Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.06.2024 02:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.08.2010 22:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
lihtsam oleks panna siis ju õlirõhu kell enne turbot...siis näed kas ikka jõuab sinnani või ei :think

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.08.2010 22:22 

Liitunud: 19.01.2008 03:26
Postitusi: 987
Asukoht: Tallinn
Eile paugutasid magistrali juures?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.08.2010 23:27 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Bomschi garaas seal. Vb käis külas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.08.2010 10:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No õlitusvoolikus mul mingit sõela küll ei ole, kuna voolik on ise tehtud, samuti ka otsad, mis on sõelavabad.
Saan praeguse vigase turbo pealevoolule prooviks õlirõhukella vahele panna.
Kuigi näit võib olla nüüd väiksem, sest puksid ei ole enam tihedad.
Õlitus tuleb otse plokist õlirõhuanduri august (kolmikuga).

Ma ei ole seda kontrollinud veel, kuna on väga vähe tõenäoline, et 8mm sisemõõduga voolik on lambist umbe läinud.

Teisipäeval sai Magistrali juures Bomschi garaažis korduvalt käidud küll.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.08.2010 22:02 

Liitunud: 10.08.2009 12:50
Postitusi: 174
Asukoht: Paide - Türi
Ma ka ei osanud alguses arvata, et ainult esinduses hooldatud autol võib turbo õlitus umbe minna, aga näedsa siis. Mutter tuleb otsast ära siis kui kõrgetel pööretel turbo võll kinni kiilub.
Puksid lasevad läbi küll, aga rõhk sellest väga palju langeda ei tohiks. Õlipumba tootlikkus ka ju üsna suur. Mingi 1,5bar peaks sooja mootoriga tühikäigul ikka vast olema.

Lihtsalt variant mida kontrollida igaks juhuks, kuna teine turbo ju ei pidanud üle paarisaja kilomeetri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.10.2010 01:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Auto taas tänavatel ja Cabrio sai garaaži pandud.
Õlirõhu vahetult enne turbot mõõtsin üle, külmalt ja soojalt 1500rpm peal 4.2bar, soojalt 800rpm peal 2.0bar, seega õlitustprobleemi võib ilmselt ära unustada.

Sai täna õhtul torusid ka veidi puhastatud, homme peaks vaatama, mis rõhuga sõidetud sai.
Üks Lexuse GS vend (3.4 või 4.3 oli, ei mäleta), kes oli üksinda imestas sõpakal, et kuidas on võimalik,
et Sierra kus on 4 inimest sõidab tast lihtsalt sõpakal neljandaga mööda. :D

Loodame, et antud turbo natuke vähemalt kestab, muidu talveks puha jalamees.
Sõpsil igatahes elamus nüüd seljataga, pidavat ägedam kui klubis olema. :twisted:

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.10.2010 09:22 

Liitunud: 27.12.2009 17:49
Postitusi: 145
Hollika ringil sai ka eile seda püssi nähtud. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.10.2010 17:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Logist nüüd õhtul vaatasin, et 0.95bar oli boost eile sõites aga segu oli jube rikas lõpu poole (~11.3) mis tappis veidi võimsust ära.
Nüüd installisin EGT ka kollesse ära ja saab vähe asjalikumalt asja seadistama hakata. Vaja muidugi enne läbi EGT võimendi signaal ajju saata.

Peaks vist rõhku maha keerama, kuna praeguse ilmaga pole enam üldse pidamist.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.10.2010 19:54 

Liitunud: 06.04.2003 11:20
Postitusi: 273
Asukoht: Pärnu
või hoopis rehvid vaatama 8)

_________________
Veakoodide lugemine ja kustutamine. Diagnostika ja autoremont, Pärnus küsi kui miski muret valmistab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.10.2010 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Hetkel veel suvekad all aga kahtlen, et 185 naeltega üldse enam mingit pidamist on.
Tegelikult säästan autot piikide jaoks, siis peab boosti juurde keerama.
Eelmine talv teine piirajas tahtis vabalthingavana piikidega kurvis ära kooleda.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.10.2010 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Üleeile sai lõpuks sõbraga originaal roolilatt Cossu oma vastu välja vahetatud. Vahe on öö ja päev.
Õnneks läks rool ainult veidi raskemaks, kuna originaal latt liikus juba vabas olekus suht raskelt.
Sõitmise peab nüüd ümber õppima, sest auto lausa keerab suhteliselt talutavalt nüüd.

Taaskord sai tutikad naastrehvid ostetud, kuna eelmine aasta ostetud rehvid olid omajagu jääd näinud.
Siiski olid 99% naeltest alles (4-ja rehvi peale kokku vast ~5-10 naela) ja muster nagu uus.
Seekord siis Master Nordic 3 185/65/14, kuna Nordic 4-ja nad vist selles mõõdus enam ei tee.
Proovime siis Nordic 3-me ära, NordFrost 3 mille koopia Nordic 3 on pidas IMO igati eeskujulikult.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 05.11.2010 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Tänasest talverehvid all ja boost maha keeratud, kuna suvekad olid juba munas (seest servast traadid väljas),
sai teised viisakalt ära ka lõpetatud enne alt ära kruvimist. Talvekatega läks rool 3x kergemaks, nüüd juba väga inimlik sõita.
Öösiti näen viimastel päevadel luksuslikumatest autodest und, ju on see rooli väänamine ja siduri puudumine nii siibrisse alateadvuses visanud. :D

Eile sai üks turbo ka veel varuks toodud, mida soodsalt pakuti. Nüüd peaks järgmiseks turbo lagunemiseks valmis olema.
Tegu siis Garrett GT2860RS "Disco Potato"-ga, põhimõtteliselt tutikas, korra peal olnud (kuumkodagi pole veel tahmane).
Tootlikust ~360hp jagu mida ilmselt Sierra peal kõike ära ei kasuta. Kuumkoda on A/R 0.64, millest peaks ~6300rpm piiraja jaoks piisama.
Subarul sama turbo ning sealt ka A/R 0.86 kuumkoda varuks kui vaja peaks minema.

Kolle ja downpipe tuleb nüüd mingi aeg ringi teha. Summuti vasturõhu peaks ka mingi hetk ära mõõtma, kuna peenestades on summuti otsast õhu vuhin kuulda, nagu summuti jääks väikseks.
Kui vasturõhk on väike, siis on see hääl ilmselt normaalne, lahe reaktiivlennuki effekt on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 07.11.2010 02:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2009 23:32
Postitusi: 177
Asukoht: Raplamaa või Tallinn
Noo kui sumpsi tahad ringi teha, siis mul peaks tekkima varsti võimalused toru painutamiseks :)

_________________
Low and slow, not yet, but soon will be


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.11.2010 01:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis lõpuks turbol vesijahutus ka küljes.
Üllatavalt viisakas jäi IMO kogu kompott isegi välja nägema.
Mingi hetk peaks kapotialt ka mõne uue pildi tegema.
Õli tagasivoolu tihendi tegin ka uue aga mulle tundub juba, et see õli tuleb kuskilt mujalt ja valgub sinna.
Kuumaosa vahelt on nagu õline, samas tagant ei suitse ega haise.
Või kuumaga ronibki äkki õli äravoolu ümbert pealevoolu kõrguseni välja?

Järgmine nädal saab ehk mõned reaalsed rattanumbrid ka ära näha.

EGT võimendi mille tellisin olen lihtsalt ära suutnud kaotada kuhugi,
tahaks selle ka lõpuks külge saada aga ei leia krt üles.
BP ja TIP kellad pean ka homme uued soetama, et saaks ilusti täis pildi kogu süsteemist silme ette.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.11.2010 10:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2006 10:50
Postitusi: 788
Asukoht: Rapla
Aga muidu on turbo ok?või on risk siiani suur?

_________________
www.jeejee.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7