Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.06.2024 14:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.07.2010 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
mismoodi sa uue korviga siduri survelaagri süsteemi toimetad?

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.07.2010 23:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Kasutan originaal survelaagrit. Esialgsete mõõtmiste tulemusel peaks see ilusti sobima.
Korvide paigaldusasendi vahe on ~10mm, mis ei tohiks probleeme tekitada.
Niigi oli enne probleem, et siduri hark oli nii kaugel põhjas kui üldse olla saab.
Nüüd tuleb asi lihtsalt veidi lähemale ja jääb vast normaalse koha peale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.07.2010 13:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
mis ketast ja korvi kasutad üldse?

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.07.2010 17:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
215mm SRE 4-ja labaga ketas ja tava LUK-i Saab 900 Turbo korv.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2010 11:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Lõpuks sai endale ka vajalik tutikas sidurikorv leitud.
Ei jäänud muud üle, kui pidin terve tutika Saab-i sidurikomplekti ostma aga õnneks sain asja veel suht mõistliku hinnaga.
Oleks ehk Sierra juba varem kokku pannud aga ei saanud Bemmi ka ilma sidurita jätta, kuna see hakkab ka vaikselt kokku tagasi saama.
Järgmine nädal saab ehk Sierra taas sõitma ning siis juba ka kiirema MS2 protsessoriga.
Tänu uuele prosele peaks seadistuse ka veidi ühtlasemaks saama ja auto ehk veel veidi kiiremaks.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2010 13:11 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
ei olegi pärnus kohal :S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 16.07.2010 14:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Pole jõudnud siiani ettevalmistusi drifti tarbeks teha.
Lihtsalt nii palju muid asju on teha, teised inimesed tahavad ka oma autodega sõita.

Iste, hüdrokässar ja kiire roolilatt vedelevad siiani nurgas.
Lisaks oleks vaja asjale siis korraliku jäika vedrustust, et ka reaalselt fun oleks.
Aga noh ega ma veel püssi põõsasse ei viska, installib olemas olevad jupid ära ja vaatab kuidas siis tunne on.

Tahaks juba linnas inimesi huiata jälle. :rokib

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 20.07.2010 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Korv käes ja Bemmi peal olnud korviga võrreldud.
Kuna uue korvi paigaldussügavus on väiksem, kui Bemmil kasutatud korvil, siis Bemm saab endale uue korvi ja mina saan Bemmi vana endale.
Mõlemad siis Saabi omad, lihtsalt algmaterjaliks on eri tootja tooted, taastajaks mõlemal LUK.

Kui tervis paremaks läheb tirin Bomschi garaaži ja viskame Sierrale kasti alla tagasi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 30.07.2010 02:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ja ta sõidab taas!

Jõudiski kätte see päev, kui ronisime Bomschiga kanalisse ja lükkasime Sierrale kasti alla tagasi.
Uus sidur on küll veidi harjumatult järsk aga küll tasapisi ära harjub sellega.

Nüüd vaja veel kastile õli juurde lisada, kuna osa voolas sealt Bomschile pähe. :D

Genekas sai ka vahepeal üle kontrollitud ning on nüüd taas töökorras.
Homme üritan veel uue geneka juhtmestiku teha, kuna vana on mäda ja üks juhe murdus juba pistiku tagant ära.
Nüüd on ka jahutussüsteem tehtud selliseks, et ilmselt võib rahule jääda.
Salongiradika toru ei ole enam kõige kõrgem punkt vaid samal kõrgusel nagu plokikaane ülemine serv.
Küljes on ka DOHC-i paisupaak ning ka selle lõdvik sai sobivaks modifitseeritud.
Tsirkulatsioon töötaks ka nagu väheke asisemalt nüüd, enne ei olnud paisupaaki pidevat ülevoolu.

Lähipäevil saan ehk mahti ka aju auto küljest maha võtta, et MS2 prose sisse installida, siis hakkab juba veidi lõbusam.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.07.2010 18:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
Ma ei mäleta kas rääkisid sellest või mitte aga mis differ tal all on,originaal,plokk või lsd?originaali koha pealt nagu kaua paugutada ei saaks ma usun....1,6-se differ kipub juba iS´i all lagunema kui sul heppasid rohkem juba kui kõikidel tanni sierradel kokku siis kaldun arvama,et varsti hakkab tükke lendama ka....üleüldse kas seal lsd-gi all püsiks?
parimat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.07.2010 18:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
All 7.5" originaal Visco lukuga differ, mis on ära kempitatud, kuna Fordi originaal Visco on alla igasuguse arvestuse igasugust arvestust. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 31.07.2010 21:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis MS2 prose ka ajus sees ning saab varsti vaikselt seadistama hakata asja.
Tagumiku tunde järgi on minek ühtlasem kui varem juba vanade mäppidega, see tuleb prose suuremast kiirusest
ja seega kütuse ning süüte juhtimise täpsemast resulutsioonist (100rpm versus 1rpm).

Järgmine samm aju poolelt oleks jagajast loobumine ehk triggerwheeli ja wasted spark-i peale üleminek.
Saaks sädeme tugevamaks ja süüte juhtimise täpsemaks, kuigi see ei ole ka praegu probleemiks.

Krt nüüd meenus, et mul vist 6. kuumusastmega küünlad hetkel peal, 1bar-i juurde keeramiseks võiks panna
vast 1 aste külmemad küünlad ka, kuigi seda peaks küünla pealt enne vaatama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 04.08.2010 01:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai täna Sierral õlivahetus tehtud ning sellega seoses ka 2x mootori sisepesu.
Sisse läks taaskord LM 10W-60 Race Tech.

Avastasin ka sellise huvitava seiga, et juhiistme tagumine vasak nurk ei kinnitu enam kere külge, kuna kere on sealt parajalt mäda.

Lisaks tuli vaim peale ning installisin siduripedaalile lüliti ning panin launch controli ja shift cut-i tööle.
Shift cut meeldib hetkel kõige rohkem, käiguvahetus on ikka väga kiire tänu sellele.

Sidurit timmisin ka veidi lohvkamaks, kuna enne võttis asi ulme ülevalt ja libistada oli täiesti võimatu.
Nüüd saab isegi suht sujuvalt sidurit haakida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Viimati muutis M-Tech, 08.08.2010 13:02, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.08.2010 11:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Plaan oli eile mõned do-to listi asjad ära teha aga tulemuseks oli see, et list pikenes, kuna esiteks on uus rõhuregulaator vaakumiosa lekkega ning
lisaks andis kütuselatt ilmselt vanadusest järgi ja hakkas tagasivoolu toru ja lati ühenduskohast lekkima.
Seega asi jälle seisab aga ehk õnnestub teine latt koos regulaatoriga kiirelt leida.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 06.08.2010 21:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2010 22:28
Postitusi: 681
Mul peaks latt olemas olema Is sierrast,pakk sinist l&m ja saad endale,regulaator peaks kah küljes olema.

_________________
Ford Scorpio 93a Ghia 2.9 V6 110kw ///////// Ford Scorpio 98a 2.5td 92kw
Ford Sierra 91a 2.0 4X4 98kw //////// Subaru Leone 1.8 Turbo 4WD 110kw


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7