Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 22:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.05.2010 14:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Nägin autot neljapäeval Mäealuse 2/3 maja juures. Kas õpid midagi tipis või käid loenguid pidamas turbotamisest? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.05.2010 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
qpi kirjutas:
Vahet pole ju mis Soome ehitaja sa oled, kirurgi tööga sa ikkagi hakkama ei saa.


Kuna need võrdlused siin juba nii seinastseina on. Siis olgu see kirurg mistahes arsti haridusega, palkmaja ta ikkagi kokku ei paneks :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.05.2010 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
buumer84 kirjutas:
qpi kirjutas:
Vahet pole ju mis Soome ehitaja sa oled, kirurgi tööga sa ikkagi hakkama ei saa.


Kuna need võrdlused siin juba nii seinastseina on. Siis olgu see kirurg mistahes arsti haridusega, palkmaja ta ikkagi kokku ei paneks :)

kui suutis õppida midagi 10 aastat kõrgkoolis, siis kuu ajaga õpib kogu palkmaja ehitamise teooria selgeks ja paneb palkmaja kaa püsti. Sorry for OT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 02.05.2010 02:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 22:28
Postitusi: 681
Aga palun.

M-Tech kirjutas:
Juppide ja sisse ostetud tööna vast kuni 10k koos küünlajuhtmete ja mingite väliste detailidega.
Ei mäleta enam nii täpselt, sai jupi kaupa üle poole aasta mootorit komplekteeritud.
Ega ta väga palju rohkem ei läinud Bomschi mootori remondist, kuna enamus juppe oli talgi kasutusel.
Mul oli lisaks tutikas veepump, rihmakomplekt ja nookurid.

_________________
Ford Scorpio 93a Ghia 2.9 V6 110kw ///////// Ford Scorpio 98a 2.5td 92kw
Ford Sierra 91a 2.0 4X4 98kw //////// Subaru Leone 1.8 Turbo 4WD 110kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 02.05.2010 13:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No see oli vaid stock mootori remontimise osa.

Reaalselt oleks vähegi normaalsem inimene endale ilmselt juba viletsamas korras E34 M5-e ostnud. :D

Mäealuses mul töökoht, selle pärast ka auto seal seisab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 09:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Eile sain Inglismaalt tellitud hüdrokässari ka kätte.
Eriti tore on maailmas postisüsteem, inglismaalt tuleb ÕHUPOSTIGA pakk 19 päeva.
USA-st on parematel päevadel tavapostiga isegi 10-ne päevaga asjad kohale tulnud.
Läti-st ei julgegi enam midagi tellida, sealt tulevad asjad õhupostiga ilmselt kuu aega. :)

Oleks nüüd aega enda autot ka teha oleks elu lill aga seda aega ilmselt niipea ei teki.
Sidur oleks vaja kiiremas korras parem ära tellida.
Suurema tööpinnaga hooratast ilmselt jäängi otsima, kuna väidetavalt ei mahu see sidurikotta ära ning teiseks ei olegi sellist vist saada.
Saaks kuskilt mõistliku hinnaga sobiva 215mm performance korvi tekiks juba väike lootus boosti tõstmise osas.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 10:01 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2008 15:27
Postitusi: 558
Drifti võistlusel osaled? - ma tean, et autoga sada häda aga mul oli eelmisel aastal sama tunne rajale tulla. Võistlustules on auto ja enda fiiling ikka hoopis teine + saad natuke kogemust juurde :)

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!
Audio ja tuuninglahendused Ghostist!!! - http://www.ghost.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 11:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Krt hetkel häirib mind see, et selle auto rattad ei keera sinna kuhu mina teda roolist keeran.
Lihtsalt nii räigelt aeglane ja raske on see rool, et ei jõua seda lapata.
Oleks siis korvistegi sees, originaal iste teeb asja veel jubedamaks.
Siiani keegi muidugi ei usu mind, et see roolisüsteem hetkel väga räigelt häirib.
Lisaks pole ma siiani veel võtnud ette midagi selle vastu, et paisupaak ära ei sulaks, pole lihtsalt aega olnud.

Seega ma väga kahtlen, et ma sellel üritusel osalen. Ei ole mõtet sinna lolli mängima ja autot lõhkuma minna.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 13:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
ise käisin oma sirtsuga põllul selle rooli jama pärast..nii et sa pole ainuke keda häirib rooli allumatus.

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 13:47 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2008 15:27
Postitusi: 558
M-Tech kirjutas:
Krt hetkel häirib mind see, et selle auto rattad ei keera sinna kuhu mina teda roolist keeran.
Lihtsalt nii räigelt aeglane ja raske on see rool, et ei jõua seda lapata.
Oleks siis korvistegi sees, originaal iste teeb asja veel jubedamaks.
Siiani keegi muidugi ei usu mind, et see roolisüsteem hetkel väga räigelt häirib.
Lisaks pole ma siiani veel võtnud ette midagi selle vastu, et paisupaak ära ei sulaks, pole lihtsalt aega olnud.

Seega ma väga kahtlen, et ma sellel üritusel osalen. Ei ole mõtet sinna lolli mängima ja autot lõhkuma minna.


Loomulikult tuleb respekteerida sinu otsust mitte pooliku autoga sõitma tulla aga igaks petteks võiksid treeningu ajal rajapeal kõrvalistmele mõne driftis kogenuma inimese (ntx Ets, Yux, Juunior - neil on ka sellised vanakooli masinad ju) võtta ja kui sa usaldad, siis ehk lased paar tiiru teha ja võibolla osatakse suunata auto arengu järgmist etappi kuhugi suunas (eeldades, et tahad temaga driftida). PS! Driftis juhitakse (keeratakse) autot tagaotsaga ;)

_________________
SR.ORG @ FACEBOOK!
Audio ja tuuninglahendused Ghostist!!! - http://www.ghost.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 15:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
M-Tech kirjutas:
Oleks siis korvistegi sees, originaal iste teeb asja veel jubedamaks.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=7421
Parem ikka kui orig.

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 16:08 

Liitunud: 27.03.2004 22:46
Postitusi: 390
Asukoht: Haapsalu/Tallinn
M-Tech kirjutas:
Mõned päevad tagasi sai Eesti driftikunni käest soetatud Sabelt Racer Duo korviste, et rajal mugavam sõita oleks.


Selle posti järgi võttes peaks iste juba olemas olema aga lihtsalt sisse pole veel jõutud visata seda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.05.2010 16:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Väike mõte on olnud, et tuleks reedel lihtsalt trenni tegema.
Aga see eeldaks paisupaagi probleemi eelnevat kõrvaldamist.

Seega on kellegil DOHC Sierra paisupaaki Tallinnas mõistliku hinnaga pakkuda?
Eks ma pean Etsmeister-iga rääkima, juhendab ja proovib ehk.

Mingi hetk peab ju rooli enivei vastu keerama ja rooliga suunad tagaosa aga probleem ongi selles, et lihtsalt ei jõua piisavalt kiiresti suunda muuta, kuna 1 tiir roolil rattaid peaageu ei liigutagi.
Võimuga latiga Sierradel on juba elu lill, kuna neil on latt palju kiirem kui ilma võimuta Sierral.
Lati vist sõbra käest saan prooviks aga kas selle ka alla jõuan visata ja sillastendis käia on kaheldav.

Igatahes suundun nüüd ühte poolikut projekti lõpetama, et saaks kanali kunagi vabaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.05.2010 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
ma annaks pm tasuta ära kuid haapsalus ise.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.05.2010 02:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:16
Postitusi: 19
no krt M-tekkile ei tohiks probleemi olla, endal haapsalus terve suvila :rokib

_________________
BMW E30 325ixt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7