Kiirendusest ei tulnud midagi välja, sest eelmisel päeval lennukal ilmnes, et 1-2 küünalt on saba andnud. Logis kenasti näha, et misfire silindris 4 ning mõnikord ka silindris 2. Väljendub see ainult kõvemini gaasi andes ja suuremal kiirusel, talvel aga väga tihti 150km/h just ei sõida

Igatahes minu arvamus süüteküünlast BRISK on täitsa hull, sest eelmisel aastal kohe peale küünalde vahetust ma juba ühekorra ühte neist vahetasin, nüüd talvega on 2tk veel lisaks saba andnud. Küünla hind ise on naeruväärne võrreldes selle vahetamisega, mis näeb välja nii -
Remove - Airbox, Rear Wheel Apron, Rear Bumper Cover (and Tail lights), Intercoolers, and rear bumper heat shield....
Lower motor, by supporting it, and loosening the motor mount nuts.
Unclip the hard boost pipes in the engine compartment
Remove actuator motor on Passenger side
Uued küünlad tulevad Denso PK20PR-P8 Double Platinium ja türklane soovitas neil ka sädeme vahe 0.065mm peale sättida

6 küünalt jäävad alla 70€...Carmuse töötunni hind on 48€/h hinnakirja järgi...Densosi ei olnud eelmine aasta kohe võtta, sellepärast jäin Briski peale, mis VKM-i jutu järgi pidavat vähemalt neil väga kenasti toimima.