Tundub ahvatlev riistapuu olema - püüame mootori peale ja käima saada, siis tahaks proovida küll. Loodetavasti jõuame ka hinnas kokkuleppele

Vahepeal siis niipalju uudiseid, et tänu meie üliosavale mehaanik Priidule sai kõik modifikatsioonid tagasillas ära tehtud. Kõige hullem asi Nissani remondi juures on kindlasti tagasilla pukside vahetus polüde vastu
- õnneks oli see Priidule juba kolmas kord ja teadis, mis hull asi teda ees ootab

Priit, kui sa seda loed, siis AITÄH, poleks ilma sinuta hakkama saanud.
Vahepeal tehtud asjade list: piltidega kostitan lähipäevil (hetkel kodus haige

)
1. Kõik puksid on vahetatud polüde vastu
2. Ees ja taga on DW käändmikud küljes
3. DW vardad on küljes
4. Mootor on küll aiste vahel aga originaalis sellel mootoril küljes olnud malmist väljalaske kollektor jääb täpselt rooli vardale ette. Samas tundub, et kasutaja Inferno stock Corvetti VL kollektoreid modides saab probleemi ära lahendada. Enne nende saabumist ei saa mootori kinnituste lõppliku asendit paika panna. Jubedalt vedas, et Infernol need jupid olemas

AITÄH
5. Pagass on tagasi kokku keevitatud.
6. Kuna meie soov on mootor võimalikult taha paigaldada, siis pidime käigukasti tunnelit natuke modima - seal on veel tööd pooleli.
7. Saabus üks korviste koos kinnitustega
8. Kinnitust sai ammu teada fakt, et siduri hüdraulilist ülemist osa oma originaal kohale paigalda ei saa - otsime alternatiivi.
9. Kohe, kohe peaks saabuma üks vajalik jupp, et saaks alustada gardaani ehitusega (eeldab, et mootor on käppade peal)
10. Esiklaasist ei ole kippu ega kõppu kuulda

11. Puuri tegijat pole veel leidnud

Leidsin paar low res. pilti, mille on aftermarket.ee Siim oma telefoniga teinud


Nõudmiseni,