

Autor:  canyondrift [ 25.05.2012 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Mosse enda tiivakaared on hetkel niivõrd mädad, et isegi kui rehvi välja kangutasime viimane kord, pudenes sealt roostealgeid. Golfi kaartega saab veel nalja teha, panna nad niimoodi istuma nagu mosse originaalid on, ainuke asi siinjuures on see, et auto on parajalt palju laiem originaalist. Koobastes pole niigi praegu mingit erilist ruumi, eks siis tuleb juurde tekitada, seepärast said ka need kaared ligi võetud.
WENNAD auto on tõesti inspiratsiooniallikas, aga et ta praegu pildil selline maastur on rikub asja mõningati.
Ette sobivad golfi kaared küll väga hästi, nende jaoks on juba plaan olemas ja külge panek iseenesest on lihtne - vaja vaid keevitusaparaati ja hulganisti mõõtmistööd.
Tagatiibade juures sai see kaar ka just seepärast valitud, nagu Click mainis, et lihtsalt impossibru on ratast vahetada. stern-iga konsulteerides tõi ka tema selle vea välja, tema pidi lahti laskma tagumise vedrupaki kinnituse, et ratas kätte saada, meie peaks aga amordid lahti laskma. Hetkel on ratast just täpselt nii palju koopas, et ka seda 175/80 rehvi pole ülemisest otsast näha, ehk siis päris päris palju, golfi kaar tõstab kaare jagu vaid mõne sentimeetri jagu. Mulle endale ka see mosse kaar meeldib, aga ta pole nii lai kui vaja, lihtne oli osta pressi alt tulnud kaared ja need nüüd siis külge panna. Nendega saab veel igast pulli teha, aga suures osas on asjad olemas, plekki natuke garaaži all on, gaas, traati ja elektrit ka veel - pole probleem.
Madalamaks läheb ka auto veel nii või naa, Ees on ju ikkagi veel originaalvedrud... Karbi ja maa vahet on 20cm, 10 tahaks välja pigistada, rohkem enam ei kannata.
Kellele meeldib, tulge külla, just sain mootorisse vedelikud valatud, siduri toimima ja käigud ka.
Muidu täna sai tagaosa peaaegu et lõpuni viidud - nüüd on jäänud vaid koopad teha. Koobastega seoses otsime mingisuguse tsikli porikaid, vähemalt kahte tükki mis oleks pealt kumerad, mitte ühtegi kanti...

Autor:  canyondrift [ 06.06.2012 11:06 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Eile keerasin poole ööni paremat tagumist koobast mosse originaal kapotiplekist (ihkaks english wheeli järgi) ja parem pool sai enamvähem valmis, vähemalt kaare osa, tuleb veel teha seina osa ja kõik omavahel mõõtu lõigata. Tiivakaare proovi tegime ka ära, ei kao see mosse vaikselt langev joon kuhugile, tegin sisselõiked (peab veel mõned tegema) ja painutasin asja sirgemaks, läheb veel ivakene. Kogu kaar tõusis hetkel vaid 5cm, arvestades et auto läheb veel madalamale, siis põhimõtteliselt rehvi koopast näha ei jäägi. Proovinud oleme igasuguseid velgi ja lahendusi, E36 plekkveljega on rehvi servast koopa kaareni 11cm, mosse 15" 407? veljega päris palju (tuleks see keevitada ligi 8,5 tolli peale) ja Mangels mille alles soetasime oma 7 tollise laiusega tahab koopaservale veel õrnalt lähemale minna, hetkel puudu ligi 4cm. Originaal koopa kaarega oli velje rant täpselt tasa koopa kaarega, igasugune rehvi peale panek oleks olnud parajalt võimatu, äkki oleks 165 või 155 rehviga hakkama saanud, aga sellist pitsat siit väga ei leia. Kui saaks alla 185/50 R15 rehvi, siis oleks hetkel täitsa normaalne ja mahuks ratast välja võtma, uut sisse toppima jne. Originaal ei tahtnud enam välja tulla eriti, kui ainult kangutamisega.

407 vms velg koos originaalrehviga :kill
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  canyondrift [ 12.11.2012 00:19 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Sain ka mosse juurde mõned nädalavahetused ja tulemuseks on nullist keevitatud väljalaske kolle, mis ilusti peale istub ja sinna ära mahub. Kolle jaoks ei läinudki erilist aega, turbo flantsid tegi kohalik treial 8mm plaadist, torupõlved sain kohalikust autovaruosade poest ja mõistus ning keevitusaparaat pidi endal olema. Õlitorud ja voolikud said Hydroscanis tehtud, pidi kannatama ilusti 20Bar, maksid ligi 20€ kokku terve jura ja selle poolest sai igati vinge asi. Nüüd on vaja luua veel korralik downpipe, originaal pihlakapüss ära põõsasse visata ja uus summutaja teha, kaalume isegi äkki silla alt viimist, kuna meil vedrustuse käiku enam eriti palju hetkel ei ole.
Edasi oleks vaja kas siis uut karburaatorit, mis rõhu all käima hakkaks või siis see nii ära seadistada et see ka haukama hakkaks. Hetkel tuleb lihtsalt liiga palju õhku peale ja teise käigu pealt suht varakult tahab juba hakata ära surema. Praegu on WG turbo enda originaal, peale puhuvat rõhku ei tea, ega oska aimatagi. Süütega tuleb ka vist midagi teha, et see ei keeraks end koormuse all mitte hilisemaks vaid varajasemaks, aga eks näis, kui mõni jõulisa on ka originaal asjaga olemas, siis me oleme rahul, raketti ei maksa teha, tähtis on vile ja eriti tähis on veel BOV :rokib

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  Tuunikala [ 12.11.2012 21:44 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Projekt on huvitav, arvatavasti pooleli ei jää. Igatahes, vaikselt huviga jälgitud.
Mis plaanid muidu salongi jaoks, ja mis plaanid kastiga lõpuks? Teete mõne madala katte peale, või jääb lahtiseks?(Ei osanud seda kuskilt välja lugeda)
Ühtlasi, äge telefon viimasel pildil. :rokib

Autor:  Click [ 13.11.2012 21:38 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Canyondrifti käe all on tegevus olnud märgatav. Suured kiitused talle! Ise tõin lisaks ära mossele rehvid mis tuleb ajada mangelistele peale. Aga kõigepealt on vaja veljed korda teha ja ära värvida. Rehvideks tulid siis 175/55 , ehk siis 7" velje peal peaks õrn strech tulema.
Telefon läheb mossele peale autotelefoniks! :D :D

Autor:  Martpoiss [ 13.11.2012 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Kroomkilbid ka ikka tulevad?

Autor:  canyondrift [ 14.11.2012 11:42 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Martpoiss kirjutas:
Kroomkilbid ka ikka tulevad?

Leiaks kuskilt 15" velje kilbid soodsalt, siis ikka tulevad.

Autor:  Trust [ 14.11.2012 18:56 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

See turbo võib hetkel suuremat rõhku puhuda kui bensiinipump toodab, seega rõhu alla ujukikambrisse ei pruugigi midagi lisanduda :D

Autor:  wax [ 14.11.2012 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

tiivakaar jääb päris kompu :)

Autor:  Click [ 31.12.2012 01:24 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Nonii, Kolm päeva on mossekallal jõudsalt tööd tehtud, millega on valminud elektrilise kütusepumbaga karpa toitmine ja õige kütuserõhu kätte saamine. Tööle aetud Bov ja ära lõpetatud downpipe.
Kütusepumbaks proovisime alustuseks mingisuguse turboaudi paagivälis pumpa mis tootis rõhku 8bar-i ümber. Meile on seda väga palju. Aga tollest kütusepumbast saime jagu tänu sellele, et pumba mõlemad otsad olid plastikust ja ühe otsa suutsime klambrit pingutades maha murda. Aga tänu pumba väljalangemisel meil enam välist polnud, kasutasime ära almera paagisise pumba mist ootis rõhku 5 bari juurde. Kütuserõhu paika ajamiseks tegime sellise süsteemi, et pumbast väljub voolik millest üks suubub karpasse ja teine tagasivoolu. Tagasivoolu vahele sai pandud ka rõhuregulaator. Karpasse mineva rõhu mõõtmiseks paigaldasime enne karpat rõhukella. Sellise süsteemiga saime rõhu kusagil 2 -1,5 bari vahele.
Pilt
Pilt
Jama oli ka meil downpipe-iga kuna see ei tahtnud ilma jõudu rakendamata kere ja mootori vahelt eemalduda. Selleks pidime peale sukka panema väikse kraadiga vaherõnga ja sinna otsa alles flants. Ja samas pidime ka kere sellejoks modima.Pilt
Kõigelõpuks sai valmis keevitatud ka parempoolne rattakoobas koos kõige sinna kuuluvaga.
Sirgeks sai ka tehtud kastipikenduse üleminek , ehk siis kasti algusest lõpuni jookseb üks ilus süvend küljepeal.
Pilt
Pilt
Pilt
Samuti tõi Canyondrift põhja poolt korralikud esitiivad. Millest must pole auto küljes olnudki, Ja beeš on küll olnud sõitva masina küljes aga on ka väga heas korras.
Pilt
Pilt

Kõigelõppu ka veel üks video kuidas asi toimib kogu selle pumpade ja turbo süsteemiga.


Summuti on küljes vaid paari punktiga ja kõigest hääle kuulamise eesmärgil.

Autor:  madis1080 [ 31.12.2012 01:36 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Oii !! Kisub ikka väga kurjaks ära :)

Autor:  tomm49 [ 31.12.2012 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

1.5 -2 bar tundub ikka liiga palju. Muidu väärt ettevõtmine :)

Autor:  RedBull [ 01.01.2013 13:45 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Norm turbokas ikka , 2kki teed mingi s6idu video ka kuidas liigub nt.

Autor:  Click [ 01.01.2013 14:20 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 27151 '91 Click

Kütuserõhku tahaks saada 1 bari ümber. Aga selle jaoks teeme tõhureguleerimise süsteemi ümber.
Sõidust tuleb ka vast video kunagi, aga selleks tuleb valget aega otsida ja valgel ajal on alati üks või teine asi pooleli.

5. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/