Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 00:23

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.04.2010 19:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.07.2006 20:53
Postitusi: 136
Asukoht: Tallinn
corrado kirjutas:
Asi vast selles et v8 vahelepanekuga on lihtsalt kerge jõudu juurde saada, aga Mihkel siin on mässanud selle mootoriga,teinud kõik täiesti korda ja näinud vaeva turbotamisega jne... selles sierras on rohkem tööd näha lihtsalt :)

..mis seal siis keerulist on, võtad r4 maha, viskad V8 mootori vahele ja ongi palju jõudu..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.04.2010 20:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.08.2008 18:14
Postitusi: 51
Eks ta seda mõtleski,et v8 on lihtsam vahele panna,kui hakata olemasolevat motot tuunima :)

_________________
Senator B 12V -90a. C30NE --->C30SE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.04.2010 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Täpselt täpselt, selle v8 sierras pole nagu seda hinge niiöelda. Muidugi nad on näinud tollega vaeva ja aretanud ja ehitanud, kuid tõeline auto hing seisneb ikkagi selle mootoris minu silmis ja see sierra siin omab oma täitsa tavalist mootorit mis talle määratud on. Lihtsalt Mihkel sai selle kätte ja pimpis ära :D

Väga mõnus sierra minu arust, siuke hea tagasihoidlik relv teiste masinatega võrreldes. Nii fiati, BMW kui ka subaru juures on nähtud vaeva selle välimuse eest mis neil on, kuid sierra on midagi erilist :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.04.2010 22:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Mina pidasin silmas seda, et kas keegi on proovinud seinakapiga driftida? :?
Kui ei ole, siis ostke endale Sierra ja võrrelge selle juhitavust näiteks E34 BMW-ga.
Selle võrdluse puhul oleks siga ja kägu juba vennad.

Ärge nüüd arvake, et mul endal ei ole V8 idee enda Sierra juures peast läbi käinud.
Küll mitte uimane USA V8 vaid veidi erksam EURO V8.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.04.2010 23:45 

Liitunud: 08.10.2008 19:25
Postitusi: 7189
Asukoht: Mängult .Välismaa,soomes jne sarnastes kohtades kus teisedki sarnased piiksukotid
Huvitav oleks teada kumb suutlikum sierra on mihkel vs amper .Mehaanikutele võib selline küsimus rumalana tunduda ja asi kindel kuid mina ei tea ja pakun ,et mihkli om kärmem siis kõikjal.Või

_________________
KALEVIPOEGTÜTAR ORJADEL POLNUD EELMISES ELUS VAHENDEID ISEGI LEIVA JAOKSNUKKER KUID PAREM ON OLLA TÖÖTU KUI VÄLISMAAL ORI (EHK KALEVIPOEGTÜTAR ORI)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.04.2010 23:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Mihkel pole see esisild sul ka midagi nii hull. Ma nüüd peast ei mäleta, omal ajal sai veidi vaadatud aga kui sul mõni õhtu rohkem aega on anna teada. Teeme mõned põhiasjade mõõtmised ja vaatame, mida muuta annab.

Ja mul heameel, et sportrool asja paremaks tegi, loodan, et saad peagi kiiret latti (võimuga variandi oma ilma võimuta) proovida.

Edit: Lubasin eile, et näitan sulle kuidas põhjalik võimendiga lati manualiseerimine käib.
http://www.flyinmiata.com/tech/depower.php?x=1

Esimesel pildil olev lahendus toimib aga on raskem ja tunnetus ka sellevõrra kehvem. Sulle soovitaks õiget teemat, las külasepad juravad oma otseühendatud voolikutega

_________________
Lameda maa klubi


Viimati muutis rookierice, 29.04.2010 00:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 00:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.07.2006 20:53
Postitusi: 136
Asukoht: Tallinn
Minu kommentaar oli pigem sarkastiline.
Vähe kahtlen, et turbotamine M-Techi jaoks enam teab mis keeruline on.. külajuttude ja foorumite järgi on ta rohkem, kui paari turbot näinud.
Ega see V8 nüüd päris "bolt-on" vist pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 09:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
V8-aga on IMO tunduvalt lihtsam driftida, kuna on 500 pöörde pealt persetäis pöördemomenti.
Puudub lääg pöördemomendi taha tulekul, mis auto tagaosa järsult lennutama hakkab.
Amperi poisid on jah kõva töö ära teinud, kuna selles autos ikkagi ka turvapuur ja mootori ümberkaudsed detailid Sierra juppidega istuma pandud.
Mina panin ju lihtsalt stock mootorile mõne lisavidina juurde, mis tundub V8 installi kõrval vaikselt bolt-on juba.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 11:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Jah, Sinu jaoks tundub tõesti vb see v8 panemine väga raskena enda töö kõrval, kuna Sul see turbotamise asi suht käpas ja selge. Kõrvaltvaataja jaoks on turbotamine kõvem raketiteadus kui teise mootori vahele viskamine :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 15:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
Corrado, sa ei ole vist kunagi üritanud mõnele autole teist mootorit peale panna :) Antud autol on ainult mootori remont tehtud , progeaju pandud ja kollektor keevitatud, täiesti teise mootori panemine on jõhker töö ikka, kõikide uute kinnituste välja mõtlemine ja tegemine, täiesti uue väljalaske ehitamine, kasvõi gaasipedaali tööle saamine on juba tükk nokitsemist.
Mitte et ma nüüd seda autot maha oleks teinud,väga meeldib ja kindlasti saab siit teemast palju inspiratsiooni ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 15:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No mul on ka gaasipedaalil teine hoovastik nö. kuna kasutusel teine segusiiber ning originaalis on üldse teisel pool segusiibrit gaasihoovastik.
Joppas, et karpa mootori gaasitross suht kergesti uue siibri külge integreeritav oli.

Summuti ehitamisel pole iseenesest vahet mis mootorile sa selle ehitad, ka mul on täies pikkuses uus custom summutijooks.
Mõnel autol on mootorivahetust väga lebo teha teisel aga kaugeltki mitte.
Näiteks E36 või E28 kerele V8 mootori istutamine pole eriti meelakkumine.
E30 kerele M50 või M30 mootori istutamine on lapsemäng nende kõrval.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 16:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Martpoiss kirjutas:
Corrado, sa ei ole vist kunagi üritanud mõnele autole teist mootorit peale panna :) Antud autol on ainult mootori remont tehtud , progeaju pandud ja kollektor keevitatud, täiesti teise mootori panemine on jõhker töö ikka, kõikide uute kinnituste välja mõtlemine ja tegemine, täiesti uue väljalaske ehitamine, kasvõi gaasipedaali tööle saamine on juba tükk nokitsemist.
Mitte et ma nüüd seda autot maha oleks teinud,väga meeldib ja kindlasti saab siit teemast palju inspiratsiooni ;)

Sa ei eksi, pole tõesti ühelegi autole teist mootorit peale pannud, samas ei ole ma ka ühtegi veel turbotanud, niiet minu jaoks on mõlemad autod nagu kõrvaltvaadatavad. Mihkli auto puhul on rohkem seda vaimset tööd nagu, seadistamise juures näiteks jne.

Aga heaküll, ma rohkem OT'i ei tekita siia, neid asju ei annagi väga võrrelda,sellessuhtes et mõlemad on erinevad tegevused ja erinevate asjadega tuleb vaeva näha ja seda ei saa võrrelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 29.04.2010 16:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Selles suhtes küll, et mootori vahetamine stock aju ja stock juppidega on suht puine töö võrreldes mootori ehituse/karakteristiku muutmisega ehk turbotamisega.
Mootorivahetus on valmis asja ühe kere pealt teisele tõstmine, turbotamine on olemasoleva mootori ringi ehitamine ehk eeldab konkreetseid eriteadmisi.
Lihtne ei ole kumbki, lihtsalt mootori ringi tõstmine on 99% inimestele kordades lihtsam teha, kui reaalselt toimivat turbosüsteemi ehitada, kummagi puhul eelnevaid kogemusi omamata.
See on umbes nagu võrrelda Soome ehitajat ja kirurgi. Kirurg saab ka ehitusel hakkama aga ehitaja vast opereerima küll ei hakka. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.04.2010 14:39 

Liitunud: 13.12.2007 00:25
Postitusi: 708
M-Tech kirjutas:
Selles suhtes küll, et mootori vahetamine stock aju ja stock juppidega on suht puine töö võrreldes mootori ehituse/karakteristiku muutmisega ehk turbotamisega.
Mootorivahetus on valmis asja ühe kere pealt teisele tõstmine, turbotamine on olemasoleva mootori ringi ehitamine ehk eeldab konkreetseid eriteadmisi.
Lihtne ei ole kumbki, lihtsalt mootori ringi tõstmine on 99% inimestele kordades lihtsam teha, kui reaalselt toimivat turbosüsteemi ehitada, kummagi puhul eelnevaid kogemusi omamata.
See on umbes nagu võrrelda Soome ehitajat ja kirurgi. Kirurg saab ka ehitusel hakkama aga ehitaja vast opereerima küll ei hakka. :D

Ega kõik soome ehitajad ka koristajad ei ole .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.04.2010 15:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.08.2005 18:23
Postitusi: 772
Vahet pole ju mis Soome ehitaja sa oled, kirurgi tööga sa ikkagi hakkama ei saa.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7