Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=120484
6. leht 17-st

Autor:  stento [ 29.04.2014 02:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Auto alles külje peal ja juba käib velgede proov :D
Korralik töö tehtud !

Autor:  marco505 [ 30.04.2014 00:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

stento kirjutas:
Auto alles külje peal ja juba käib velgede proov :D
Korralik töö tehtud !


Ei no süda ei andnud rahu,kuna veljed olid audi all ja suht lampi ostsin,teadsin et auguvahe on õige aga et keskauk ja offset ka nii enamvähem oleks...õnneks on.

Vaatasin et ennem kui auto ratastele tagasi läheb peaks esipõlle ka valmis tegema,praegu hea mugav teha kui auto külje peal on.
Lehtmetalli minema vist homme ostma... :uhoh

Autor:  marco505 [ 01.05.2014 01:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Täna sai siis väheke lehtmetalli toodud ja sai esi põlle ka suurem osa valmis nikerdatud.
Nurgad teeb siis kui tiivad külge saab,ennem ei ole mõtet.
Pilt

Vana jama ära lõigatud
Pilt

Uued tükid valmis lõigatud,ära väänatud ja servad ka ära keeratud et tugevam jääks
Pilt

Ja siin peaaegu valmis
Pilt

Autor:  Ragnar74 [ 01.05.2014 04:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Valtsitud kohad on saatanast. Ma ei tea mis imeasjaga need üle peab käima, et rooste vahele ei kipuks

Autor:  drhellcat [ 01.05.2014 12:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Milleks need kummipuksid vedrukeerdude vahel head on?

Autor:  mehikemetsast [ 01.05.2014 13:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Jäigemaks ja kõrgemaks teeb. Üldiselt korraliku uue vedru puhul vajadus puudub, vanade korral on vahe täitsa tuntav.

Autor:  marco505 [ 01.05.2014 13:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Ragnar74 kirjutas:
Valtsitud kohad on saatanast. Ma ei tea mis imeasjaga need üle peab käima, et rooste vahele ei kipuks

Selle imeasja nimi on karbikaitsevaha...ja seda valtsi päris lõpuni ei löönud ka et ained vahele mahuvad ikka...


Jah,vedrude vahel kummipuks teeb kõrgemaks ja jäigemaks,sellel masinal on nad pigem sellepärast et tagaots vähe kõrgemal oleks,siis auto nägusam(samas liiga kõrge on siis läheb agaots vedelaks,külgepidi pole tal korralikku stabika varrast ka,õnneks volvo silla ajast on tal stabika varda jaoks koht olemas)
esiots on tal niigi madal ja vaatasin et esisillas ka puksid vahel vedrudel,huvitav kui madalaks ta siis läheb kui need ka vahelt ära võtta :D
Korralikult sinna vahele ei näinud kuid tundus et esivedrud on vist lühemaks lõigatud ja siis puksid vahele pandud et jäigem oleks(eks saab näha kui silla laiali kisun)
esisillas powerflex puksiring kah,et esiots on nii tuuga nagu kardil :D ,
aga seda parem roolitunnetus on.

Aga kui järgi mõelda siis ega taunusele vist madaldusvedru ka ei pakuta kuskilt :D ,
mõõdu poolest vb mõne teise margi vedru sobiks,aga ei viitsi sellega oma pead vaevata.

Autor:  marco505 [ 02.05.2014 00:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Tänasega sain silla lõplikult alla ja kütusetorustiku tegin põhja alt lõpuni
ära,torud kõik kinni,vedasin väikse jupi vasktoru veel tagasivoolule ja kütusetorud klambritega põhja alla kinni.
Pilt
Pilt

Autor:  marco505 [ 09.05.2014 14:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Niisiis vahepeal mitu päeva möödas ja tegusid tehtud jälle :D
Auto ratastele tagasi saanud,saab edasi majandada
Klaasid sain eest ära,tagant otsast kõik rooste kohad pleki ja keevitusega üle käinud...
Pilt
eest klaasi servast ka leidsin 2 mäda kohta
Pilt
Pilt
Teisel pool tagatiivast leidsin ka paar pisikest auku ja siis avastasin et uus plekk on mädanema hakanud ja mis põhjusel...no muidugi vana plekk alla jäetud ja seal nende vahel mõnus koht kus niiskust kogub...seega lõikasin kõik nahhui sealt ja uus plekk peale...
Pilt
Pilt
Pilt

Lasin kõik haljaks ära,pihta paari kohta on kere saanud,aga keevis õmblused korralikud kõik ja roostet kuskil vahel pole,pluss muidugi neid kohti oli päris palju kus oli mingit pritspahtlit vist lastud otse läike peale
Pilt
pahtlit oli ka mõnes kohas lausa 7 kihti,peale selle kõige maha laskmist oli garaazis nagu lund sadanud :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


mõne koha peale panin roostemuundurit,
ja kõige lõpuks lasin siis happekrundi ja epokrundi peale,kuna auto peab garaazist välja saama sest 1 ameeriklane tleb töösse ja ruumi vaja...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lõppkokkuvõttes siis varsti saab pahteldama hakata,seega on vaja uksed ja esitiivad nüüd kiirelt samasse seisu saada...

Autor:  AlCapone [ 12.05.2014 15:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Seda kõike lugedes ja vaadates vajus ikka suu lahti.Väga suur ja korralik töö on tehtud ja kindlasti on veel mida teha :) Müts maha!

Autor:  roland525 [ 12.05.2014 21:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Krt kui mälu nüüd ei peta, siis epokrundile ei käi happekrunt alla. Tavakrundile lastakse happekat alla. Tasuks igaks-juhuks enne pahteldamist proovida, kas happekrunt on korralikult plekiga seotud või happekas ja epo omavahel. Suure tõenäosusega ei juhtu midagi aga mingi firma krundid võivad omavahel nahka tegema hakata :)

Autor:  rnx [ 13.05.2014 11:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Epode ja happekrundi koostöö sõltub epost suuresti. Osad epod ei kuiva happelises keskonnas ära, sama jutt kehtib ka roostemuunduriga töödeldud pinna puhul, see tuleb kindlasti enne tarvitamist ära neutraliseerida - ma ise olen selleks kasutanud söögisooda lahust ning sellele järgnevat puhta veega loputamist. Kohe kuuma fööniga kergelt pind üle, et vesi välja auraks ja epo on pinnale kinni jäänud küll.

Ise viimasel ajal teen nii:
1. Pind haljaks, kui liivapritsi kasutada ei saa, siis pooridest traatharjaga roostet nii palju välja, kui vähegi saab. Kindlasti tuleb pind karestada.
2. Pinnale võimalikult kange fosforhape selga, vajadusel, kui liiga kiiresti kuivama kipub, siis niisutada mõned korrad, et reaktsioon korralikult lõppeks. Jätan happe pinnale vähemalt 24. tunniks toimima.
3. Enne kruntimist pesen pinna karukeele ning soodalahusega puhtaks, loputan puhta veega ning koheselt kuivatan fööniga. Tulemuseks peaks jääma kergelt sinakashalli varjundiga matt plekipind, millel poorides võib esineda tumedamaid täppe. Tuntavat kihti pinnal olla ei tohi, need on happejäägid ja tuleb eemaldada. Kui plekk jääb läikiv, siis on kas hape kehvalt töötanud või on nühkimisega liiale mindud (raudfosfaat on tegelikult üllatavalt sitke ja karukeelega ei tohiks sellele midagi väga teha).
4. Epokrunt otse puhastatud pinnale ning olenevalt vajadusest sellele märg-märjale meetodiga kohe ka pinnavärv või täitekrunt selga.

Vast oli kellelegi kasuks.

Autor:  marco505 [ 14.05.2014 02:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Happekrunti tahtsin ikka panna jah alla,samas selle epo panin sinna selle eesmärgiga et lükkan ta välja ca 2ks nädalaks,kuna 1 teine masin tuleb töösse vahepeal,taunus praegu juba väljas kile all ja kerge kiht kiudpahtlit ka keevitus kohtadele pandud juba.üldiselt tundus et krunt ikka peal ja eriti kergelt ta maha nagu ei tule siiski...
aga kuna nüüd selle jutu peale jäi kripeldus hinge :D
siis vist peaksin natuke kriitilisemalt asja üle uuesti vaatama,hetkel veel viimane võimalus sealt midagi maha lasta ja uuesti teha...

tööjuures pole ka neid koos kasutanud küll tegelikult,pigem ikka ühte või teist,kuidas vajadus on...

Autor:  Iff [ 14.05.2014 04:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Huvitav. Mul papal oli kunagi samasugune Taunus, samasuguse maheda punase ja pastelse kollasega, ainult tolle erinevusega, et tal oli ülevalt kollane, alt punane.

Ja mina lasen alla tavaliselt 2k kollase Hagmansi krundi, peaks olema epo, sinnapeale füller. Mis ikka niiväga krunditada neid pindu, autode eluiga nagunii 5-10 aastat peale mida tehakse taaskord keretööd.

Autor:  marco505 [ 14.05.2014 23:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Ford Taunus `73 Cosworth-Marco505

Iff kirjutas:
Huvitav. Mul papal oli kunagi samasugune Taunus, samasuguse maheda punase ja pastelse kollasega, ainult tolle erinevusega, et tal oli ülevalt kollane, alt punane.

Ja mina lasen alla tavaliselt 2k kollase Hagmansi krundi, peaks olema epo, sinnapeale füller. Mis ikka niiväga krunditada neid pindu, autode eluiga nagunii 5-10 aastat peale mida tehakse taaskord keretööd.


nii ta on küll jah...

Praegu siis seis selline :P
Pilt
Vahepeal tegin mõtetult seisvast metallist sellise kokkukäiva puki,seal peal hea erinevaid detaile liffida/värvida..
Pilt
Pilt

6. leht 17-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/